Hotelbelair reviews

Hotelbelair reviews

4.5

Uanstændigt!!

Vi havde booket 2 nætter på vouchere og blev bedt om at betale yderligere 150kr pr. nat - fordi hotellets standard er "bedre" end voucherens pålydende?? Det er det så bestemt ikke i vores øjne! Aldrig har vi boet på noget der er så tarveligt!! Der er møgbeskidt alle vegne! Bruseforhænget er muggent 30cm op fra gulvet og loftet i badet er fuldstændigt plettet af mug. Gardinerne hang i laser og der var pletter af blod på dem..ulækkert! Vi boede direkte ud til vejen, hvor trafikken er så tung at samtale på værelset er nærmest umuligt! Ingen aircondition og absolut ingen udluftning gør dette hotel til BadAir. Alt i alt : ALDRIG MERE!!

Temmelig skuffende

Værelset var meget støvet. Tykt lag støv på natborde, tykt lag støv på fjernbetjening til TV'et (støvlaget var højere end gummi knapperne på fjernbetjeningen). Skimmelsvamp på væggen i badeværelset. Sengetøj stank fælt af eddike. Jeg lider af allergi og havde store problemer på værelset.
Værelsets eneste vindue lå ud til en gang med værelser hvor folk trampede forbi hele dagen/natten. Så det var svært at sove, for værelset var så varmt at man var nødt til at have vinduet åbent.
Bruse kabinen var så lille at det var næsten umuligt for mig at tage bad. Og jeg er meget alm. af størrelse.

Buffet'en i restauranten var af meget ringe kvalitet og gav mindre maveproblemer. Til gengæld kostede den 249 kr. pr. person excl. drikkevarer.

Ikke et hotel jeg nogensinde vil vende tilbage til. Det får 2 stjerner fordi jeg trods alt har prøvet noget der var værre (i udlandet).

missede reservation

Vi havde booket og betalt for værrelse online. Da vi.kom sad receptionisten med vores reservation i hånden og sagde at alt var fyldt. Endte med at vi fik penge tilbage efter 30 min og måtte finde et andet sred

helt ok til prisen

Vi havde en overnatning i forbindelse med en rejse.

Super god og humoristisk modtagelse i recceptionen, som også gerne ville hjælpe med mad udefra da deres køkken havde lukket.

Værelset var helt fint i forhold til hotellets stjerner og vi fik en god nats søvn.

Morgenmaden var som man kan forvente på et danske hotel og smagte rigtig godt.

kan se en anden brokke sig over manglende røgalarm på værelset, men det er jo ikke nødvendigt når der er brandvarsling på gangen.

Så må indrømme at Hotel Belair klart kan anbefales, det koster ca 100 kroner hver vej i taxi fra lufthavnen.

meget ringe

Vi skulle HELDIGVIS kun have en overnatning, det var også mere end rigeligt.

1) Værelset var nok ca. 30 grader da vi skulle sove, ingen mulighed for at få kold luft.

2) Morgenmaden var ikke noget at råbe hurra for

3) Receptionisten's navneskilt var vendt på hovedet på uniformen.

4) manglende stropper på håndklæder så de faldt på gulvet hele tiden.

5) ingen røgalamer på værelset.

6) utroligt meget lydt på værelserne. Vi kunne køre "naboen" gå i bad omkring kl 3.30, og nogen larmende på gangen kl 2.45 (muligvis boldspil)

Is Hotelbelair your company?

Best Western Bel Air Copenhagen. Details

Best Western Bel Air Copenhagen er et hyggeligt hotel, med en fantastisk atmosfære. Tæt på lufthavnen i Kastrup, broen til Sverige og Bella Centret.

Visit Hotelbelair

We live here: Løjtegårdsvej 99