Homoware reviews

Homoware reviews

9.9

Når teknikken virker - virker alt godt og hurtigt*S

Jeg har handlet nogle gange på Homoware og det har altid været en fornøjelse, hurtigt og nemt og venlige små beskeder i leverancen. Den sidste bestilling gik også fint, bortset fra en serverfejl, der bevirkede, at der var larmende tavshed i mailboksen om bestilling, betaling og levering. Men igen løst ved et telefonopkald og vupti, god betjening igen.

God Jul og Godt Nytår til Homoware-drengene.

Kære Henning.
Tusind tak for at du har taget dig tiden til at anmelde os her på Trustpilot, og vi er rigtig glade for at du er tilfreds med din oplevelse.
Vores server havde lidt problemer den dag, men alt skulle være oppe og køre igen, også efter vi har fået ny hjemmeside

Vi håber vi kan få lov at byde dig velkommen hos os en anden god gang

Rigtig godt nytår

Michael - Kundeservice

god ting

Ingen problem og gik godt, Jeg er tilfreds.

Kære Peter.

Tusind tak for at du har taget dig tiden at anmelde os her på Trustpilot og for de 5 stjerner.
Vi er rigtig glade for at høre at du er tilfreds, og vi håber, at vi kan få lov at byde dig velkommen på homoware.dk igen ved lejlighed.

Henning - Kundeservice

Bästa servicen!

Bra produkter till bra priser och snabba leveranser men framförallt supertrevligt bemötande och toppservice då jag hade ett litet problem med en produkt!
Rekommenderar verkligen att handla härifrån!
Tack!
Tomas

Hi Tomas

Stort tack till dig för att ge dig tid att rekommenderar oss här på Trustpilot .

Det är väldigt viktigt för oss att våra kunder blir nöjda med både vår service och produkter de köper.

Vi ser fram emot att hälsa dig välkommen igen.

Ha en bra dag.

Bästa Hälsninger
Michael - En av Drengene

Fabelagtigt

Den bedste service ever!!!!! Gode priser og super lækre vare.
Mine er taget i brug og fy for den lede, det skulle jeg have gjort for længe siden, onani blev lige 500% bedre !!! Og min partner klager da slet heller ikke :) han vil have mere så, jeg handler snart igen !! :)

Hej Niklas

Hvor er det lækkert at hører at du blev glad for varerne. Og tusind tak for den fine anmeldelse.

Vi glæder os naturligvis til at servicere jer igen i shoppen.

Ha en fantastisk dag.

Kundeservice

Den bedste kundebetjening, jeg kender!

Som noget nyt var der problemer med at gennemføre betalingen på kort. Det hjalp Henning med prompte. Tak for seriøs og altid prompte og imødekommende behandling. I har den mest seriøse netbutik, jeg har stiftet bekendtskab med. Derfor beretter jeg også gerne om mine erfaringer med mine køb til forhåbentlig glæde og oplysning for interesserede. Denne gang om specielt den nye Cock Armour Up!!! Skøn ;o)))

Kære Aj.

Rigtig mange gange tak for den flotte anmeldelse, de 5 stjerner samt at du har taget dig tiden til at berette om dine erfaringer. Det gør virkelig vores dag endnu bedre samt hjælper os til at give en endnu bedre service til alle vores kunder.
Vi glæder til at servicere dig en anden god gang på homoware.dk, og rigtig god fornøjelse med købet :-)

Michael - Kundeservice

Super fin behandling af ordre og tvivlspørgsmål

Fin hjemmeside med gode produkter. Ved betaling var der noget der ikke fungerede ordentlig men en mail og problemet var løst hurtigt. Tak for gode varer,

Hej Bernard.

Tusind tak for denne ros og de 5 stjerner. Vi er rigtig glade for at du har været tilfreds, på trods af problemerne omkring betalingen - og vi hjælper altid gerne hvis problemerne skulle opstå.

Håber vi får mulighed for at byde dig velkommen på Homoware.dk en anden god gand :-)

rigtig god service.

god service, hurtig levering og gode produkter!

Hej Mette Maria

Tusind tak fordi dine stjerner og fordi du gav dig tid til at skrive om din oplevelse her på Trustpilot. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen i vores shop en anden gang. :-)

Super Godt

Ingen problemer alt var som det skulle være tak for de søde hilsner

Kære Steen.

Tusind tak for at du har givet dig tid til at anmelde os her på TrustPilot, og selvfølgelig tusind tak for de 5 stjerner. Vi er rigtig glade for at du har været tilfreds med købet, og håber at kunne byde dig velkommen på Homoware en anden god gang :-)

ingen problemer

ingen problemer. alt gik godt

Kære Hanna.

Tusind tak for dit positive feedback - vi værdsætter både dit køb, men også at du har givet dig tid til at anmelde os her på TrustPilot.

Hurtig levring, perfekt vare

Bestemt en god bestilling, kun gode ord her fra.. Og en dejlig lille overraskelse der var med i pakke, samt en dejlig hilsen.... Vil gerne handle hos jer igen..

Reply from Homoware

Tusind tak for din positive feedback Linda.

Er glad for at du både er blevet glad for din vare og den lille hilsen :-)

Roy
Kundeservice

great products and the best customer service!

serached on web site something very specific, found and selected two items. ordered, payed - order confirmation, shipping confirmation. but: order wouldn't arrive probably for getting lost in portuguese post. after great and very kind communication homoware boys sent a new parcel which was delivered immediately. comletely satisfied and happy with my order and the service!!!!

Hi Oleg.

Huge thanks for taking time to give us your feedback.
We are so happy that you still are a satisfied customer even when things turn out to go wrong. I am so glad to hear that your order came all the way this time.

Best regards
Roy
Customer service

Man behøver ikke være homo eller mand for at få fuld valuta - og mere til - af "en af drengene" i Homoware

Heldigvis kom de så berømte regnbuefarvede snorearmbånd til salg online i Homoware, så også vi der ikke var til Priden og kunne købe dem der kunne pynte os med disse og vise omverdenen vores uforbeholdne støtte mod de overgreb der finder sted (også) i Rusland!
Bestilte 2 armbånd og vedlagde en lille hilsen til min bestilling, og 2 dage senere lå pakken i postkassen med bl.a. en håndskreven hilsen som reddede en dag der ikke var begyndt alt for godt.
Jeg er glad for, at jeg herigennem får mulighed for at vise min store taknemmelighed til afsenderen, og varnt kan anbefale ALLE, uanset køn og seksualitet (men god smag og et varmt hjerte er en fordel) at kigge forbi Homoware, da der som sagt er noget for enhver.
Tusinde tak! <3

Kære Pia.
Hvor det dog varmer at få så rosende en anmeldelse - vi bliver jo næsten helt flove.

Vi er dog enormt glade for at du har taget dig tiden til at dele din glæde med andre her på Trustpilot, og at vide, at vi har været med til at redde din dag, er helt ubeskriveligt dejligt at høre.

Tusind tak for de venlig ord.

Kundeservice - En af Drengene

super service

Købt produkter ved jer to gange, og fået super service og super produkter begge gange. Bestemt ikke sidste gang jeg handler hos jer.

Kære Dan.

Tusind tak for at du har taget dig tiden til at anmelde os her på Trustpilot, og især for de 5 stjerne - det varmer at vide, at vores kunder er tilfredse med vores service og produkter.

Vi glæder os meget til at kunne byde dig velkommen igen en anden god gang på homoware.dk

Fantastisk oplevelse!!

Jeg sendte min bestilling afsted den ene eftermiddag, og allerede dagen efter lå min vare i postkassen. Rigtig pænt og sikkert indpakket. Og da jeg så åbnede den, blev jeg virkelig overrasket over at se, en lille hilsen heeelt personligt til mig, fra "en af drengene". Det var en helt igennem positiv og god oplevelse, at bestille noget hos dem. Det er bestemt IKKE sidste gang!!!

Kære Helle

Hvor er jeg glad for, at vi kunne give dig lidt ekstra glæde, ud over dine varer. At vide, at du har set det som "en helt igennem positiv og god oplevelse", gør det, det hele værd :-)
Også tusind tak for, at du har afsat tiden til at skrive en anmeldelse af os her på Trustpilot, og selvfølgelig - ekstra mange gange tak for de 5 stjerne :-)

Vi glæder os til at byde dig velkommen på Homoware en anden gang.

Kundeservice

Godt pakket,Dejlig med en personlig hilsen dennegang var det Flemming

Jeg faldt for Putin med make-up skulle bare ha den T-shirts som homoware havde fået til priden,men jeg kunne ikke komme der ind i år,så jeg bestilte den,samt andre varer,fik mine vare,samt en dejlig hilsen fra flemming,det får man altid,super duber.

Kære Allan.

Tusind tak for at du har afsat tiden til at give en anmeldelse af Homoware her på Trustpilot, og rigtig mange gange tak for de 5 stjerner.

Det er virkelig skønt at vide, at vores kunder sætter pris på vores service :-)

SÅ søde, SÅ god service.

Helt utrolig god service. Jeg hentede mine varer i boden under Copenhagen Pride, og de var simpelthen så søde inde i biksen. Da jeg kom hjem fandt jeg en håndskrevet hilsen i min pose med varer, med tak fordi jeg havde handlet hos dem. Hvor ofte sker det?
Jeg kan kun anbefale andre at handel med Homoware :)

Kære Christina.

Rigtig mange gange tak for at du har taget dig tiden til at lave en anmeldelse af Homoware, og selvfølgelig, 1000 x tak for de 5 stjerner - dem er vi virkelig glade for.
Det er dejligt at kunne overraske vores kunder en gang imellem - og vi håber at vi kan få lov at byde dig velkommen hos os en anden god gang :-)

Kundeservice

A very painless experience!

Delivered quickly, as described, plus a little personal note and a free sucker! Hard to complain under those circumstances. Will definitely use them again!

Hi Trenton.

Thank you so much for taking the time to write your review and for the 5 stars :-) We really appreciate your effort.

And, we look forward to welcoming you at homoware.com/.dk again.

Best regards
Customer Service

Helt i top

Super hurtig levering, med en lille personlig hilsen samt en slikkepind.:-)
Jeg er virkelig imponeret.
Hilsen Gitte

Kære Gitte.

Hvor er det skønt at høre, at du er tilfreds med vores service, og tusind tak for at du har taget dig tiden til at anmelde os, og for de 5 stjerner.

Jeg håber vi får muligheden for at byde dig velkommen på homoware en anden god gang :-)

Kundeservice

Varm & imødekommende service!

Hurtig levering! Varen levede op til forventningerne. Ekstra indsats omkring kundepleje :D Stor tilfredshed!

Kære Linda.

Tusind tak for at du har taget dig tiden til at lave en anmeldelse her på Trustpilot samt for de 5 stjerner - det glæder os voldsomt. Men endnu mere at du er tilfreds med os som virksomhed og vores service - det er det vigtigste for os :-)

Kundeservice

Lynhurtig levering og super service

Jeg modtog mine varer allerede dagen efter jeg havde lagt bestillingen. I pakken lå et håndskrevet personligt attesteret brev fra Drengene fra Homoware, hvori jeg blev takket for at have benyttet deres butik - samt for at have støttet Priden. Superfin idé!

Kære Annie.

Rigtig mange gange tak for at du har taget dig tiden til at anmelde os her på Trustpilot, og vi er superglade for at du tilfreds med vores service.

Vi håber at kunne få lov at byde dig velkommen hos Drengene en anden god gang :-)

Homoware Support

Fuld returret

Hos Homoware.dk kan du altid fortryde din handel, vi tilbyder selvfølgelig 30 dages fuld returret.

Alle bestillinger modtaget før kl. 17:00 på hverdage, afsendes samme dag.

Hurtig og effektiv kundeservice

Vi bestræber os på at besvare alle emails indenfor få timer. Men vil du heller snakke med en af vores altid servicemindede medarbejder, så ring på tlf. 69 69 66 66 alle hverdage mellem 9:30 og 16:00

Om virksomheden

Skandinaviens største online gayshop med kæmpe udvalg af kondomer, glidecremer, frækt sex-legetøj til mænd, kvalitetsundertøj, regnbuer og meget meget mere. Bestil på hverdage før kl. 17.00, og dine varer afsendes samme dag. Kundeservice har åbent fra kl.9.30 - 17.00 man-tors og fre fra 9.30 - 16.00.

Visit Homoware

Write to: info@homoware.dk