Hoteldanica reviews

Hoteldanica reviews

7.8

Lækker mad

Jeg har flere gange været på Hotel Danica i Horsens og spise og jeg må konstaterer at det er god mad, et godt stabilt personale der er der.
Deres mad er lavet fra bunden, det smages tydeligt. Køkkenet gør noget ud af maden.
Tjener er altid glade og venlige uden at være sleske.
Der er rent og pænt.

Jeg har været forbi ca. 4-5 gange inden for det sidste halve år så det er ikke kun baseret på en god dag. Jeg kommer meget rundt i Danmark i forbindelse med arbejdet og spiser mange steder. Jeg ser ALTID frem til at komme her. Vi ses igen

Langt Over Middel

Hotel Danica lagde rammer til vores bryllup d. 7. september 2013. Arrangementet var intet mindre end ”over middel”; det var perfekt! Alle 57 gæster roste maden for dens høje kvalitet og de særdeles velvalgte vine.

Den indledende kontakt til hotellet ved Morten Knudsen var behagelig og den efterfølgende planlægning af menu mv. var præget af faglig stolthed, entusiasme og respekt for sammensætning af råvare og vine mv. Betjeningen på dagen ved Christina som ansvarshavende tjener var ukompliceret og karakteriseret ved nærværd og professionalisme.

Omgivelserne var rene, velholdte og vores værelse var fint pyntet op med levende lys, rosenblade på gulvet og i sengen og på bordet stod en afkølet flaske mousserende vin. Morgenmaden var der ligeledes ikke en finger at sætte på og udvalget var bredt og varieret.

Vi har 4 gange tidligere besøgt Danica Hotel, 1 gang tidligere til rund fødselsdag og 3 gange tidligere i deres restaurant og hver gang er vi gået der fra en god oplevelse rigere. Det er med garanti ikke sidste gang vi besøger Danica Hotel eller deres restaurant Over Middel.

"Gjennomsnittlig hotel" ..

"Gjennomsnittlig hotel" ... som så mange i brachen, er trykket, som ellers skulle smitte over på serviceniveaet hvis de ønsker flere kunder .....
Kan se en annen forteller gavekort problemer og forestående konkurs ... ikke noe jeg har lagt merke til, men tankevekkende. Det kan være at hotellet ikke var klar over konkurs som de har utstedt gavekort. Men, alltid best å holde seg til sannheten og være sikker på fakta før du beskylder noen for noe.

Useriøst Hotel

Dette hotel er gået konkurs 16.2.2010 har jeg fået oplyst og de har udstedet gavekort frem til denne dato, jeg har desværre et de har sendt den 15-2-2010, Så de 2 gavekort jeg har er værdiløse.... Totalt useriøst at et firma der er ved at gå konkurs sælger produkter de ved er værdiløse.. Det skulle være strafbart at foretage en sådan handling, kun at snyde folk.

Is Hoteldanica your company?

Visit Hoteldanica