HOPPEEKSPERTEN reviews

HOPPEEKSPERTEN reviews

9.0

Påske-hit.

God oplevelse at handle med Hoppeeksperten.
God pris, fin kommunikation og hurtig levering af en super-fed trampolin (Berg Champion).
Vi er meget tilfredse. Kan helt klart anbefales.

Hurtig levering efter bestilling

Det var lidt svært at komme igennem kundeservice i løbet af mandagen, så det tog nogle opringninger før der var hul igennem. Men det er også det eneste at sige. Ellers intet at påklage. Bestilte søndag og trampolinen blev leveret om tirsdag. Så kan man ikke forlange det bedre. Kan klart anbefale at bestille herfra.

God og hurtig ekspedition

Kun gode oplevelser.

god service, hurtig levering

Hurtig service og den lever helt op til forventningen..

Helt perfekt!

God oplevelse at handle med Hoppeeksperten!
Super service, god kommunikation, hurtig levering - og selvfølgelig et fantastisk produkt.
Ungerne elsker deres nye trampolin (som var NEM at samle - 2 personer) og jeg tror allerede den har tjent sig selv ind i underholdningsværdi :D

kanon service

Alt gik efter planen og nu skal vi bare have gravet et hul
Hoppeeksperten

Reply from Hoppeeksperten

Hej Jens,

Tak for din anmeldelse!
Det er altid dejligt at modtage ros / kritik således at vi kan blive bedre.
Nu hvor du kun giver 3 stjerner må der være et eller andet i vores produkt / service, som ikke har levet op til din forventning - da 3 stjerner tyder på en middelmådig service. For os er det vigtigt at få oplyst hvis et eller andet er gået galt eller ikke har været tilfredsstillende, således vi kan forbedre os.

Berg Inground Elite (Ø4,3 meter)

Hurtig levering (2 dage). Vognmanden stillede trampolinen helt oppe i vores carport, selvom indkørslen er lang og med stigning. Trampolinen er som ventet i en super kvalitet, og sikkerheden er i top!

Kvalitet - hoppeglæde - mor glad !!

Kvaliteten er total iorden og trampolinen lever 100 % op til vores forventninger :-)
Leveret 2 dage efter bestilling og alt er iorden.
Børnene har hoppet og godkendt og det kan varmt anbefales at købe en ordentlig trampolin frem for en "lavpris" trampolin.
Der var børnelatter og smil på alles læber.. Vi glæder os til mange gode timer på trampolinen.

Fantastisk hurtig levering

Bestilte en trampolin online onsdag. Fandt ud at jeg havde lavet en fejl og ringede torsdag for at ændre min bestilling. Trampolinen (den korrekte) afleveret om fredagen - Fremragende

Lynhurtig levering

Lynhurtgi levering, Berg trampolin i god kvalitet. Der manglede dog et par møtrikker og spændskiver, hvilket var ret irriternde, men til at løse.

fint

ingenting at udsætte - fin levering mv

Perfekt :)

God service...ingen problemer.... God oplevelse. :

Ekstrem dårlig service

Nul stjerner kan det blive til herfra. Men eftersom Trustpilot ikke tillader nul stjerner er jeg nødt til at give dem 1, desværre fortjener de det ikke. Aldrig har jeg oplevet så elendig service. Manglede en del for at kunne samle en rigtig dyr trampolin. Først fik jeg tilsendt en forkert del, på trods af præcis forklaring, samt foto af den ødelagte del. Måtte ringe 20 gange til firmaet og skrive flere emails og blev (hvis telefonen blev taget) lovet enten at den korrekte del var på vej eller de ville ringe tilbage efter 10 min, men intet skete før jeg henvendte mig til den norske afdeling og bad om hjælp. Aldrig vil jeg benytte mig af firmaet igen... har svært ved at se de er ekspert i noget som helst, andet end ekstrem dårlig service.
Hoppeeksperten

Reply from Hoppeeksperten

Hej Ruddi,

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ikke selv tilfreds med forløbet af din ordre - men det var dig selv dom bestilte den forkerte vare og ikke noget du kan fraskrive dig ansvaret fra. Vi har desværre ikke været gode nok til at følge op på din ordre anden gang og kan nun beklage at det tog alt for lang tid, at få leveret den ønskede reservedel. Du glemmer ligeledes at fortælle, at vi grundet den fra os langsommelige levering har sendt dig den bestilte reservedel uden beregning.

Jeg skal ikke forsøge at undskylde, at vi ikke har leveret en dårlig service, for det har vi - men vi er desværre også fået mange ordrer på reservedele, som gør at vi til tider har været udsolgt eller har skulle håndtere, at kunder desværre har bestilt forkert reservedele. Vi forsøger altid at give en god service, hvilket vi heldigvis for det meste klarer. Når vi har en ordre, som ikke forløber som vi selv ønsker - gør vi meget ud af at lære af vores fejl, samt gøre noget for at løse problemet.

Kan endnu engang kun beklage at du har haft en dårlig oplevelse ved at handle med Hoppeeksperten.

Karsten / Hoppeeksperten.dk

Meget hurtig levering

Vi fik vores trampolin inden for to dag. Flink levering vi blev ringet op, at nu var trampolinen på vej.

God service - hurtig levering.

Vi bestilte søndag og havde varen allerede tirsdag.

Super leveringstid, god informativt site

Det leverede til tiden (1 dag) og trampolinen og handlen har holdt hvad der var lovet.
Value for the money.

Supergod trampolin - stor hoppeglæde :-)

Vi fik trampolinen leveret til døren to dage efter bestillingen. Den var let at samle, og den giver stor glæde i hele familien. Eneste klagepunkt er vel, at Hoppeeksperten ikke kom og gravede hullet under trampolinen, men det havde nok været lige lovlig meget forlangt :-)

Vores bedste anbefaling til Hoppeeksperten

Perfekt service

Hurtig levering og hurtig email support

Super!!!!!

Dette er et product/ en virksomhed som varmt kan anbefales. God service, gode og sikre trampoliner som vi er meget glade for. God vejledning.

ingen problemer

kom som aftalt og flink leveringsmand.

Hoppeeksperten Details

Om os

Hoppeeksperten.dk drives af Avero ApS. Vores mål er at tilbyde vores kunder de bedste og sikreste trampoliner, der findes. Vores hovedmotto er ærlighed: - Vi sælger kun ting, som vi kan stå 100 % bag, og som vi selv har prøvet. - Vi vil aldrig prakke dig noget på, men vil hjælpe dig med at finde den bedste løsning til lige netop dig. Sammen med vores søstervirksomheder Hoppeeksperten i Norge, Studsexperten i Sverige og Trampolinfabrik i Tyskland er vi i løbet af et par år blevet nordens største forhandler af kvalitetstrampoliner, og det betyder, at vi kan have et stort reservedelslager og lavere priser. Vores kundetjeneste og lagerbutik med udstilling er beliggende i Hvidovre. Vi vil gerne høre fra dig – vi er nysgerrige efter dine synspunkter og tanker, for det hjælper os til at blive bedre.

Visit HOPPEEKSPERTEN

Kontakt