Hotmail reviews

Hotmail reviews

5.7

for meget spam!

god mail system men ALT for meget spam.. i siger hele tiden i har fjernet mere og mere støj.. men synes stadig jeg får alt for meget ubruglig mail.. og min mail bliver sjældent brugt.. så er ikke fordi jeg udleverer min mail på alle hjemmesider jeg besøger...

Let og nem

Har i mange år brugt hotmail, dette er min fortrukkende mail-konto.

Hvorfor ændring?

Jeg har brugt hotmail siden det kom frem og har været glad for det, og jeg forstår ikke helt hvorfor de nu har ændret det til outlook. Det nye layout er da fint nok, men at de på et tidspunkt helt vil afskaffe hotmail fra email-adressen det er da lidt noget bøvl

Jeg elsker hotmail!

Altid fungerende spam filter og super funktioner.. :)

100 prc.sikker service

du får din hotmail 100.prc.med det samme,den tikker ind service

Utrolig dårligt mail system!

Jeg personligt syntes at hotmail har faldet meget i standart og kan ikke følge med nogle af de andre gode mailsystemer har selv haft hotmail men den er så blevet lukket uden nogen forklaring overhoved, syntes standarten er langt nede og med facebook hvad skal man så med messenger.

Spam mail

Bruger stort set kun min hotmail som spam mail, da den jo modtager ALT.. deres spamfilter er jo elendigt til, at rydde op i de mails man trykker som uønsket.

Designet er ikke noget banebrydende, og mere rodet end det burde

alt for lidt

Hotmail - der nu skifter navn, er overskueligt,nemt at bruge til at sende mails fra, MEN det virker lidt useriøst at sende jobansøgninger via hotmail /msn.

god mail uden problemer

det er en super god mail med masser af plads.
dog er reklamerne en smule irriterende

men alt i alt et godt sted at bruge som mail

Rodet og alt for meget spam

Jeg har altid syntes min gamle hotmail har været roddet. Og selvom de har lavet designet om mange gange er den stadig lige roddet! spam filtrene er vildt dårlige:-S

Spam-maskinen

Hvorfor kan hotmail ikke opbygge et effektivt spamfilter.
Jeg klikker "Dette er uønsket..." 4 gange om dagen, og det har jeg gjort i mange år.

God produktudvikling

I følger virkelig med tiden, men kan dog ikke hindre spam

Nemt

Hotmail er let når du først har lagt den ind opdatere den sig selv, hvis du har sat kryds i feltet, og så skal du ikke mere bekymre dig om den er for gammel

Ok. 50/50

Alt for meget spam!

Jeg har selvfølgelig også min mail installeret på min iphone, og har i min indbakke kategoriseret mapper så alting ikke bliver blandet. De mails der ryger i andre mapper end hovedindbakken de bliver ikke vist, så jeg kommer ikke udenom at skulle gå på en computer for at se.

Jeg syntes der er for meget ventetid og mærkelige problemer forbundet. Men kan læse mine mails og det er immervæk det vigtigste!

Keep getting logged out

When I asked why I keep getting logged out the reply I got was that, "because sometimes it happens that you keep getting logged out".

Smart

Det er let at bruge hotmail og en let måde at kommunikere på. Der er dog nogle irriterende detaljer omkring spamfilteret. Nogle af mine helt normale mails kommer i uønskede, og dem jeg har sat til at være uønskede modtager jeg nogle gange stadigvæk i min normale indbakke.

BEST FREE EMAIL SERVICE

There is absolutely no question that Hotmail is number 1 in my books!!!
I've had the same email address/account with them for over a decade now and I have no complaints at all!!

rimlig hvis man vil bruge messenger men med risiko

her er Har vi hotmail hvis man ønsker nemt hurtig mail til en gang messenger men supporten noget dårlig hva angår man kan blive hacked. og man skal tænke sig om nå der kommer spam mails som udgiver sig fra nordea skal de ik åbnes. men ellers er det hurtig nemt og enkel men med risiko

The rise and fall of Hotmail.

Like millions of others hotmail has been my email account for many years. It was fast, safe, free and often innovative.
The trouble with many companies they just don't know when to stop tinkering and tweaking a good product, so in the end it ends up anything but!

Now it is integrated with messenger, have many other bells and whistles but it performs its core function really badly. It’s slow often because hackers attack frequently.
It’s definitely designed by a committee who keep reinventing the square wheel.

This is compounded because there is no real customer service, no employee
to take note of users frustration. Ego and an army of yes men have taken a sleak
fast simple service and created non-functioning nightmare. But rather than undo
it they keep just sewing on a bit more….boy would I chew Bill Gates out if I could.

Dårligt

Det er simpelhen fejlet fra dag 1 det er så pisse grimt og i overskueligt desieng..
Hilsen Magnus

Trustpilot Details