Hostinggames.dk reviews

Hostinggames.dk reviews

6.6

opfærsel og falske medarbejdere

jeg har en server fra hostinggames og den levede godt nok ikke til de krav jeg stillede også fik man afvide at de ville gå konkurs hver og hver anden dag, også oplevede jeg også at jeg mødte en der hedder morten og var supporter for jer om talte meget grimt til mig. serverne var ikke de bedste der var nogle gange lag på dem og så når man skrev til supporten kunne der gå op til flere dage før de svarede.
vil helt klart ikke anbefale hostinggames

2 af 5 sorry men det jeres egen skyld

Det bedste host i Danmark.

Jeg kører med en WCS DM server og det er uden lag.
Har tideligere haft en server fra andre host og har oplevet crash/lag hele tiden. Her hos hostinggames.dk har der ikke været noget, support er også super god de svare inden for 24 timer, hjælper dig hvis der er nogle problemer og så er det skide billigt. KAN KLART ANBEFALES AT BRUGE HOSTINGGAMES.DK!

Super support

Mega fedt support bla. Min servere kører perfekt ingen laggs, god pris til pengene,

Danmarks klart bedste host :-)

Når det gælder priser er Hostinggames meget billige i forhold til andre hosts i DK.

Jeg købte en Counter Strike: Source server, og fik den umiddelbart efter. Serveren kørte som den skulle, med en konstant lav ping.

- Man for god server for pengene :-)

Midt i mellem!

Min ven har købt en server der, og jeg er ansvarlig for han's server kører korrekt osv. Der support er lang tid om at svare af og til, og der har været mange problemer med CP her for det sidste. Live support er næsten aldrig online.

Men serveren kører godt, og lav ping.
Men min hel ærlige mening, for dyrt til så dårlig support.

Super god

Købte en 16 slots ba_jail server.
Det er mega vildt at have en og er glad for at have købt den hos hostinggames

Intet andet en perfekt.

Købte en 18 Slots Ba_Jail server, da den var så billig (8kr/slot) tænkte jeg da at den måtte crashe 24/7, men nej, selv ikke når den er fuld og alle råber og skriger på hinanden er der intet problem. Super og tommel op herfra.

Og ekstrem stor respekt til kundeservice, spurgte dem om de ikke kunne installere nogle skins for mig, så vender de tilbage og fortæller lige ud af posen at de kan de desværre ikke lige hjælpe mig med. Stor respekt for den ærlighed, kan kun anbefale det til andre.

Lidt op og ned..

Pingen var lidt højere end forventet og den svingede meget på min server.
Prisen taget i betragtning var dette lige på grænsen, og desværre røg jeg samtidig ind i en storm af crashes! pga. noget opdatering på daværende tidspunkt..

SUPER GODT

Vi har købt 16 slots server som køre godt men har haft lidt problemmer med lag men det blev fixet med det samme og du kan sende de mods du vil have på og de kommer hurtigt ind (: supporten er god men nogle gange offline lidt længe (: men tommel op herfra (:

Super god!

Hurtigt, Smart, Nemt og rigtig god kvalitet!
Har selv en server hosted her. :)
Den kører uden problemer.

Den er 16 slot og koster mig kun 128kr om måneden :p
tror det er 8kr/slot det koster :D