Hoshammerum reviews

Hoshammerum reviews

7.6

udmærket

Efter et kejsersnit købte jeg via hoshammerum et stk Belly Bandit.
Varen kom hurtigt, og var forsvarligt pakket ind.

Kan sagtens anbefale denne side til andre.

Bumbo Stol.

Bestilte en Bumbo stol. Og fordi vikøbte for over 449 kr. Så skulle vi ikke betale fragt. Jeg syns nemt man kan bruge for 449 kr. Men tit andre steder er det enden 600-900 kr, før man får fragten gratis.
Syns det var nemt at handle der inde og var fuld tilfreds. Fik varene hurtigt.
Eneste minus. kan KUN betale med dankort eller overføre penge. Jeg har nemlig kun Visa Eletron.

Is Hoshammerum your company?

Hoshammerum Details

Børnetøj fra Hos Hammerum - Billigt Børnetøj - drengetøj - pigetøj. Vi tilbyder dig kvalitets børnetøj til en fornuftig pris.

Visit Hoshammerum