Hotelfjordgaarden reviews

Hotelfjordgaarden reviews

6.7

Musikken samt værelserne reddede hele opholdet

Den 7 december holdt jeg min 60 års fødselsdag på hotel Fjordgaarden, sammen med 11 gæster. Jeg havde været der før og derfor var jeg tryg ved at holde min fest der. Vi fik nogle flotte værelser. Jeg havde bestilt æbleskiver samt gløg ved ankomsten. Æbleskiverne samt gløggen var lunkent. Jeg havde bestil mad til en med glutenallergi, men det viste sig at der var gluten i æbleskiverne, så hun fik mavepine resten af aftenen. De må ha fået ny kok siden vi var der sidst for fiskefilleterne, flæskestegen samt ænderne var tørre. Ænderne var delt i halve, så mange havde problemer med at få den delt uden en fjerkræsaks. I det hele taget var maden ikke noget at skrive hjem om, men vi blev da mætte. Desserten (Risalamande) (det var julebuffet) blev serveret uden for salen. Sammen med desserten var der blodpølse, noget jeg ville servere sammen med det lune i buffeen.. En ros til betjeningen, som var virkelig søde, (gælder også receptionisten). Festen blev reddet af musikken som var virkelig gode (Petrols) Morgenmaden var rigtig dejlig, lige som de øvrige gange jeg havde været der. Håber virkelig at de får en ny kok.

Perfekte rammer

Hotellet var den perfekte ramme om vores fest, og gæsterne var også glade for de meget fine overnatningsmuligheder.

Is Hotelfjordgaarden your company?

Hotel Fjordgården A/S Details

Der er meget, man skal opleve, når man besøger Vestkysten. Hotel Fjordgården ligger i passende afstand til det meste.

Visit Hotelfjordgaarden

We live here: Vester Kær 28