Hoskamma reviews

Hoskamma reviews

7.9

Godt sted at finde billige gamle bøger

Hos Kamma har et fint udvalg af gamle bøger til billige penge. Jeg kunne selv vælge om ordren skulle sendes som alm. eller økonomibrev, og det fungerede hurtigt og nemt med bankoverførsel.
Jeg kan absolut anbefale butikken.

god hurtig service

Købte to gamle bøger. Beskrivelsen af bøgerne hos hoskamma.dk passede fint med den faktiske tilstand.
Bøgerne var pakket forsvarligt og sendt fra hoskamma.dk hurtigt.
Jeg er en tilfreds kunde.

Behagelig, personlig betjening Hos Kamma

Hvis man er i tvivl om det mindste, får man udførlig og meget grundig uddybning hos Kamma. Jeg var i tvivl om de oplyste bemærkninger på nogle tallerkener men fik en meget præcis uddybning, der endda "overdrev" tilstanden.
Her handler jeg gerne igen!

Is Hoskamma your company?

hoskamma.dk Details

Visit Hoskamma