Hooks reviews

Hooks reviews

7.4

Perfekt!

Hooks har i dag leveret mit dækken. Der var ikke en ridse og det var pakket forsvarligt! Jeg fik besked på, at der kunne gå 5-7 dage, men det var her efter 4 dage! Jeg kunne ikke være mere tilfreds. Udover det, er det 100% som jeg forventede, da jeg bestilte det over nettet, faktisk er det bedre. Jeg glæder mig til at komme ud at prøve det på ponyen.
Hooks var også så grundige, at der lå en seddel i posen om, at man skulle huske at ligge lagen/plastic under, første gang man prøver det på, så man kan sende det tilbage, hvis det ikke passer.
- Hvis jeg gav Hooks mindre end 5 stjerner, så ville jeg være en nærigrøv. ;)

HOOKS Kolding

Det tager en evighed at få noget hjem fra webshoppen, men når det så endelig kommer er det også i orden!
Butikken i Kolding har et sørgeligt udvalg, men nogle af de ting de har er så også lidt unikke så dem køre man gerne derhen for at købe. Dog har jeg oplevet at et par ridebukser måtte byttes 3 gange da de bare ikke holdt i kvaliteten, der var ingen problemer med at bytte dem og ved 4 ombytning fik jeg mine penge retur uden brok.
Udvalget på webshoppen er godt og i god kvalitet!
Jeg har flere gange oplevet at måtte bytte en vare der var defekt, og der var ingen problemer med det.
Dog trænger ekspedienterne i butikken til at lære lidt om kundeservice, og være mere smilende og imødekommende, og ikke se sure ud og tygge tyggegummi når der er kunder - der er bare ikke charmende!

Nemt at handle og hurdig levering

Jeg har nu prøvet at handle ved hööks omkring 7 gange og har været i deres butikker 2 gange, jeg har endnu ikke oplevet som mange skriver at leveringen tager lang tid, måske har jeg bare været heldig?? Men jeg vil anbefalde webshoppen til andre i hvert fald! Dog synes jeg at det eneste som mangler er at man kan spore sin pakke med track and trance, så synes jeg det ville være intet mindre end perfekt!:-)

Fine varer, hurtig levering.

Varerne kom meget hurtigt, og så fine ud. Hjemmesiden er nem, og de er meget flinke.

Generelt en okay oplevelse, men der er ting der skal strammes op på..

Butikken i Kolding har et sørgeligt udvalg, men de ting jeg har haft købt i Hooks har altid holdt og været af fin kvalitet.
Udvalget på webshoppen er godt og i god kvalitet!
Jeg har en gang oplevet at måtte bytte en vare der var defekt, og der var ingen problemer med det.

Fine vare og nem hjemmeside.

Har mange fine vare og hjemmesiden fungere fint, og er overskuelig, men leveringstiden var ikke helt det de skrev, kom nogle dage senere end hvad hjemmesiden sagde.

gode ting til gode priser

de har et fint udvalgt og priserne og fine..

desværre venter jeg somregel over 1 md på at få mine ting hjem som er bestilt over nettet.. har bestilt en (6-7 gange mener jeg).. 1 gang har jeg ventet over 2 mdr for at få en pakke.. det er ikke i orden..

jeg har aldrig byttet noget eller sendt retur så ved ikke med service, men tingene jeg har modtaget har aldrig været forkerte i str eller farve..

Fint

Fine varer, godt udvalg. For dyr porto. Der kan være lidt lang levering, men det er ligemeget for mig. De er hurtige til at svare hvis man skriver til dem.

Sørgelig Service

Jeg Må indrømme at jeg plejer at være noget så tålmodig. Men jeg er ikke sikker på at jeg har lyst at finde mig i, først at få af vide at der kommer til at gå ca. en uge (5-7 dage), og så efter at have ventet hele ugen, få af vide at der ikke er nogen der ved noget som helst om min pakke.

Jeg har med min ordrebekræftelse ikke modtaget et track&trace nummer. Dette får jeg så af vide at jeg kunne have fundet under "mine sider" - fair nok, min fejl. Men da jeg så modtager nummeret kan det ikke slås op. Jeg får af vide at det er fordi jeg først kan se pakken når den når KBH. Men jeg ved, at postdanmark kan se pakken hele vejen, så jeg ringer til dem, for at høre hvor langt den er. De kan ikke se den, så vi ringer til hööks for at finde ud af om de overhovedet har sendt pakken.
Her er det så at vi får fat i en medarbejder som tydeligvis er yderst uinteresseret i vores problem, og bare bliver ved med at snakke om at de ting der er bestilt den 3. er forsinkede grundet en helligdag. Hun glemmer bare lige at høre at jeg ikke har bestilt mine varer den 3.
Det ender med at hun står og gentager sig selv om og om igen, selvom det hun siger stadig ingenting har at gøre med min bestilling.

SÅ DÅRLIG SERVICE

Jeg har bestilt et underlag som i mellemtiden er blevet udsolgt. Jeg ser at butikkerne i Århus og Kolding har underlaget hjemme ,men det kan på ingen måde lade sig gøre at få det hjem fra nogen af butikkerne.

Hun fortæller mig der efter at jeg kan bestille underlaget og vente på restorderen, jeg spørger derfor om de kan give mig en ca. leveringstid på hvornår underlaget ville kunne leveres, her efter fortæller hun mig at jeg nok skal regne med der går MEGET lang tid. Jeg synes måske ikke på nogen måde hun forsøgte at hjælpe.
Samtalen slutter med at jeg self. bare kan handle et andet sted. MEGET UNDERLIG KUNDE POLITIK! Jeg spurgte sådan set bare om jeg skulle forvente 1 uge eller 5uger, hvilket jeg føler jeg bestemt er i min ret til dette

Heldigvis ringet jeg til en meget sød forhandler i Århus som lagde underlagt til side til mig, jeg har sendt et sød kammerat derop for at hente det til mig så han kan sende det over til djævleøen. Men hvor træls er det lige!!

Super kvalitet

Jeg må indrømme at jeg kun benytter sider som Hooks når de har fri fragt - eller syntes jeg fordelen ved deres priser forsvinder forholdsvis hurtigt.

Jeg har kun gode oplevelser fra at have handler hos hooks.dk. Tingene har altid været forsvarligt pakket ind, og sendt indenfor en rimelig tidsperiode. Tingene har altid været billige, men af langt bedre kvalitet end hvad prisen ellers anleder en til at tro.

Godt blandet sortiment. Der er altid lige det man skal bruge på hooks.dk

Det er okay..

Det er lidt blandet hvad jeg har af oplevelser.
Jeg har en del ting fra Hööks, som jeg er glad for.
Men sidst købte jeg en trense og nogle korte støvler, hvor trensen var noget krøllet i kassen.
Det rettede sig dog hurtigt ud.
Jeg fik mig dog en overraskelse da jeg fik taget trensen i brug. Jeg tror vidst jeg var mere sort end trensen, da det simpelthen smittede af, når man rørte ved det.
Øv øv. Jeg købte en ny trense andet steds fra, og smed den fra Hööks ud.

Ellers har jeg kun haft gode oplevelser.

Et par gode og et par dårlige ting

Ganske OK service, har bestilt derfra 2 gange og begge gange er varerne blevet sendt inden for få dage som de også lover på hjemmesiden. Hurtigt svar fra kundeservice via mail.
Dog også 2 dårlige ting - den ene er at sidste pakke jeg modtog ikke var pakket ordentligt (meget stor kasse pga jeg havde købt ridestøvler) så alle "småtingene" blev kastet rundt på må og få. Hvilket medførte, at den ret dyre strigle af gedehår (dvs. meget blød og skulle nok have været pakket ind!!) er uopretteligt bøjet i hårene på den ene side.
Første forsendelse var pakket rigtig fint, men jeg havde købt et næsebånd, der var fejl på fra producentens side. Remmene kunne ikke stoppes ned i deres "holdere" når de var spændt, da holderne var for stramme. Jeg prøvede både at klippe læderet til, men det lod sig ikke gøre med en alm saks, så det lykkedes ikke helt. Og jeg prøvede at sætte klodser i til at få det udvidet, også uden resultat. Så nu er det smidt ud.
Så en lidt blandet fornøjelse med Hooks.

god service

god butik, masse fine ting til dem der gerne vil have kvalitet til lidt lavre priser

masse gode ting

syntes de generelt har en masse fine ting

Meget blandede følelser...

Har tit handlet på deres hjemmeside, dog mest med skuffende resultater. Deres leveringstid er utrolig lang. Og deres produkter er meget svingene i kvaliteten og farverne. Ikke lige så fantastisk som deres katalog beskriver. Har været i deres butik i Kolding et par gange, og her har du varen i hånden og ved hvad du betaler for. Dog er deres betjening ikke at råbe hurra for. Meget snobbet og har knapt nok tid til at hjælpe.

blandede oplevelser.

Har haft flere succesoplevelser med at handle hos Hoosk, men også dårlige. Leveringstiden er meget svingende og det samme mht. kvaliteten på produkterne. Desuden har jeg erfaret at farverne på billederne i webshoppen ofte SLET ikke stemmer overene med den virkelige farve det pågældende produkt har.......

Må bare anbefale at handle her

jeg har ved flere lejligheder handlet både i webshoppen og i butikken i Kolding. Super service og imødekommende ekspedienter. Leveringen er ikke lynhurtig, men varerne er værd at vente på :)

Generalt ok handel

Hurtig levering og fine vare. Men vil dog sige at deres email system kunne være bedre da jeg skulle ind på hjemme siden for at finde ud af at min vare var sendt. Og jeg skulle gætte mig til hvad der var T&T nummeret. Jeg fik kun en forløbig ordre bekræftigelse. Så jeg troede der ville komme en mere.

Men ellers er jeg rigtig tilfreds. Og vil bestemt handle der igen

Fremragende service

Har handlet over hooks.dk rigtig mange gange og har altid modtaget orden hurtigt.
Bliver altid positivt overrasket over varerne og deres kvalitet.

Is Hooks your company?

Hööks Hestesport ApS Details

Hos Hööks finder du tusindvis af kvalitetsprodukter (alt til hest, rytter og hund) til rigtige gode priser! Velkommen hos en af vores 21 butikker eller vores nye web-shop som løbende opdateres med nyheder og tilbud. Registrer dig under "Mine sider" på www.hooks.dk for at holde dig opdateret og få adgang til specialtilbud. Med mere end 30 år i branchen og med fokus på service og kvalitet, garanterer vi at du bliver tilfreds!

Visit Hooks

We live here: Albuen 17 B