Hotelraito reviews

Hotelraito reviews

6.1

Il Duce har ikke levet forgæves

for her er virkelig tale om et diktatorisk hotel, hvor personalet ikke vil høre tale om fejl fra deres side.

På papiret et 5 stjernet luksus hotel hvor selveste Donald Trump har været med til at tildele hotellet The Star Diamond Award. Enten så har Donald Trump slet ikke besøgt hotellet, eller også har han efter min mening ligeså dårlig smag for hoteller som han har for damer og hårpragt.

Jeg havde booket et Superior værelse med balkon og havudsigt, og fik ved ankomsten tildelt et standard værelse uden havudsigt. Jeg brokkede mig naturligvis og fik oplyst, at alle andre værelser var optaget, men da jeg så sagde jeg ville skifte hotel, havde de pludselig et værelse ledigt med havudsigt og balkon, dog godt nok stadig et standard værelse, som jeg modvilligt accepterede.

På værelset virkede tv´et ikke, minibaren var ikke fyldt op efter de forrige gæster, 4 stikkontakter var i udu, sengene hårde som sten og bruseren i badeværelset kunne kun være iskold eller skoldhed. Dette påtalte jeg naturligvis for personalet, som blot blev irriteret på mig, for hvordan kunne jeg dog tillade mig at brokke mig, jeg var jo på et 5 stjernet hotel.

Jeg havde hjemmefra gjort som hotellet ønskede, at booke mine massage behandlinger i forvejen, og havde da også bekræftelse på mine behandlinger, men dem havde hotellet også lavet fejl i, så vi ikke kunne få de behandlinger vi havde bestilt, men det viste sig dog at være heldigt, for da vi endelig fik en massage der skulle vare 40 minutter, fik vi kun 30 minutter, og af så dårlig kvalitet, at min 4 årige søn giver bedre massage. Personalet i spa´en taler ikke engelsk, og er sure, og ser ud som om de ikke gider være på arbejde. Min til dato dårligste Spa oplevelse.

Det eneste lille plus på hotellet er restauranten som leverer ganske fornuftig kvalitet, dog med undtagelse af morgenmaden, der er en sørgelig omgang.

Da jeg tjekkede ud af hotellet var de spa behandlinger jeg ikke havde fået, alligevel påskrevet regningen, så opholdet sluttede også med diskussion.

Jeg vil på det kraftigste anbefalede alle, at finde et andet hotel hvis de skal på ferie på og ved Amalfi kysten.

Benito Amilcare Andrea Mussolini ville have været stolt over den diktatoriske inkompetence der hersker på dette hotel.

Is Hotelraito your company?

Hotelraito Details

Visit Hotelraito