HorsePoint Rideudstyr reviews

HorsePoint Rideudstyr reviews

4.0

Varerne er fine men....

....du får ikke nogen status på din orde når man bestiller og når man efter 14 dage vil høre hvordan det skrider frem og prøver at ringe bliver telefonen ikke taget.... Ikke mindre end 28 gange har jeg forsøgt at ringe hvor den bare er ringet ud. Endte med at ville ringe til banken og bede dem spærre betalingen da jeg var ret sikker på at jeg endte med at blive snydt. Efter næsten tre uger får jeg endelig besked om at pakken er på vej og der var ingen af mine varer der var i restordre.
Så jeg vil formentlig ikke bestille derfra igen hvilket er ærgerligt, da det var nogle rigtig fede ting.

Fin butik hvis man møder op personligt.

Jeg har af flere omgange handlet hos HorsePoint. Det skal dog siges at jeg udelukkende har besøgt forretningen, jeg har altså ikke handlet over nettet.

I forretningen synes jeg at man føler sig velkommen og den er nem at overskue.
Er altid blevet lovet at jeg har mulighed for at komme retur med varerne hvis de ikke har passet. Har dog ikke prøvet at dette har haft relevans.

Synes desværre at deres bonner er svære at gennemskue og så tager de ikke mastercard osv.

Alt i alt en okay butik jeg ikke har haft problemer med.

Mærkelig måde at føre virksomhed på!!

Jeg har mailet mange gange og ringet rigtig mange gange, men intet svar fra nogen, jeg handler der ikke! Kan bestemt heller ikke anbefalde andre at handle der... De lover en hel masse, og holder ikk en skid!!
HorsePoint Rideudstyr

Reply from HorsePoint Rideudstyr

Hej Mira
Beklager hvis du har ringet mange gange, vi har meget travlt og kan desværre ikke nå alle tlf.i denne tid.
Men hvad drejer det sig om ? Hvad er blevet lovet ?
vi ænsker selvfælgelig at løse problemet på bedste måde.

MVH
Horsepoint

HOLD DIG FRA DETTE FIRMA! ELENDIG SERVICE, UBEHØVLET KUNDEBEHANDLING, HAR IKKE FÅET MINE PENGE RETUR!

Jeg bestilte nogle varer hos firmaet, men fortrød mit køb.

Den 15 Maj skrev jeg til dem og spurgte om jeg kunne sende pakken retur og få mine penge tilbage og fik dette svar: "Hej Christine , Ja du har fortrydelsesret, men du vil blive trukket for portoen begge veje, da du selv står for returporto, samt du ikke opfylder kravet på ordren med fragtfri levering. MVH Horsepoint".
-Fint nok tænker jeg og sender pakken retur. Dette er ALT hvad jeg hører fra firmaet udover autogenererede e-mails om, at min ordre er undervejs nogle dage forinden.

Den 25 Maj har jeg stadig ikke fået mine penge retur og skriver derfor en e-mail til dem om, hvornår jeg får mine penge tilbage. Intet svar. OVERHOVEDET!

Den 10 Juni har jeg STADIG ikke fået mine penge retur og skriver derfor endnu en e-mail til dem, hvor jeg spørger hvornår jeg får mine penge retur. De ignorerer FULDSTÆNDIG mine e-mails. MØG ubehøvlet kundebehandling!

I dag, den 14 juni har jeg så prøvet at ringe flere gange på det telefonnummer de oplyser på deres hjemmeside, men den ringer bare ud og ingen tager telefonen. Bliver altså STADIG ignoreret fuldstændig!

Nu har jeg sendt en klage til dem pr. e-mail, hvor jeg skriver at jeg er rigtig træt af deres elendige service og at jeg vil gå videre med denne sag, hvis jeg ikke snart får mine penge retur. ( man kan jo håbe at det kan få dem op af stolene.....!)

Jeg vil under ingen omstændigheder anbefale dette firma! De er møg ubehøvlede, de ingorerer deres kunder og så giver de ikke penge retur i tide, hvis da overhovedet, selvom man har krav på det!!!

Dårlig service utrolig langsom forsendelse

Jeg har handlet ved Horsepoint 2 gange. Begge gange var service helt utrolig dårlig!
Jeg havde nogle spørgsmål ang. mine ordrer, men kunne ikke ringe dem op, selv efter utallige forsøg, på forskellige tidspunkter osv.
Jeg sendte også flere mails, uden at få svar tilbage.
Begge mine order to ufattelig lang tid om at komme.
Synes godt nok det er en ringe service!

God butik og god handel

Har altid handlet hos horsepoint det seneste år. Og har altid fået mine ting til tiden og god servis hvis man har spørgsmål. Så ingen klage her overhovedet :)

En lidt øv-oplevelse.

Jeg bestilte nogle ting hos dem, og der gik over en måned før jeg modtog dem. Jeg skrev flere mails og de blev besvaret ekstremt langsomt. Så en lidt træls oplevelse..

Rigtig dårlig service, løgn, ingen svar

Jeg købte for for nogle år siden et par Campus Lilly støvler som jeg efter 2 mdr reklamerede da de smuldrede. Rene var sagde selv at det havde han aldrig set før og ville sende dem afsted til leverandøren, så vi kunne få dem byttet... 1½ mdr efter kontakter jeg butikken, de har stadig ingen svar. Sådan går det i lang tid og til sidst beder jeg om at få mine 600 retur.... Ingen svar, jeg ringer, ingen svar, tager i butikken der er ingen, skriver stadig ingen svar...Nej jeg anbefaler ikke Horsepoint og køber ALDRIG mere noget derude. En ting er at reklamationen tager lang tid, det kan jeg leve med, men at man bare undlader at svare eller gøre noget det synes jeg er under alt kritik..

Genial butik

Jeg elsker horsepoint's udvalg, og ikke mindst deres priser. Får altid yderst god betjening, og mine varer til tiden. Bestiller hos horsepoint 1-2 gange om måneden, og det har jeg gjort det sidste års tid, uden problemer. Det eneste irritationsmoment der har været, var problemer med, at få en sadel hjem, men det viste sig så, at firmaet de skulle bestille fra holdte ferie.
Vil uden tvivl anbefale denne side til andre.

Rigtig fint :)

Har handlet der mange gange, og er tilfreds :)
Dog kan ventetiden være ret lang - har dog maks. ventet 1 uge, så synes ikke det er slemt :-)

Specielle varer til gode priser

Jeg elsker deres shop! De har altid det nyeste udstyr og altid i de vildeste farver. Har altid modtaget hurtigt og været tilfreds med varerne som levede op til forventningen

Rigtig dårlig service og lang lang leveringstid.

Har for første og sidste gang handlet hos HorsePoint.

Jeg bestilte varer den 31. maj og hørte ikke andet end en autogenereret ordrebekræftigelse via mail. I dag den 14. juni har jeg forsøgt at ringe til firmaet flere gange - telefonen bliver ikke besvaret. Jeg har forsøgt at sende en mail, for at høre om forventet leveringstid.
Det eneste svar man får, kommer 7 timer senere i form af endnu en autogenereret mail, der fortæller at nu er varerne sørme sendt???
Ingen svar på henvendelsen iøvrigt. Da jeg sender en mail om at jeg slet ikke vil have varerne, får jeg ENDELIG svar tilbage: pakken er sendt, intet om min fortrydelsesret eller lign.
Og så endelig lykkedes det mig at få hul igennem via telefon til firmaet, hvor jeg igen fortæller at jeg ikke ønsker varerne. Jeg bliver lovet at alle pengene vil blive returneret, så snart varerne modtages retur. Så det venter jeg spændt på.

SKUFFELSE !!!!!

Jeg har 2-3 gange nu handlet hos Horsepoint´s webshop, og varene har da kommet sådan nogenlunde til tiden.

Dog har jeg haft bestilt vare for omkring 1400 kr ca. af 2x bestillinger ( 700 kr pr. gang )

Jeg har så skrevet 2 mails og forsøgt at ringe til dem omkring 7-8 gange, men har ingen respons fået på noget som helst.

Jeg er nået dertil hvor jeg overvejer at aflægge butikken et besøg og hvis der heller ikke kommer noget som helst ud af det, så går jeg til politiet og evt. medierne!

Tilfreds kunde

Købte for lang tid noget hos HorsePoint, men vil da stadig lige bidrage med min bedømmelse, da jeg var meget tilfreds. Jeg fik, hvad jeg bestilte; korrekt farve og flot brodering. Tæppet var endnu flottere i virkeligheden end på billedet, men underlaget var desværre ikke af så høj kvalitet, som jeg havde regnet med.

Super...

Er meget glad for at handle med horsepoint, da de har alt i str til mini miniature heste mm....

Super tilfreds

Bestilte mine varer hos horsepoint igår, og har dem allerede idag.
Super service og hurtig levering, helt sikkert et sted jeg vil handle igen.

Tilfreds

Jeg handler RIGTIG meget over nettet, men har aldrig rigtig villet handle her før, da jeg har hørt så meget dårligt omkring denne side. Da de en dag havde et godt tilbud, valgte jeg at tage chancen og bestille hos dem. Der gik 2 dage, så havde jeg min tilbudsvare, så jeg må sige, at min personlige oplevelse har været ganske god!

Ingen returret - dårlig service

Jeg har ikke kunnet få penge retur på en gave købt hos dem, selvom det var inden for den angivne tidsramme.

Svar på mails kunne jeg heller ikke få, så derfor kørte jeg 1½ time til butikken, for at få at vide, at de ikke kunne give mig pengene tilbage.

Jeg kunne bytte til andre ting i butikken eller få et tilgodebevis. Der var ikke noget i butikken som tiltalte mig, så jeg spurgte om jeg kunne bruge tilgodebeviset på nettet, hvis der skulle komme noget på en senere tidspunkt, som jeg fandt interessant. Det kunne jeg heller ikke.

Det hele endte med, at jeg købte nogle ting, som jeg ikke kunne bruge til noget og måtte sælge videre... og for fremtiden handler jeg ikke der igen.

Hvorfor mon de ikke har noget E-mærke ???

Et rigtigt dårligt sted at handle. De forbryder sig ganske enkelt mod alle regler, love og retningslinier i forhold til E-handel (kan forøvrigt heller ikke finde noget E-mærke på deres hjemmeside).

De trækker pengene før varen er sendt - i vores tilfælde 1 uge og de sender først varen da vi konfronterer dem med dette. De har heller sendt en kvittering for transaktionen. Ifølge Markedsføringsloven og Lov om E-handel skal de sende kvittering og må ikke trække pengene før varen er sendt.

Vi returnerede varen og gjorde brug af fortrydelsesretten ifølge aftale med HP. Pengene kom retur indenfor 14 dage - hvilket er yderst rimeligt. Dog havde de valgt IKKE at tilbagebetale porto m.m. - hvilket de skal ifølge en tidligere afgørelse (anden sag) hos EU-domstolen.

Vi har forgæves forsøgt at få en begrundelse for dette, men kan ikke vriste et svar ud af dem.

I mine øjne en geschæft man skal holde sig fra. De gør hvad de kan for at trække alt i langdrag i håb om at kunden opgiver.

HorsePoint Rideudstyr Details

Visit HorsePoint Rideudstyr