Hotelbon reviews

Hotelbon reviews

Low
3.3

AFZETTERS/OPLICHTERS

Twee jaar geleden laten strikken door Hotelbon, maak je gebruik van de "gratis" overnachting moet je wel verplicht ontbijt en diner afnemen!
Aangegeven bij deze colportage dat we niet willen verlengen, dit kan niet. moet je een apart briefje voor schrijven, kortom een jaar later hang je er weer aan vast. Gebeld doorgegeven dat we niet wouden verlengen, dus stop zetten. stond niet in het systeem, Ik ga het voor u regelen. U raad het al dit jaar weer de bon in huis!!! nu maar geschreven, wordt teruggebeld "staat niks in ons systeem" u moet gewoon betalen!
Collega van mij het zelfde aan de hand gehad, heeft het opgelost door te dreigen met aangifte te doen! denk dat ik dit ook maar ga doen.

Geen service.

Mijn hotelbon die ik voor 40 euro heb aangeschaft blijkt te zijn verlopen. Wanneer ik hem wil verlengen moet ik 15 euro bijbetalen. Dat is voor mij geen service.

Slechte informatie en communicatie

Medio juli 2013 tel. benaderd. 1e instantie geen interesse. Mogelijkheid voor boeking op camping (zijn caravanners). Bon geaccepteerd. Constateer de verplichting te ontbijten (€ 15 of 16) en te dineren (€ 35 of 39) in te boeken Fletcher Hotel. Eerder Fletcher hotel bezocht met beduidend lagere prijzen. Dus boeking voor 3 dagen, 2 personen komt uit op minimaal € 300,--, Kassa. Niet verteld bij de 1e telefonische benadering.
Aanbod voor boeking op campings/vakantieparken is er niet.
Een mail aan info@hotelbon verstuurd. Geen reactie.

Bevalt ons goed

Onze ervaring is tot nu toe, en dan spreek ik over een jaar of vijf dat we de hotelbon nu hebben, erg goed, nooit problemen gehad met het boeken van een kamer, en wij vinden het niet duur, ik zat n.l. net te kijken bij een van de Flecherhotels om zo een kamer te bespreken, maar kom dan duurder uit dan wanneer we het via de hotelbon boeken, en wij vinden het niet erg om in het hotel te moeten eten, want eten moet je toch, en nu hoeven we er niet de deur voor uit, en kunnen we lekker wat drinken bij het eten.

WAARDELOOS

boekingen gemaakt bij de hotels
fletcher restaurant hotel Duinoord in Wassenaar en Fletcher hotel restaurant auberge de kievit in Wassenaar.
Het eerste hotel had nog volop ruimte, toatdat ik meldde dat ik boekte met een hotelbon. Het tweede hotel presteerde het om een boeking enige weken gelden gemaakt twee avonden voor overnachting ongedaan te maken en een ander hotel 40 km verderop aan te bieden, wegens 'overboeking'. We werden gewoon op straat gezet, andere alternatieven werden niet geboden. Argumenten dat we geen vervoer van en naar de dagbesteding en het hotel hadden boden geen soelaas. Dan moesten we maar een andere keer komen.
Kortom GEEEN aanrader deze service.
Voor u 10 anderen die voorgaan . Of u nu geboekt hebt of niet.

Leuke dagen weg in een goed hotel

Heel makkelijk te boeken, en tot nu toe prima service en fijn hotels.
Ook in het buitenland.

Oplichterij

Irritatie 1. Hotelbon.nl is niet van deze tijd want je moet bellen om te reserveren, ook naar het buitenland. Het is belachelijk ouderwets dat je niet via internet kunt reserveren.
Irritatie 2. De kosten voor ontbijt en diner zijn zodanig hoog dat het gratis overnachten al (dik) gerekend is. Niets voor niets dus.
Irritatie 3. Alleen hotelbon.nl wordt rijk van alle stommelingen die erin trappen een hotelbonjaarkaart te kopen (en hem na een jaar vergeten te beëindigen).
Conclusie: nooit aan beginnen, het levert alleen frustraties op.

Helemaal super!!

Ik ben superblij met deze hotelbon, je kan gratis overnachten met die verstanden dat je wel ontbijt en diner moet afnemen, dit staat ook duidelijk vermeld!!!
Als je op de site van hotelbon.nl niet voldoende informatie heb, dan kun je gewoon het desbetreffende hotel googlen, dan zie je alles van dat hotel, heb ik ook gedaan met hotels in het buitenland, in alle hotels heb ik via de mail aanvraag gedaan om te reserveren, en van alle hotel bevestigingen gekregen, dit is je bewijs en hierbij staat precies wat het kost en wat eventuele bijkomende kosten zijn zoals toeristenbelasting enzo (deze kosten betaal je overigens altijd bij hotels) kortom ik regel het zonder hotelbon.nl als tussen persoon.

helemaal klaar mee!

De hotelbon voucher wordt eenmalig opgestuurd en je kunt hem als je hem kwijt bent niet meer terug krijgen. Er wordt niks via mail gestuurd of wat dan ook, komop een velletje papier verdwijnt overal. Heb zelfs de aankoopbevestiging en het bestellingsnummer maar ze kunnen zogenaamd niks voor me doen. Omdat ik dacht dat de aankoopbevestiging de voucher was ben ik afgelopen weekend al naar het hotel geweest, uiteindelijk veel meer kwijt geweest dan als ik gewoon een weekendje weg had geboekt. Er komen allemaal kosten bij waar je in eerste instantie ook niet van op de hoogte wordt gehouden. De drank is ook gelijk 4 keer zo duur, maar je bent wel verplicht dat te kopen omdat je per se in het dure restaurant bij het hotel moet eten. Echt een slechte service! heb nu ook nog eens 50 euro boete moeten betalen omdat ik de voucher niet kon laten zien maar dus wel verplicht heb gegeten in het hotel.. Ik voel me echt genaaid bah. en ze kunnen er zogenaamd niks meer mee doen. Nou voor mij NOOIT MEER!

nepperij

waardeloze nepperij, het kost je uiteindelijk veel meer dan wanneer je rechtstreeks bij een hotel boekt, zeker door alle bijkomende voorwaarden (minimum verblijf inclusief maaltijden in hotel wat allemaal bijkomende kosten zijn).
Ze presenteren het leuk maar het is allemaal geldklopperij, zonde, niet intrappen dus!

leuk idee, matige uitvoering

tja ik kan hier lang of kort over praten maar vind het idee leuk, vooral om weg te geven. Alleen als je zo'n bon hebt ben je niet helemaal klaar en moeten we nog zaken aangeschaft worden etc. Het boeken gaat ook niet fantastisch...

gaaf

ook aantal keergekregen maar nooit gebruikt
ben rolsteol zittenden dus regel ik dingen via huis maar kan nergens
terecht vanwege mijn handycap dus geef ik de bonnen weg aan anderen

helemaal klaar mee

slechte service

Valt tegen

Het idee is leuk, maar je moet te veel zaken nog in het hotel regelen, waardoor je als nog een hoop geld kwijt bent.

Matig

Veel variaties wat landen betrefd, maar er staat niet duidelijk genoeg wat de consument ook nog daadwerkelijk bij moet betalen bij een hotelovernachting.

goed

altijd goed geholpen en ruime keuze..

Dievenbende

De klantenservice van Hotelbon, weet niet eens dat je op automatische incasso staat of op acceptgiro. Ik moet aangeven hoe het staat. Ik schijn facturen ontvangen te hebben, die ik echter niet ontvangen heb. Totdat van de incasso een factuur op de mat ligt.
Dit is klote, dus meteen opgezegd en oprotten met deze geldklopperij.

Foute boel !!

Heb gisteren een Jaarabonnement aangeschaft, op basis van het verkoopverhaal per telefoon. Klonk goed.
Vandaag geprobeerd hotel te boeken in Frankrijk: van de 5 hotels die ik probeerde te boeken waren er 2 "niet bekend?!" en 3 "niet bereikbaar" ??!!.

Is Hotelbon your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Hotelbon Details

De enige échte Hotelbon. Met Hotelbon kunt u gratis overnachten in bijna 3000 hotels verspreid over Europa. Geniet van dagjes uit verschillende arrangementen en vakantieparken

Visit Hotelbon