Hosjytte reviews

Hosjytte reviews

9.0

Udmærket

Overskuelig hjemmeside, nem bestilling, hurtig levering, fin vare.
Returseddel vedlagt og mulighed for at "hente" pakkelabel til en billig penge, hvis man skal sende retur.

Gode erfaringer

Jeg fik Hos Jytte anbefalet af en bekendt og har efterfølgende handlet der flere gange.
Pænt stort udvalg, smart og ikke "kone-agtigt", hvilket jeg synes er vigtigt når man er +50 år og + 90kg.......
Hurtig ekspedition og acceptabelt prisniveau.

Kanon

Hurtig levering. God vare

Godt tilfreds

Go behandling, hurtig levering, gode varer, flinke mennesker ;)

god service

super dejligt sted at handle ingen problemer hvis det er forkert str, så bliver det bare byttet. Varerne er hurtig fremme når man har bestilt

Nemt, hurtigt og fine priser

Jeg har ingen problemer haft ved at handle ved dette firma.

Priserne er konkurrencedygtige, hjemmesiden er overskuelig, størrelserne passer og fragttiden var minimal.

Alligevel holder jeg mig på 4 stjerner, da der er meget store spring mellem de tilgængelige størrelser, og flere af varerne kun er tilgængelige i 1-2 størrelser.

Men det er ikke sidste gang jeg handler her!

Man får hvad man bestiller

Varene er i orden, hurtig levering, de holder hvad de lover og størrelserne passer med de angivne mål på siden. Har handler der to gange nu og det er ikke sidste gang

SUPER SERVICE

Jeg har flere gange handlet ved Hosjytte.dk og det bliver jeg ved med !
Det er en dejligt overskuelig side, med et målskema ved alle varer, så det er nemt at finde sin egen størrelse. Har varen været udsolgt, bliver man kontaktet af det rare personale, så man kan vælge om man vil have en anden vare eller en anden farve.
Hurtig ekspedition, hvis ordren er inde inden kl 12.00 på hverdage, bliver den afsendt samme dag :-)
Det kan BESTEMT anbefales at kigge forbi deres hjemmeside

Lækkert og alt passede

Er så tilfredse med min levering på omkring 3000 kr, manglede bare tøj efter fødsel. mange tak.

Skylder mig stadig 281 kr siden 24/7-12

UPDATE:
D. 24/10-2012 har jeg nu modtaget mine penge retur fra hosjytte.dk.
Og inden da fik jeg en mail skrevet i pæne ord. Derfor har jeg ændret min karakter fra 1 stjerne til 3 stjerner.
Jeg er ikke længere utilfreds med firmaet, men mere end 3 mdr er trods alt længe at vente på sine penge.

Men thumps til hosjytte.dk for nu at reagere og få sagen ud af verdenen.

-----------------------------------------------------------------------------
Jeg har altid været glad for at handle hosjytte, lige indtil jeg vælger at bruge et spendon-gavekort jeg vandt, som kan bruges alle steder der tager visa.

Det gik fint med at modtage varene, og varene var fine, men det ene par bukser gik i syningen inden for en time.
Jeg reklamerede for denne og blev bedt om at sende dem retur og jeg skulle vedlægge mit regnr og kontonummer så de kunne dække portoen. De ville så sende mig et par nye bukser. Hvilket jeg selvfølgelig var glad for.
Jeg tjekker deres side op, om der står noget med hvordan de vil have dem sendt tilbage, når det er en reklamationssag (som forsikret pakke, eller billigst mulige måde eller?), men der står intet, hvorfor jeg selvfølgelig sender dem som pakke, så jeg ikke står med risikoen.
Derudover følger der altid en returneringsseddel med. Den er så bare ikke ment til reklamationssager, men kun fortrydelsessager.
Denne udfylder jeg, og skriver mit regnr og kontonummer TYDELIGT på sedlen, da der står de vil føre pengene tilbage til min konto for det jeg vil "have bytte". (ikke tilbage til mit KORT).

Da de er modtaget bliver jeg ringet op af en MEGET forundret kvinde der ikke forstår at det har kostet 82 kr at sende tilbage. Det har de aldrig oplevet før. Hun bliver bakket op af en mand jeg kan hører svagt i tlfen.
Men hun kan jo godt se at jeg har ret, da jeg forklarer det med at ellers var den sendt på mit ansvar.

Da de desværre ikke har flere af bukserne vil de overføre de 199 + 82 kr = 281 kr til min bankKONTO.

Den 1/8 rykker jeg dem for pengene. Men de fortæller at de d. 24/7 har ført pengene tilbage til den konto, hvor det kort jeg har betalt med hører til...
Jeg er HELE tiden blevet lovet at de ville overføre mine penge til min KONTO, og ikke KORTET der var betalt med.

GODT SÅ... Kortet er et GAVEKORT. Som Spendon anbefaler at man klipper over og smider ud, når man har brugt det, hvilket jeg havde.
Ergo, jeg har ikke det kort mere, og kan derfor ikke få de 281 kr!

De påstår først at jeg kan kontakte spendon for at få et nyt kort, men jeg har INGEN oplysninger på det kort anden end det var et palmolive hvor jeg havde vundet det, havde købt.

Vi skriver frem og tilbage. De mener ikke de har lavet en fejl da jeg ikke har gjort opmærksom på at det er et gavekort der er brugt.
Nååh nej, man blev nød til at skrive SpendOn Gavekort som navn, for at det kunne fungere (og det står også på returneringssedlen), OG de har aldrig nævnt nogen steder om at pengene bliver ført tilbage til KORTET, og ikke KONTOEN.
Havde de det, havde jeg selvfølgelig sagt det en ekstra gang til dem.

De mener at der på deres hjemmeside oplyser de om at pengene går tilbage til det kort/konto man har brugt til at handle på.
Men hvorfor ****** står der intet på returneringssedlen??? Der står jo lige modsat at pengene vil blive sat ind på ens konto, og det er derfor de beder om ens regnr og kontonummer.

Næste mail jeg får, er RIGTIG professional. Den er skrevet i bar store bogstaver (betyder at de råber af mig, deres kunde).
Bl.a. skriver de: "JEG KAN FORSTÅ DU HAR SMIDT DIT KORT VÆK, MEN DET KAN DU JO STRENGT TAGET IKKE BEBREJDE OS FOR."
Øhm jeg har ikke smidt det væk. Jeg har handlet som SpendOn skriver man skal. Det skal klippes i stykker og smides ud, når der ikke er flere penge på.

Men de har så som ekstra service ringet til Norge, som udsteder SpendOn gavekortet, og SpendOn siger at det ikke er noget problem. Jeg kan bare få et nyt kort. De kan finde betalingen fra Hosjytte via dato og tidspunkt. Og at jeg bare skal ringe til Norge (Betaler de opkaldet??).
Herefter skriver de: "VI SER HERMED SAGEN FRA VORES SIDE SOM FÆRDIGBEHANDLET."

Jeg vælger pga jeg ikke har lyst til at betale for et opkald til Norge og fordi jeg ikke kan Norsk, at skrive emails til dem istedet.
Jeg får pænt at vide, at de ikke kan finde HosJyttes betaling ud fra dato og tid, og at de kun kan udstede mig et nyt kort, hvis jeg har nogle oplysninger fra kortet. Dette har jeg ikke.

Det har jeg skrevet til HosJytte, men de ignorerer mig nu.

Ergo... HosJytte skylder mig stadig 281 kr. Og jeg har brugt TIMER på at få mine penge.
Det eneste jeg så kan nu, er at håbe Forbrugerklagenævnet, kan se at det er HosJytte de har begået en KÆMPEbrøler....

Jeg handler her aldrig igen.
Så meget arbejde. Det gider jeg sgu ikke igen.
Men ret skal være ret, og jeg håber snart at forbrugerklagenævnet finder ud af noget.

Super service & udvalg!

Jeg fandt tilfældigt HosJytte.dk, da jeg googlede et bestemt par bukser...klikkede ind & blev straks positivt overrasket! De har et super godt udvalg, hele tiden friske nyheder & en nem & overskuelig side.
Jeg har nu bestilt derfra flere gange & det har været super hurtig levering hver gang & varene har levet op til mine forventninger.

Kigger gerne ind flere gange om ugen & tjekker nyhederne & de gode tilbud!!! Kan varmt anbefales...

ALTID en fornøjelse at handle Hosjytte - PRØV DET

Har flere gange handlet Hosjytte hvilket jeg varmt anbefaler. Super hurtig levering af fine varer til billige penge. Især vil jeg fremhæve deres mixtilbud. Altid hurtig mailkontakt fra firmaet, hvis jeg har spørgsmål eller kommentar. Her kan man tryg handle...

Her gør du altid en god handel.

HosJytte har altid nogle super tilbud på deres gode tøjmærker. Varerne lever altid flot op til billeder/beskrivelse. Hurtig og tryg forsendelse og en super imødekommende kundeservice. Alt forløber altid uden problemer.

Tøj og sko

Jytte hurtig levering af vare

super service

Bestilte en kjole + lidt andet hos Hosjytte, knap 2 timer efter bestillingen var afgivet ringede de og sagde, at den bestilte kjole ikke var på lager og ville blive fratrukket betalingen ... se det synes jeg er god service, de kunne jo bare have sendt de andre varer og så skrevet at kjolen ikke kunne leveres.
Det andet tøj var super fin, det er i hvert fald ikke sidste gang jeg handler her

God kvalitet af tøj, størrelser passer med målene, hurtig levering ved bestilling.
Kan varmt anbefales

Første køb

Jeg er meget glad for det jeg har købt ved HosJytte.dk og så var det hurtig levering. Vil helt sikkert handle der igen.

Fantastisk service.

Opdateret 3. juni 2013:

Stadig fantastisk og hurtig service, også ved returnering af penge, hvis tøj ikke passer, og det skal sendes retur, jeg vender tilbage igen og igen.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Så modtog min mor den dejlige frakke,vi havde bestilt hos Jytte, hun er vildt glad, og den passer perfekt, tak for rigtig fin service :)

Jeg oplevede at der både blev ringet og mailet, i forbindelse med et spørgsmål jeg havde, fik svar og fin forklaring i telefonen.

Alletiders butik, som jeg helt sikkert skal handle i igen..

Med venlig hilsen Susan H :)

**********

10 stjerner for gode oplysninger om mål på alle størrelser - det er der mange der kunne lære noget af - handler rigtig meget her - og det bliver jeg ved med.

Kunde hos "Hos Jytte"

Det kan være meget svært at finde ud af de rigtige størrelser, hvor beskrivelserne om, fx længde af en bluse mm. godt kunne være bedre beskreven.
God service, hvad angår ombytning eller returnering af varer.
Hurtig betjening.

Hos Jytte Details

Hos Jytte sælger dametøj online i størrelserne 42-56. Klik ind og se vores store udbud af smart og billigt tøj til store piger.

Visit Hosjytte

We live here: Kølkær Hovedgade 17