Hotelguide reviews

Hotelguide reviews

7.0

Dejligt hotel i Berlin

men man kan ikke e-maile en forespørgsel til info@hotelguide.dk
"Modtageren findes ikke" Prøvede begge deres mail adresser uden held.

Fint hotel.

Jeg havde to overnatninger på Eden Plaza Hotel i Londen sammen med kæresten.

Havde også en samtale med en udenlandsk phoner, men ser nu intet problem i det, han spurgte om jeg helst ville ringes op af en dansker. Det behøvede jeg ikke.

Hotellet var fint, intet prangende, men der var rent og pænt og personalet var meget hjælpsomt. Fik et dobbeltværelse til DKK500 pr. nat. incl. morgenmad. Så alt I alt var jeg meget tilfreds med oplevelsen!

Mystisk kundeservice

Da jeg første gang ringede til Hotelguide.dk fik jeg fat i en engelsktalende pige/kvinde med fransk accent (muligvis). Hun svarede da også fint på mine spørgsmål.

Det mystiske opstår da jeg ringer 2. gang (SAMME DAG), og får nu fat i en dansktalende mand, som siger noget med VVS da han tager telefonen. Da jeg tror jeg har ringet forkert, siger jeg, at jeg skulle snakke med Hotelguide.dk, hvorefter den dansktalende mand pludselig ikke længere kan et ord på dansk, og nu kun kan engelsk med indisk accent - han siger det ikke er ham jeg skal tale med, og be'r mig ringe igen om 10min, så jeg kunne få fat på den rigtige medarbejder.
Jeg påpeger overfor manden, at han lige har snakket dansk til mig, men han nægter på engelsk og siger: "Ten minutes, ten minutes!" hvorefter røret bliver smækket på.

En meget, meget mystisk oplevelse og det endte med, at jeg ringede direkte til hotellet og bookede dén vej, uden problemer og lidt billigere endda..

Is Hotelguide your company?

Hotelguide Details

Hos os finder du over 70.000 kvalitets hoteller i hele verden til lave priser. Book hotel hurtigt, enkelt og billigt hos os. Velkommen!

Visit Hotelguide