Hotmail reviews

Hotmail reviews

5.7

Arrière toute !... All back !...

Tu parles d'une évolution !
Depuis qu' Hotmail est devenu Outlook ,c'est la cata totale .
bug , freeze ,services supprimés et j'en passe ...

Talk me about a changement !
Since Hotmail became Outlook is the total crap .
bug, freeze, eliminated services and more ...

Stor fan

Elsker deres mailtjeneste

God forbedring

Jeg ved ikke hvordan, men de gjorde det.
før i tiden var det 500 mails, hvor kun 1 en af dem faktisk var til til dig.
Det har gjord et fremragende arbejde med at "blokere" alle de ubrugelige emails og er glad for at kunne se en indbakke med mails som jeg kan bruge.
Dog er jeg lidt skuffet over det "outlook" som de besluttede sig for at tilføje, det gør tingene lidt svære, men er positivt overrasket over alt andet.

Hvar skide godt indtil de skiftede til outlook

Var rigtig glad for Hotmail indtil det skiftede til Outlook de mente at det blev bedre min mening. DÅRLIGER. Det er så dårligt når store firmaer skifter til nyt design. Internet Explorer har skiftet til firkant, elskede da den var smooth

Poor service

Hotmail was great until it turned into outlook, can never send and email, can take days for email to come through, it's useless! seriously considering moving email accounts (even though i've had this one 14 years). sort it out hotmail!

Still useful, but gets lots of spam

I have had a Hotmail account since the early days of the service, and I still use it even today. The interface is perfectly serviceable for webmail, and the email address itself is fine in a nostalgic kind of way (I'm not one to look down on any of the free email account providers - a domain is a domain in my eyes, and I know how annoying it can be to have to try to migrate to a new account and persuade people to stop using the old one).

The only thing that I dislike about the service is the amount of spam it gets - the webmail spam filters aren't that useful, and it's annoying to download a lot of junk on a metered connection. If I were creating a new email address today I'd go for one with better spam filtering.

Lent et buggé

J'utilise hotmail depuis des années. La nouvelle version est certes plus jolie, mais trop lente, et très buggé. Une fois sur le message : "Une erreur inconnue s'est produite.." s'affiche en haut de la page.
Bref : nul

Elendigt!!!

Den dårligste mail service man kan tænke sig. De sletter ens mail og nægter at genslkabe den. Blokerings funktionen virker ikke = altid mails fra dem man ikke ønsker.
Integrationen af windows liev er elendig og virker ikke.

Alt i alt : "brug gmail"

Virker altid

Virker altid. Aldrig nogen problemer. Alt i alt gode mail service.

Udemærket!

Meget nemt alt sammen, og det fungere som det skal
The end.

Dejlig og fint

Jeg har en mail som fungerer men kunne godt bruge, at jeg bare KUN havde min mail, så jeg ikke får mange beskeder om, at min Hotmail ikke kan komme i forbindelse med min facebook. Nok om det. Det kan bruges.

DET VIRKER BARE!

It simple, it works, IT IS HOTMAIL!

har brugt hotmail i laaaaang tid og det virker til samtlige smartphones fra IOS, Android til Windows.

jeg oplever dog en lille irratation: jeg får en phishing besked fra mange jeg melder det i spamfilteret første gang de kommer men jeg forventer det er det samme med alles mails for får til tider samme beskeder på min gmail.

keep up the good work herfra!

Udsender spam!

Har desværre oplevet at jeg, via min hotmail, i en længere periode har været skyld af folk modtog spam-mails fra mig.
Det samme har jeg selv fra andre bekendte med en hotmail-konto.
Dette fortsatte tilmed, EFTER jeg havde lukket min hotmail-konto.
Hvad der ligger bag, og hvorfor det lige rammer folk med hotmail-konti, ved jeg ikke - men det er yderst beklageligt og til stor gene!

Godt sted, men for meget spam

Har brugt det i mange år, og der er både plusser og minusser ved det.
Plusserne: Det er overskueligt, nemt og hurtigt
Minusser: Der klart for meget spam, og er ikke altid lige nemt at få genskabt en konto

Aldrig mere Hotmail.

For meget spam og problemer med hackede accounts. Kommer aldrig tilbage.

Overhovedet ikke tilfredsstillende.

Jeg brugte hotmail i omkring 4 år og ligemeget, hvad jeg gjorde (jeg skiftede adgangskode ca. hver måned!) blev kontoen brugt til at sende spam eller phishing til alle på min kontaktliste. Layoutet er også meget kedeligt og ubrugeligt.
Da jeg så mistede min adgangskode, ville jeg have den tilbage gennem support. Desværre skulle jeg logge ind for at kunne gøre dette.
Har nu glad skiftet til Gmail.

Er godt nok efterhånden langt bagud....

I forhold til min G-mail, som altid virker perfekt......

Både og

Har haft hotmail det meste af tiden, og er glad for den plads der er til mail og de forskellige muligheder for design og at kunne gøre ting personligt, men syntes bare stadig der mangler noget. Har som forbrug af hotmail haft tit problemer med så kommer der spam mail, men også at min mail bliver hacket og der bliver sendt mail til andre fra min konto. Problemet blev først løst af hotmail 6 måneder sener, og løsningen var at jeg skulle skifte kode jævnenligt... Ikke helt tilfreds med det.
Hotmail er okay, er bare træt af de problemer der er med det.

Spam, spam og spam...

Jeg har haft en hotmail, som jeg slettede efter nogle få år pga. spam. Jeg havde kun denne mail, da jeg ikke den gang vidste der var nogle andre steder hvor jeg kunne lave en anden mail, hvor jeg ikke for spam.
Jeg anbefaler ikke hotmail.com

Trustpilot Details