Hotels.com reviews

Hotels.com reviews

5.1

Simplicity and choice go a long way

Booking hotels has never been particularly fun. Hotels.com doesn't change the equation too much, but at least they make it simple and rewarding. Book 10 nights through their website and get your 11th free?! (Well, technically it's a credit of the average cost from those 10 nights. So if the average of your 10 previous stays is $125, you'll get a $125 credit toward your next booking. Still pretty great, though.)

I've always found their available prices close to market rates elsewhere and the refund policies are thankfully very transparent. Not every single hotel is represented, but in most cities the choices are more than enough. I've never had any trouble checking in using a hotels.com booking and that goes a long way with me!

Nemt at booke og aldrig problemer med reservationer.

Jeg har booket hoteller gennem hotels.com både i Florida og Portugal, og der har aldrig været problemer med reservationerne. Hotelstandarden har været i ovenensstemmelse med oplysningerne på hjemmesiden. Jeg synes, det er nemt at søge efter hoteller og finde nærliggende hoteller på et kort. Der er fine beskrivelser af hotellerne og anmeldelser fra rejsende.

PAS på! - BOOK IKKE via TABLET eller SMARTPHONE

Har nu på anden dag oplevet at priserne på min Ipad er 70100 kr højere på min IPAD end den identiske booking på min computer.
Dvs man kommer til at betale mere for sin booking ved at bruge deres app.
Tvivler på at det er lovlig - det er i hvert fald bondefangeri.

Wake up CRAPPY!!!!

Havde i juni booket OG BETALT en uges hotelferie til 6voksne og 4børn og fik så sent som i mandags (9/2) bekræftelse på vores ophold. Idag kl 12 - dvs 24timer før afrejse ringer de og fortæller at alt er booket på hotellet. De forsøger at finde andre lejligheder og vil ringe tilbage indenfor en halv time - det sker ikke. Kontakter dem igen og får nu fat i en ny medarbejder, der sættes ind i sagen og han lover igen at ringe tilbage.
Intet sker og vi ender med selv at må finde et hotel.

Hvorfor FANDEN bekræftede de så vores reservation i mandags?????

Skod firma - køb aldrig ophold via hotels.com

Hotels.com lover mere end de holder

Regn ikke med anmeldelser på hotels.com, de censurerer dem, så kun de gode og over middel anmeldelser er tilladt på siden!

DETTE ER DET SISTE STRÅET! Lureri med welcome rewards!! Og ble dømt nedenom og hjem av "kundeservice"..

Vi har hatt 36 netter som så langt har gitt oss 3 welcome rewards netter..
Vil dermed si vi har brukt de endel ganger..
Valgte de fordi de gav welcome rewards..

Vi fannt ut at vi ike fikk brukt nettene før tiden løp ut og de forsvant, prøvde da å få forlenget tiden de gjaldt. Det gikk ikke, ville så slå de samen til en natt så vi kunne bruke mer. Det gikk heller ikke..
Nå ville jeg bruke våre netter så de ikke forsvinner, men finner ingen hoteller hvor jeg kan bruke de..
Sender mail og ber om hjelp, etter tre dager (Står at man skal få hjelp etter 24 timer..) får jeg mail tilbake med at jeg bare kan ringe kundeservice så hjelper de meg.

Ringer så opp, og siden navnet på welcome rewards er min kjæreste fordi hans kort ble brukt, og resten er mitt (mail, adresse,telefonnummer) fordi det er meg som bestillte, måtte han først høre med en sjef om jeg fikk lov å bruke nettene mine.. Fikk ikke lov å forklare hva som var skjedd med det, han avbrøyt meg bare og gjorde som han ville..
Det gikk så i orden, og jeg kunne bestille.

Men det som hele tiden har vært greia, grunnen til at jeg ikke klarte å bestille på nettet selv denne gangen.. Var at nettene går snart ut, vi er studenter begge to uten så alt for mye ekstra penger. Og ser på disse welcome rewards nettene som en mulighet til å få en "budgett ferie".. Men jeg brukte to fridager på å prøve å finne noe hotell i Danmark, Sverige og Norge uten å finne noe som helst jeg kunne bruke.. Det er alt for snevert hva man kan søke på..

Vi vet jo ikke hvor eller når vi vil dra, vi vil bare bruke opp nettene vi har tjent opp..
Var jo derfor vi valgte Hotels.com i det hele tatt...!

Det forsto ikke han på "kundeservice", han syns det hørtes kjempe merkelig ut at jeg ikke vsste hvor eller når jeg ville dra. Og de "hadde jo vært snille å gitt meg lov til å bruke nettene mine, men siden jeg ikke visste hvor jeg skulle..."
Der avbrøyt jeg han fordi tonen hans var.. blæ...

Jeg kan da umulig være den første som vil bruke det jeg har opptjent? Og siden man ikke klarer over to dager å finne noe man kunne bruke, så ber man da om hjelp? Som jeg i e-post fikk beskjed om at jeg skulle gjøre..

Og når man da tydeligvis er for fleksibel, mister jeg det vi har opptjent på 36 netter vi har booket igjennom hotels.com??

Jeg ville bare bruke det jeg hadde, men fikk ikke lov, å ble tatt for å være en kjeltring som var ute etter å snike til meg "gratis overnatinger" (Som vi har betalt for!!)

Det var siste strået..
Har ikke akkurat hatt gode opplevelser tidligere, men ville gi de en sjanse fordi de hadde dette welcome rewards tilbudet som passet oss da..
Skulle jeg aldri gjort...
Er jo bare ett irritasjonsmoment og man får jo ikke hjelp..

Lykke til om dere tør bruke de...
Det trenger dere..

Har nu haft 2 uafhængige situationer, hvor servicen har været i top. Første gang stod vi i Rom, hvor udlejer til den lejlighed vi havde lejet, ikke mødte op på adressen som aftalt, således vi kunne få vores nøgle. Ringede sent aften til Hotels.com, som hjalp med at få forbindelse til udlejer, som herefter kom med nøglen.
Anden gang er i dag, hvor udlejer af den lejlighed vi har lejet til sommer i Paris, bad om kreditkort oplysninger, som vi af sikkerhedsmæssige hensyn ikke ønskede at sende til udlejer på mail. Ringede i stedet til Hotels.com, hvor Rasmus gav en super service. Han kontaktede udlejer og fik lavet en aftale med dem, således vi undgik at sende oplysningerne. Jeg havde nogle tvivl spørgsmål ift. udlejer, og uden det var aftalt, undersøgte Rasmus disse ting og ringede tilbage til mig, således jeg fik svar på disse spørgsmål. Rigtig god kundeservice, som er medvirkende årsag til at jeg fremadrettet vil vælge Hotels.com som første prioritet.

De lover og lover, men ingen penge retur

Må aflyse et ophold i Hamborg fredag den 6 december på grund af storm. Holder i kø på motorvejen i Rødby. Medarbejderen lover at første nat vil blive refunderet med 50% og næste nat med 100%. Hvis hotellet får lejet værelset ud vil jeg få alle penge retur.
Jeg henvender mig 2 gange i december og får besked på at man venter på svar fra hotellet. Henvender mig 3 gange i januar. Ved andet opkald bliver jeg lovet alle penge retur. Der sker intet!!! Jeg ringer igen og de lover igen at jeg får pengene. Jeg får en mail som bekræfter at jeg vil få mine penge. Der går en uge og stadig ingen penge. Jeg sender en mail, nu 2 dage senere intet svar eller penge. De lover svar på mails inden for 24 timer. Jeg må nu kontakte mit forsikringsselskab. Øv øv
Har brugt hotels.com rigtigt meget, men nu er det slut.

Ingen tilbagemelding ved klage

I oktober 2013 var vi i Rom og havde reserveret et hotelværelse igennem Hotels.com. Ved ankomst til Rom fik vi oplyst, at reservationen var blevet annulleret. Vi gjorde opmærksom på, at vi havde fået reservationen bekræftet få dage forinden af Hotels.com. Vi kontaktede Hotels.com., som oplyste, at de ikke kunne hjælpe os. Efter flere timer fandt de et andet værelse til os ved banegården (ikke et særlig godt område). Hotellet kostede mere end det vi oprindeligt havde booket og lå meget dårligere. Hotels.com ville ikke refundere merprisen.

Vi sendte en klage i slutningen af oktober 2013. Vi fik oplyst, at klagen ville blive behandlet inden for 28 dage.

Det er nu den 31. januar 2014, og vi har endnu ikke hørt noget fra Hotels.com.

Vi har skrevet til dem flere gange, ligesom vi har ringet til dem. Vi får ikke svar tilbage på mail, og når vi ringer får vi at vide, at de vil kikke på sagen og ringe tilbage inden for få dage... Det er kun muligt at ringe til kundeservice, som ikke behandler klagerne, og de har ikke mulighed for at stille dig om til klageafdelingen...

Vi har brugt hotels.com mange gange tidligere, uden at opleve problemer, men kan ikke anbefale nogen at bruge dem, da de er umulige at få hjælp fra, såfremt der er problemer med bookningen.

Vi er nu, efter næsten fire måneder, blevet kontaktet af Hotels.com og har fået kompensation for vores ekstra udgifter. Derfor har jeg ændret min bedømmelse af Hotels.com fra 1 til 3 stjerne,

Ingen svar på henvendelser

Jeg har haft to henvendelser liggende hos Hotels.com og har rykket for svar flere gange, uden at have hørt noget. Ved telefoniske henvendelser svares, at jeg skal indsende noget dokumentation, så vil sagen blive ordnet med det samme. Det har jeg så indsendt, men intet sker. En af sagerne er ret simpel, nemlig at jeg ikke har fået en reservationsbekræftelse, selv om beløbet er hævet på min konto. Den anden er, at jeg har fundet samme værelse til samme pris, men med morgenmad, og nu gerne vil have morgenmaden med under henvisning til deres prisgaranti. Jeg har sendt skærmdump, der bekræfter hotellets tilbud. Fremover finder jeg gode hoteller på hotels.com hjemmeside og går derefter selv ind på hotellets egen hjemmeside og booker der

Bonusovernatninger

Ingenting er gratis
hoppede på deres lovede bonusporogram og efter 10 overnatninger , og ups 4 overnatninger på 4 forskellige dato i Prag var pist væk.. Ingen forklaring, ingen respons på emails
Betal og se glad ud...

Vidergiver dine visa oplysninger til ulovlig opkrævning hos 3. part.

Jeg annullerede en hotelbookning hos hotel.com og betalte det opkrævede gebyr.
2 uger senere opdagede jeg at der var foretaget en stor opkrævning på min visa konto fra et for mig ukendt udenlandsk firma. Beløbet var trukket uden angivelse af hvad det drejede sig om. Det lykkedes mig at finde ud af at mine kreditoplysninger var videregivet til 3. part som trak ulovligt fra min konto uden at angive hvem de var eller hvad jeg betalte for. Det viste sig at være en ulovlig opkrævning for hotellet som var annulleret og betalt for til booking.com. Jeg måtte rundt om den engelske chef hos booking.com for at få en garanti for at få beløbet tilbage. Nu mangler jeg så bare at få pengene.

Hold jer væk

Bookede hotel på Mallorca hvor der udtrykkelig står i resevationen at jeg afregner med hotellet direkte efter endt ophold. Dagen efter min booking er beløbet hævet på min konto. Tager straks kontakt til Hotels.com de lover at pengene vil blive ført tilbage og at der er en fejl. Nu 11 dage efter har jeg endnu ikke modtaget mine penge. De svarer ikke på mine mails. Når jeg ringer er de meget venlige og de skal nok se på det men der sker bare ikke noget. Så et godt råd hold jeg væk brug en anden eller ring direkte til hotellet. mvh Michael Lynge

User Friendly WEB site with great selection of hotels

The site lists the hotels in a manner that is easy to choose your area, price range and read reviews. I have used Hotels.com many times and have never had a problem when checking in.

bonusprogram

hoppede paa deres lovede bonusporogram og efter 10 overnatninger skulle nyde en gratis hotelnat...men hov den lovede nat var blot en rabat paa overnatningen og resten skulle jeg selv betale...saa med andre ord fup og fidus- det er IKKE en bonusnat men en rabat paa en overnatning...

0 stjerner

Burde slet ikke få en stjerne.
Alle de gange jeg har booket hoteller på hotels.com er der gået rod i bookningen. Hotellerne kan stor det aldrig finde bookningen, vi har ikke fået det vi har betalt for, de kan ikke se det er betalt osv. Ofte har personalet på hotel anbefalet at booke direkte på deres egne hjemmesider. Hotels.com er IKKE værd at bruge.

Fra Juniorsuite til enkelmandsværelse

Min kæreste og jeg havde booket en weekend i Barcelona, på et hotel der lå midt i centrum. På billederne så værelserne lækre, nye og store ud. Vi bestilte en juniorsuite og havde de bedste forventninger til vores værelse.
Vi ankommer d. 25. OKTOBER til hotellet og får nøglerne til vores værelse. De vi åbner døren, kan den ikke åbnes helt, pga den seng der står i vejen. Vi har altså fået "kosteskabet" som værelse. Der stod en enkelmandsseng med ét natbord, én hovedpude og én dyne. Da jeg ser på planen over alle værelserne (brandudgangen), kan jeg se at vi har fået det mindste værelse på hele hotellet.
Vi går straks ned i receptionen og brokker os, for det værelse havde vi i hvert fald ikke bestilt. De fortæller så at de slet ikke har juniorsuites på hotellet, men der derimod kun er enkelmansværelser og dobbeltmandsværelse. Hotellet sagde vi skulle kontakte Hotels.com, da det var dem der havde stået for vores booking.
Jeg kontaktede Hotels.com så snart vi var hjemme igen, med det svar at der ville gå 28 dage før jeg fik en OPDATERING på sagen. Jeg kunne efterfølgende se at de har fjernet bestilling af Juniorsuites på det hotel på deres hjemmeside, men jeg har endnu ikke fået min OPDATERING!
Jeg føler mig så utrolig snydt og jeg vil ikke anbefale Hotels.com til nogen. HOLD JER VÆK!

Dårlige service og bondefangeri

Hotels er MEGA dårlige. De er har ingen forståelse for kunde service, og laver en igennemskuelig hjemmeside, der gør at man bliver snydt. Jeg har haft 2 bonus overnatninger på min konto, som jeg nu har slettet. Da jeg ville benytte disse bonus overnatninger, var det dybt ugennemskuelig om jeg kunne bruge dem på det hotel jeg valgte eller blot optjene nogle flere. Det viste så at jeg kom til at betale 1000 kr. for en overnatning istedet for at få min bonus overnatning og at hotellet blot var en del af bonus programmet. Da jeg over flere gange forsøgte at tale med Hotels.com, var beskeden blot: Vi følger hotels regler - så betal venligst 50 % ved afbestilling ... NO F**** way!

Der findes mange flere gode reservations portaler online, brug dem istedet for Hotels.com!

Bare Super

Har ofte brugt hotel.com, men skulle denne gang, ved bestilling af hotel, i Las Vegas, gøre brug af deres prisgaranti. Alt fungerede, ingen slinger i valsen og idag, 3 dage efter, er der overført 1293kr tilbage. Der kom ved den telefoniske kontakt, endda en opfordring til, at holde øje med prisen, da man helt op til indtjekningen, til enhver tid, kan gøre krav på en ny prisgaranti....Super service, super effektivt, tak.

Fungerer veldig bra!

Vi har vært fornøyde hver gang!

www.hotels.com Details

Visit Hotels.com