Hotelmargoa reviews

Hotelmargoa reviews

6.1

HOTEL MARGOA - Netanya, Israel - fræk, uforskammet og ubeholede receptionist

Ved reserveringen via Internettet blev værelsesprisen aftalt i dollars. Prisen i Euro kunne blive aftalt kun ved ankomsten til hotellet. Ved ankomsten den 20. december 2010 der blev aftalt prisen Euro 60 per dag. Beløbet Euro 420,00 for syv nætter blev betalt dagen efter.
Ved afrejsen blev der opkrævet Euro 1,50 per dag med forklaring at Euro kursen var faldet i mellemtiden.
Da jeg nægtede at betale det ekstra beløb, blev jeg truet med politi. Jeg har bedt personen i receptionen at tilkalde politi. I diskussionen som fortsat brugte var han ubehølede og uforskammet og brugte de værste bande ord. Eftrehånden fandt jeg at manden var hotellets underdiræktør.

Is Hotelmargoa your company?

Hotelmargoa Details

Visit Hotelmargoa