Dokma IT reviews

Dokma IT reviews

6.8

Siden skal ikke tages for mere end den er..

Den er trodsalt gratis 100% imodsætning til alle de andre..

Kun ganske få nigeria breve og lignende.

Heller ikke så stort publikum.

Men ok og så er det gratis.

Stendød side - ingen chance for en kæreste

Som andre anmeldere herinde også nævner virker det som om at Hotflirt har lagt sig til at dø for mange år siden. Designet og funktionaliteten er ikke opdateret siden det blev kopieret af større sider som Netdate og Dating, og det er tydeligt at bagmændende bag mest er ude på at få folk til at klikke på deres reklamer og affiliate-links fremfor at finde en kæreste.

Jeg har efterhånden været på de fleste datingsider og kan med rette sige at Hotflirt ikke er stedet hvor du finder din næste kæreste.

Skuffende

Intet nyt, ingen opdateringer... Intet, det er virkelig en kedelig hjemmeside, med uden nogen håb for forbedringer... Eller jooo, hvis de tog sig sammen og kom i gang... Hjemmesiden har ikke ændret sig i de sidste 5 år O_o WOW!!!

Hotflirt Details

Seriøs dating med et glimt i øjet ;-) HotFlirt.dk er en seriøs dating side, uanset om du søger efter den eneste ene eller du bare dater for sjov. Siden drives 100% af frivillige kræfter. Vi laver dette fordi vi kan lide det! Her finder du alt det du kender fra de store betalings sites - og lidt til! Som prikken over i'et har vi indbygget vores egen messenger, så uanset om du søger en date, en sommer flirt eller bare nogle at chatte med, så er HotFlirt.dk stedet for dig.

Visit Dokma IT