HOMEWORKS reviews

HOMEWORKS reviews

8.8

Hurtig levering - varen svarer til bestilling

Varen svarer fuldstændig til det bestilte. Og hurtig levering. Alt er tilfredsstillende

Perfekte trin

Vi har bygget vores egen trappe og skulle bruge 12 trin og et repo på special mål.
vi bestilte søndag og fik leveret torsdag, alt passede og var bearbejdet i en lækker finish.
vil klart anbefale homeworks til andre.

Flot plade og hurtig levering.

Jeg bestilte en bordplade søndag aften og havde pladen torsdag.
Pladen er flot og passer perfekt.

Fantastiske produkter og service

Jeg har just købt to hylder på specialmål. Rigtig god oplevelse.

Pladekonfiguratoren er super smart ift. at få lavet den rigtige bestilling.

Hylderne blev produceret indenfor tre arbejdsdage. Hylderne er virkelig flot lavet.

Hurtig og punktlig levering. Hylderne var rigtig godt emballeret.

Alt var perfekt. Hermed de varmeste anbefalinger.

topflot bordplade og nem levering

Har netop modtaget superflot, kæmpe, fyrretræsplade så tyk at den kan stå på højkant ;) ...meget rimelig pris og nem levering med venligt opkald et par dage før om hvornår levering finder sted indenfor et 3 timers vindue. Sådan skal det være at handle på nettet, tak for det :)

Mikkel, Kolding

Manglende levering, og ingen hjælp

Bestilte over 2 omgange varer fra Homeworks - første gang tre store bordplader, som jeg er fint tilfreds med. Anden gang de tilhørende bordben. Jeg havde i bestillingen sat flueben ved, at varerene kunne blive stillet ved adresse, hvis jeg ikke var på kontoret. Men de blev påstået leveret en dag, hvor der bestemt var nogle hjemme, uden at der dog blev banket på, ringet eller skrevet. Varerne blev derfor aldrig modtaget, hvilket både telefonsupporten, samt ved senere viderestilling selve chefen fralagde sig ethvert ansvar for. Forståeligt nok, da det er fragtfirmaet, som leverer, men utilstrækkeligt for mig som kunde. Homeworks er måske fritaget for juridisk ansvar, men at de ikke vil 'make my day' og mødes på midten, eller noget lignende, er mig ubegribeligt.
Homeworks A/S

Reply from Homeworks A/S

Du kontakter os først 13 dage efter at leveringen har fundet sted. Vi har undersøgt og gjort hvad vi kunne, men har svært at gøre mere når det er så lang tid siden den er leveret og du havde skrevet at den måtte stilles på modtageradressen i gadeplan.

Du fik onsdag i leveringsugen en mail fra fragtfirmaet at levering ville finde sted torsdag - derfor er det lidt sent at komme 13 dage efter og påstå at leverancen ikke har fundet sted... Dette havde været bedre at komme mandag og sige at den ikke var leveret - så havde vi større mulighed for at undersøge mere...!

David Sørensen

Bestilte 3 stk bøg råplader i april 2011. De var alle i flot kvalitet og omhyggeligt indpakket. Kan kun anbefales.

God service, levering & produkter

Imponeret over hele forløbet.

Hurtigt respons på mails, dejlig glad service, levering i løbet af 1 dag, fragtmand ringer før ankomst, lækker kvalitet træ på produkter og lette at samle med udført vejledning, samt ALLE (plus ekstra) materiale til brug for samling.

Kan kun anbefales!!

Lynhurtig levering

Bestilte 2 hylder på specialmål i egetræ en mandag og torsdag morgen havde jeg dem. Ingen dikkedarer eller overflødig emails, man modtager en ordrebekræftelse med det samme, og det er det. Kan varmt anbefales.

Lækkert træ

De leverer godt træ, fx bordplader, som man dog selv lige skal slibe efter og behandle med olie, lak eller andet. Men deres træborde er bare så lækker, at man skulle tro at det koster en bundegård. Det gør det ikke. De sørger for sikker og god leveringer. Kan bestemt anbefales

God service og fine bordplader

eg skulle bruge en bordplade til et kontor og ønskede selv at tilpasse, og færdiggøre denne. Heldigvis fandt jeg Homeworks, som sælger ud af deres ”rå” møbelplader som man så selv kan arbejde videre med. Pladen, som i dette tilfælde var en bøgeplade, var rigtig pænt limet og høvlet (hedder vist afrettet). Prisen var fornuftig og vel ikke højere end hvad man skal betale i Bauhaus eller Silvan. Den store fordel ved Homeworks er, at deres plader kommer i mange længder og bredder, modsat byggemarkeder hvor man normalt kun kan købe en 60cm. bred plade hvilket er for lidt til et kontorbord.

Jeg valgte selv at hente pladen, (45 minutter efter jeg havde bestilt den), og fik på forhånd Homeworks til at pakke den ind i et ekstra lag plastic så jeg kunne køre pladen hjem på toppen af en trailer. På trods af at regnen piskede ned hele vejen hjem (60 km) så var der kun et par dråber vand på pladen da jeg fik den pakket ud, hvilket lige så godt kunne være sket under udpakningen fra den våde plastik såvel som under transporten.

Homeworks har endvidere en rigtigt smart website hvor man nemt kan vælge træsort, længde, bredde og tykkelse for deres træplader. Der er også billeder af alle deres træsorter med forskellige overfladebehandlinger, så man kan få præcist det look man ønsker. Jeg har brugt disse billeder flere gange til at udvælge efterbehandlingen af div. træsorter, og jeg må sige at resultaterne rammer utrolig præcist med billederne. Dette er en rigtig fin service.

Fine køkkenbordsplader i ask

Jeg har bestilt 2 bordplader i specialmål i 40mm massiv ask. Jeg var i tvivl om udseende og eventuelle knaster mv. før bestillingen, men det løste homeworks.dk ved at tage nogle gode digitalfotos og sende pr. mail før bestilling. Mine varer kom indenfor 1 uges tid forsvarligt pakket ind. Alle kanter var forarbejdet som ønsket og målene var helt præcise. Hurtigt svar ved alle henvendelser. Den ene bordplade havde en lille overflade "ridse", men ikke noget som korn 180 og lidt olie kunne klare. Jeg vil helt sikkert handle hos homeworks.dk igen.

Flot produkt - god kundeservice

Jeg bestilte en bordplade til et skrivebord fra firmaet. Bestilte den om mandagen og fik oplyst på hjemmesiden, at det ville blive leveret torsdag. Jeg modtog den som aftalt og i overenstemmelse med det aftalte.

Jeg havde nogle spørgsmål til montering som jeg kontaktede homeworks angående, og kundeservice var sød og venlig.

Alt fungerede som det skulle

I forbindelse med bygning af nyt køkken skulle jeg finde en leverandør af brede bordplader, som er over standarden på de ca. 60 cm. Der findes mange forskellige leverandører, men Homeworks gjorde det nemt at forme pladen efter mit behov, se prisen med det samme og derefter gennemgå en super enkel bestillingsproces.

Jeg var i kontakt med deres kundeservice et par gange for at afklare en række dobbelttjek spørgsmål, og de var virkelig flinke at tale mig. Jeg lagde røret på med ro i sindet, og den efterfølgende - HURTIGE - levering var perfekt udskåret og i en god kvalitet - det bekræftede min snedker mig i.

Prismæssigt ligger de også i den gode ende.

Så alt i alt en meget positiv oplevelse.

Exceptionel god kundeservice, hurtig levering, gode priser

Jeg har netop haft købt en ask-bordplade i specialmål og nogle svævende hylder hos homeworks.dk. Jeg kom til at bestille lidt forkert og kontaktede homeworks' kundeservice, der reagerede straks. Da jeg bestilte flere varer sørgede de for at levere på samme tid, med egen chauffør. Helt utrolig god kundeservice, og jeg har idag modtaget varerne. Chaufføren ringede til mig og varerne var pakket rigtigt godt og solidt ind. Helt igennem en perfekt handel.

Homeworks A/S Details

Visit HOMEWORKS