Hotelexpress reviews

Hotelexpress reviews

7.4

Genialt koncept, spar bunker af penge

I det firma hvori jeg er ansat har vi brugt HEI siden starten af 90'erne. Den gang rejse vi landet tyndt og boede på hotel to nætter hver anden uge. Da vi købte HEI kortet sparede vi første år over 34.000 kr. Nu rejser vi mindre da vi har lokale ansatte, men stadig tjener jeg penge på kortet ved hver enkelt overnatning. Det er ikke skod hoteller som er med. F.eks. benytter jeg ofte hvide hus i ålborg o.a. kvalitetshoteller og det er reelt til 50% af prisen. Jeg har ofte benyttet HEIs service til at reservere hoteller til mig i udlandet, her siger man hvor man vil hen, hvornår og de sender en liste med et par hoteller som man kan vælge en fra.
Det bedste er næsten at jeg også benytter HEI i mine ferie. Undervejs til Italien kan jeg nu vælge et hotel i en væsentlig højere kategori og stadig betale turisthotel pris.
Så kan kun anbefale firmaet, og konceptet, som værende absolut seriøst.

Is Hotelexpress your company?

Hotel Express Details

The world's leading hotel discount program offering members 50% discount off rack rates at more than 4000 hotels in 144 countries.

Visit Hotelexpress

We live here: Algade 61 , 1. sal.
5500 Middelfart