Homeenter reviews

Homeenter reviews

Very low
2.6

Enkelt och bra

Varorna kommer fram rätt fort när man har beställt. Och ett bra bonussystem.

Fusk firma der vil rippe din pung

Modtog en film fra dem i går med en regning på 49 kr.
Idag lå der en rykker med 100 kr i gebyr på. Datoerne er over en måned gamle på begge breve.

Alt dette efter en sælger havde ringet og sagt at jeg havde et år til at købe en film i, og den jeg modtog med regning var en han havde sagt var en velkomst gave (gratis).

Hold jer LANGT væk !

HomeEnter skal trues med retssag for at tage klager seriøst

Jeg har lige hjulpet en bekendt igennem et længere forløb hos HomeEnter hvor hun ved en fejl var blevet meldt ind uden nogensinde at have talt med HomeEnter. Det var en anden person der havde indmeldt hende og HomeEnters holdning til dette var at så måtte hun da selv kontakte den anden person for at få klaret problemet!

Det er naturligvis dybt ulovligt at oprette medlemskab til en person der ikke selv har bedt om det men tilsyneladende har HomeEnter ikke nogen ansat der kender den danske lovgivgning så på trods af de meget hurtigt anerkendte at min bekendte ikke selv havde meldt sig ind nægtede de at annullere medlemskabet og opkrævningerne.

Det var først da vi efter mange forgæves klager truede med retslige skridt at de pludselig fik set på sagen op "opdagede" at de havde begået en "beklagelig fejl". Sjovt nok opdagede de det lige netop samme dag som den tidsfrist vi havde sat på i forhold til at gå iretten med det.

Derfor vil jeg gerne give dette tip videre til andre der er blevet bondefanget af HomeEnter. Mange tror nok det er dyrt at føre retssager men efter man har indført den nye Småsagsprocess kan alle anlægge småsager uden advokat og retten hjælper så med at rådgive undervejs i sagen. Hvis man ikke selv har et økonomisk krav koster det ikke engang noget at lægge sag an.

Så gå ind på www.domstol.dk, find din lokale retskreds og læs mere om småsagsprocessen. Det koster ikke dig noget at lægge sag an og det tvinger HomeEnter til at tage din klage seriøst.

Held og lykke med det!

Chokeret

Køb aldrig hos Homeenter! Blev ringet op af en sælger (selvom jeg er reklamebeskyttet!!!!!), men sagde ok til at få en film. Der går en måned efter jeg har modtaget filmen, også sender de bare en ny film med faktura på DKK 250. Sælger sagde man skulle købe en film i løbet af et år, men lad mig da selv bestemme hvilken!!!! Nu sender I så en ordre på 3 nye film. For at komme ud abonnementet skal jeg nu også betale ekstra faktura. I er jo helt væk?!?!?
Jeg er chokeret, og kan kun dele mine oplevelserne på diverse netværksmøder samt blogs. Og lad nu vær at skrive at som i har gjort til andre:

(Hej,

Tak for din kommentar!

Vi beklager dybt at spillet ikke blev leveret til dig på releasedatoen.

Vi vil gerne undersøge dit ærende nærmere. Hvis du kan oplyse os om dine medlems- og kontaktoplysninger, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig. Maila til helena.omarsdottir@homeenter.com.)

Der sgu nok en grund til i næsten kun får dårlig optale herinde!

Hej Morten,

Tak for din kommentar!

Vi kan ikke kommentere enkelte sager på TrustPilot. For at kunne hjælpe dig, behøver vi dit medlemsnummer. Venligst kontakt Helena Omarsdottir på e-mail adressen her nedenfor, for hurtigt svar.

helena.omarsdottir@homeenter.com

Helena Omarsdottir

Løgn og latin side fyldt med svindel og fup!

Har i to tilfælde, i løbet af slutningen af 2012, forudbestilt to spil fra HomeEnter.
Det ene var Assassins Creed 3 - halvt års forudbestilling - og GTA V - et helt års forudbestilling.

På premieredato for AC fik jeg intet spil. Jeg ventede nogen dage, men intet kom, jeg skrev ind til HomeEnter og jeg blev bedt om at vente 14, FJORTEN, dage for at se om det kom i løbet af de dage. Da jeg havde ventet 14 dage skrev jeg ind til dem igen hvor jeg fik at vide, at det var blevet væk i posten og de ville sende et nyt med det samme, som jeg så fik i løbet af en halv uge. Vi er nu næsten en hel måned over premieredato.

Nogen uger op til september skriver jeg ind til dem for at få at vide om det sker igen, da jeg var MEGET skeptisk omkring deres forudbestillings-politik på det tidspunkt og får bekræftet, på skrift, at GTA V vil komme på premieredato D. 17. September 2013 i min postkasse, og at i tilfældet med Assassins Creed 3 endte de med at sende to spil til mig, som jo i sidste ende var et tab på hele 1000 kr. for dem trods jeg har betalt 500+ kr. for spillet - I et svar på, at jeg var skuffet over deres service med, at jeg skulle vente 14 dage, før de ville tage forbehold til min email.

D. 17. September

Den store premieredato for GTA V. Jeg har ventet i næsten to år på det her spil, med et helt års forudbestilling fra HomeEnter. Jeg tager tidligt hjem fra skole, for at finde ud af, at mit spil ikke ligger i postkassen. Jeg går ind og tjekker om der er blevet leveret pakker for mit område den dag, og det var der. Jeg skriver ind til Post Danmark, for at finde ud af, om de kan finde min pakke, men jeg har hverken Track & trace, eller en ordrebekræftelse med et pakkenummer fået fra HomeEnter, så det kan de ikke (skal man ikke modtage det??). Jeg kan på siden ikke finde nogen oplysninger ud over min adresse, ingen emails der er føjet til min profil eller noget. Jeg ringer så ind til HomeEnter, og får så at vide at de, simpelthen, har fået spillene så sent, at de ikke kan sendes ud til modtagelse på premieredato, trods mit spil blev afsendt d. 15. september 2013, to dage før premieredato for spillet.
De har Ingen tanke skænkt, på at folk sidder og venter på spillet, og at en lille meddelelse om "forsinkningen" måske ville være en god idé. For en ordrebekræftelse kan de ikke engang sende.
Langtidskunde igennem flere år på homeenter (5+ år) fundet sig i alle rykkere, deres lovede VIP-priser som man ikke kan bruge, ikke ønskede tilsendte film. Ren og skær svindel side.

Derfor siger jeg løgn og latin. Har aldrig formået at få et spil på premieredato og undskyldningen med at de har fået dem for sent, er for langt ude, da man helt specifikt på sider som Twitter kan følge med i, hvornår spillene er blevet uddelt, og hvordan de som det eneste sted kan formå ikke at få det til tiden er da også lidt underlig. Dårlig og flabet kundeservice, ren og skær dårlige anmeldelser, siden skal lukkes med det samme!

Hej,

Tak for din kommentar!

Vi beklager dybt at spillet ikke blev leveret til dig på releasedatoen.

Med venlig hilsen,

Passar oss perfekt

En ny film i månaden automatiskt passar oss jättebra! Dessutom har de de flesta titlar man vill ha.

HOLD JER VÆK FRA DETTE FUPFIRMA!!!!!

Jeg blev ringet fordi jeg havde "vundet" en film--HA !
Nu kan jeg ikke komme ud af dette pladderfirma før jeg har "købt" 2 hammerdyre film. ELLER hvis jeg betaler en "BØDE". Jeg har sgu ikke bedt om at blive meldt ind i denne filmklub. Havde bare vundet en film fordi jeg havde svaret på nogle spørgsmål-som jeg ikke engang kan huske. Jeg går simpelthen til en advokat med de regninger de sender fremover. Det her vil jeg ikke finde mig i. Og jeg skal sgu ikke registreres i Ribers som dårlig betaler pga. af dette bondefangeri. Hellere betale til en advokat. 0 stjerner herfra !!!!!

Tak for din kommentar!

Vi vil gerne gerne undersøge dit ærende nærmere. Hvis du kan oplyse os om dine medlems- og kontaktoplysninger, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig. Maila til helena.omarsdottir@homeenter.com.

Svindel firma

De påstår det har sendt film men man modtager ingen så starter rykkerne en svinsk måde at stjæle penge fra folk på

ADVARSEL!! Bondefangeri

Telefonsælger ringer sent om aftenen og er meget agressiv i sin salgstale. Bliver lovet at jeg ikke er forpligtet til noget køb ud over at modtage Jagten til 49 kr. Dette bliver gentaget på endnu en forespørgsel. Først ved modtagelsen af filmen fremgår det, at jeg er bundet op på køb af yderligere to film.
Ved henvendelser på mail får jeg ikke noget svar, telefonisk kan man ikke komme igennem i meget lang tid.
Jeg nægter at betale grundet vildledende markedsføring og modtager blot rykkere med trusler om at komme i RKI.
Uanstændigt at benytte falske salgsstrategier for at kapre kunder.

Og nu svarer Homeenter igen!!! Det samme pis som sædvanligt!!! Det hjælper ikke at sende sine oplysninger. De gør alligevel som det passer dem.

SVINDEL OG INKASSO

Jeg blev ringet op af en af jeres idiot sælgere, blev spurgt om jeg ville ha en DVD film kvit og frit! ingen omkostninger sagde i.. så får jeg sendt en dvd.. der går så noget tid, og så får jeg en rykker fra jer! på 150 kr! , da jeg så prøvede at ringe til jer, tog i den ikke.. og jeg kunne ikke komme igennem.. Så jeg ignorerede rykkeren, det næste brev jeg får er fra INKASSO! om at jeg skal betale 930kr!!!!!!!! HVA FANDEN REGNER I MED FOR EN DVD FILM?! Og truer med at jeg ryger i RKI som dårlig betaler!! I kan bare vente jer!! BARE VENT!

Helena Omarsdottir

Bliver ved med at sende rykkere selvom vi ikke skylder noget.

min kone blev ringet op af jeres sælgere og hun blir lokket til at købe jeres lort men vi betaler de første film som hun har aftalt og derefter melder sig ud igen i sender alligevel en film mere som jeg sender tilbage uden at åbne pakken. så kommer der 1 rykker vi tar kontakt til jer og får af vide at vi skal bare se bort fra den rykker det er en fejl og vi tror nu at der er styr på det men ak nej der kommer efter et stykke tid endnu en rykker og vi ringer igen til jer og i kan ikke forstå det for der står i jeres computer at vi har retuneret varen så vi skal se bort fra de to rykkere der går igen et stykke tid nu har vi fået den 3 rykker med en trussel om inkasso oveni hvad fanden er det for nogle mafia metoder.

Helena Omarsdottir

Lort, fusk og ringe personale!

Synes det er en dårlig service og ringe personale!

Det startede med en han ringede mig op, han sagde at jeg kunne få filmen skyfall gratis! jeg skulle bare betale for porto. HAN sagde ikke noget med jeg skulle meldes ind i det her! han skulle bare bruge min email osv. efter nogle dage ser jeg så det der Homeenter mail at jeg er meldt ind og nogle dage efter får jeg 2 film som jeg skal betale 299,- som jeg slet ikke ville have eller bestilte. Jeg sender den tilbage og betaler for portoen, så får jeg stadig en til rykkere og nu er den på 500kr! en fyr besvare så da han har modtaget mine film i homeenter, han skriver at der står på papiret som jeg har skrevet at jeg ville melde mig ud, men skal betale for at melde ud osv. Men jeg har ikke bedt om at blive meldt ind!!!! Er 14 hvordan skulle jeg betale alt det her!!

I SKAL IKKE BRUGE ELLER MELDE JER IND I DET HER SERVICE!

Ingen kommenatar

Har været medlem i del år efterhånden og har aldrig oplevet noget negativt her.

Dog kan deres priser være noget mere end andre steder, men du vælger jo helt selv hvor du køber dine film

Deres forhåndsbooking fungere helt perfekt

Reply from www.homeenter.com

Vi takker for de fine ord!

Ingen information. Fangering

Er den af dem der er blev fanget i dette bondefangerig, og skal betale hvis jeg vil ud hvis jeg ikke har bestilt noget fra siden på mindst 150,- så vidt jeg har forstået.

Okay, fint så tager vi det derfra. At firmaet ikke fortæller det med småt eller at man bliver bundet til denne betaling er uhørt og nærmest uærligt.
Men jeg bestiller for vil ikke spilde penge på ingen ting. Men Når jeg bestiller bliver ikke fortalt om udgået vare eller at de sletter Dvd ordre fra min liste! Helt ærligt tag jer sammen. Tro i jeg vil have bare en dvd hjem, som ikke er nok til jeres 'afmeldning' gebyr. Så skal betale 2 gange porto, der er da for ringe... Hvor er lige jeres åhh så gode kunde service henne... Dette er grunden til i får 1 stjerne fra mig i forhold til cdon og saxo fx får top. De Informere om ændringer, afsendelse, og fortæller hvis en vare ikke kan sendes. lær af det, ville være frem skridt for jer, og ja det kan lade sig gøre, andre gør det, få jer et bedre system. Nu hvor i køre så meget i hvor længe i har været på banen.!

Havde nu tænkt at give jer en chance for at se om i ikke var finde nok, men det er der ikke så meget der viser lige. Jeg er dybt skuffet og træt af den ekstra porto, for filmene der inde er dyre nok i forvejen.

Hej Liv,

Venligst send mig en mail med dine kontaktoplysninger, så vi hurtigst muligt kan undersøge denna sag.

camilla.angelovski@homeenter.com

På forhånd tak!

Camilla

OK, men læs det med småt inden du melder dig ind!

Jeg har været kunde hos Homeenter omkring et år og jeg har aldrig haft problemer med at afbestille, returnere varer eller lign. De mere end levet op til hvad jeg forventede da jeg begyndte at handle hos dem. Ja de er måske lidt dyre, men du kan jo swe priserne på deres hjemme side - også inden du melder dig ind, tilgengæld synes jeg deres service og udvalg er rigtig godt.
Selv den gang jeg glemte af afbestille magaswinets udvalgte fik jeg lov til at returnere den uden beregning.

Beskidte markedsføringsmetoder, skjulte dagsordener og ting skrevet med mikrosmåt!

Min mor ved, at jeg er vild med film, og hun havde set www.homeenter.dk’s billige velkomsttilbud på nettet og gav mig et hint om det.
Jeg gik ind på siden, og ja ganske rigtigt, så var der en billig velkomstpasse: 4 blu-rays + 1 hemmelig blu-ray til den nette sum af 248 kr,- i alt. Da jeg tænkte, at det var for godt til at være sandt, så læste jeg det med småt. Der stod, at jeg havde en købsforpligtelse på at købe to film mere til mindst 199,95 kr./stk (+ porto 38 kr,-) inden for et år. Dvs. 7 blu-rays til 685,90 kr,-, hvilket jeg fandt at være et godt tilbud og slog derfor til.
D. 06/04-13 bestiller jeg en velkomstpakke på 4 blu-rays + 1 hemmelig blu-ray, og er dermed medlem af homeenter filmklub.
Hvad homeenter så ikke lige havde beskrevet i min velkomstmail, var at homeenter har et ”magasinets udvalgte film”, som man som medlem selv skal ind og framelde inden en bestemt dato, for ellers modtager man dem pr. automatik.
Dette lærte jeg på den hårde måde, og blev overrasket over to blu-rays i min postkasse, som jeg ikke selv havde bestilt. Da jeg er typen der altid læser det med småt, blev jeg meget forbavset over denne pakke med en faktura på 437,95 kr. og skyndte mig ind og læse om hvad det er for noget. Efter at have undersøgt hjemmesiden grundigt finder jeg så beskrivelsen af ”magasinets udvalgte film” og at man selv skal ind og trykke ”NEJ TAK” til deres udvalgte film.
Jeg accepterer så, at det stod beskrevet på deres hjemmeside, og ser derfor min egen fejl i forhold til det(trods deres beskidte markedsføringstricks), og returnerede de 2 blu-rays plus fakturaen med begrundelse for returneringen(hvis begrundelsen ikke følger, så kommer der en regning for returomkostninger på 68,50 kr.) på min egen regning og betalte 35 kr. for returportoen.
D. 22/05-13 modtog jeg de to uønskede blu-rays.
D. 29/05-13 sender jeg de to uønskede blu-rays retur.
Da jeg ikke længere har tillid til dette firma pga. deres skjulte dagsordener, skriver jeg ind til dem d. 30/05-13 for at høre om jeg får en kvittering eller bekræftelse på e-mail af, at de har modtaget mine returnerede varer, svaret er at jeg ikke får nogen e-mail bekræftelse, men kan se det inde på deres hjemmeside og at der kan gå op til 14 dage med Post Danmark, før de har min forsendelse(hvilket lyder mærkeligt i mine ører, men okay…).
Jeg tænker efterfølgende, at jeg bare skal ud af denne filmklub og går ind for at finde nogle blu-rays. Jeg har nu fundet to film til 229 kr./stk.(for at være på den sikre side med købsforpligtelsen, og fordi at de ikke lige umiddelbart har nogle film til prisen 199,95 kr.) plus porto på 38 kr. Jeg har endnu ikke bestilt disse to film, da jeg vil sikre mig at de har modtaget mine returnerede varer, hvilket de ikke har gjort endnu(d. 04/06-13), før jeg bestiller min absolut sidste ordre hos dem, så jeg kan melde mig ud i en fart.

Dvs. at jeg ender med et regnestykke der ser sådan ud:
1) Velkomstpakke inkl. Porto (4 blu-rays + hemmelig blu-ray) - 248kr.
2) Porto på returneret ”magasinets udvalgte film” - 35 kr.
3) 2 blu-ray af 229 kr./stk. + porto 38 kr. - 496 kr.
I alt - 779 kr.

Dvs. at jeg ender med at betale 93,10 kr. mere end forventet, hvilket selvfølgelig ikke er verdens undergang, og skide værd med pengene – det er nu mere forretningsgrundlaget der går mig på.
Jeg forstår ikke, hvorfor man som forretning ikke skriver med STORE bogstaver, så de dermed opnår ærlighed, troværdighed og fuldt ud tilfredse kunder. Homeenter opnår desværre nok i de fleste tilfælde misforståelser, samt utilfredse, forargede og frustrerede kunder - hvor jeg er iblandt den sidste kategori.

Alt alt alt for dyrt - og lidt ufine metoder.

Fik et opkald fra en af Homeenters telefonsælgere hvor de tilbød mig Skyfall på Bluray til 50 kr - det lød jo ganske godt, og hvad var hagen så?
Hagen var at jeg skulle blive meldt ind i deres klub og købe 2 film til fuld pris, jeg havde alligevel regnet med at bestille minimum 2 fuldpris film i år, så det lød fair nok for mig og jeg sagde ja tak.

Da jeg så er inde i klubben kan jeg se at de film man skal købe er til klubpris, hvilket er lidt dyrere end fuldpris film i blockbuster/fona etc. - og med porto oveni bliver det lige pludselig meget dyrt - så nu køber jeg så de 2 film jeg er bundet til og opsiger medlemskabet med det samme efter, da det slet ikke kan svare sig, selv med de rabatter du får optjent ved køb af klubpris film.

Samtidig så jeg på deres hjemmeside et meget bedre introtilbud end det jeg fik tilbudt, det var nemlig op til 6 DVD'er til knap 200 kr. - så øv til mig der fik det ringe introtilbud (selvom de kørte samtidig)

Det skal også lige siges at HomeEnter vælger at automatisk smide "magasinets film" i din indkøbskurv hver gang et nyt magasin udkommer, og du skal selv ind og sige nej tak inden en specifik dato, og hvis du ikke gør sender de den bare til dig...
Det er ret ufine metoder hvis du spørger mig...

Så alt i alt, ikke en positiv oplevelse med HomeEnter, se bort fra deres intro tilbud, du sparer MANGE penge ved at handle andre steder!

Løgn løgn og løgn

Jeg talte med en telefonsælger, og ja det lød meget godt. "Jeg kunne gå ind på hjemmesiden og købe billige film, det eneste det krævede er at jeg skulle købe ÉN film til 180 kr på et år"
Jeg har nu været medlem i 4-5 måneders tid. Jeg har modtaget 4 film(en hver måned) og en regning på ca 200 kr hver gang. Har nu modtaget endnu en pakke fra dem med 2 film og en regning på 337 kr!!
Syntes det simpelthen er så meget for dårligt!
Har nu skrevet en mail med at jeg skal meldes ud øjeblikkeligt - men ja, nu må vi se om de gør det uden problemer...
Ingen stjerner til jer - den er sten sikker!!

Tak for din kommentar!

film klub eller røver foretning

som grundlæggen skal du altid se på hvad din regning er og hvad de har givet dig til bud på det du køber. da du godt kan får den samme film til en noget højer pris ind de her angivet som det du kan købe den for dette er en af deres foretnings metoder bunde fangeri og eksta opkævninger. og trods dette er et svesk firma trod de fejl aktigt at dette er samme for bruger lov som er gældene de har nemlig tords de har en filial her i dk ikke studere den del af loven en videre er de lidt på kant med den selv samme lovgivning der hjemme men grund af amani klædte dyre advokter har de være så heldige ind til videre at skippe når der er blevet stævnet men det er så sprøg målet om hvor længe den går for dem

og nu er det så vi kommer til det med stejenern mand er på tvunget til at skulle give en halv for deres noget utraditionelle metoder da de sender mail til folk der ikke har til medlt sig og eller er kunde hos dem

værste omgang humbuk!

jeg giver udelukkende en stjerne fordi jeg skal.
Min kæreste var blevet ringet op af en sælger som spurgte om han ville købe en film til tilbudspris, og den pågældende film var tilfældigvis en han gerne ville have, så dette valgte han at sige ja tak til. Vi betaler for filmen og tror at alt er ude af verdenen, men NEJ!
Kort efter modtager vi den første regning på 300 kroner, vi nægter at betale, for det var IKKE aftalen, han ringer ind til firmaet, som lover at bede den pågældende person som har med hans sag at gøre om at ringe.
Vi hører aldrig fra vedkommende så tror at sagen er ude af verdenen. Men atter en gang nej, kort efter modtager vi en ny regning på omkring 500 kroner. Vi ringer endnu en gang til selskabet som lover at de nok skal se på sagen,
Men der sker ingenting, nu er der så kommet en ny regning på omkring 900 kroner og vi har valgt at betale udelukkende for at få den sag ud af verdenen, så håber jeg bare at vi fra nu af får fred, for en anden gang agter vi IKKE at betale.
Så folks hold jer MEGET langt væk fra homeenter.

UPDATE:
Efterfølgende har homeenter valgt at slette gælden.. Dette får mig dog ikke til at ændre mening omkring deres forretningsmetoder og derfor er karakteren den samme.

Hej Maria,

www.homeenter.com Details

Homeenter er Danmarks største postorder/internetvirksomhed indenfor musik, film og multimedia med salg i Sverige, Norge, Danmark, Finland og Polen.

Visit Homeenter

Call us on: +46 406908200