Hotmail reviews

Hotmail reviews

4.8

Fin Mail - For meget spam

Jeg har aldrig oplevet at jeg ikke kan logge på min Mail, fordi den tror jeg er en robot.

Jeg bruger dog ikke ret meget mere Hotmail, fordi jeg modtager enormt meget Spam, og jeg markere dem som Spam, men der kommer hele tiden nye.

Og så kan jeg bruge en hel dag bare på at fjerne dem, og så næste dag får jeg dem igen.

Ellers er Hotmail helt fint, men det er godt nok svært at holde styr.

Jeg bryder mig heller ikke om at i tvinger en til at bruge designet "Outlook" hviklet også er den nye Mail kan man godt sige.

2 stjerner - desværre

Det er simpelthen for ringe! Så åndsvagt lavet!

Jeg har haft det rigtig godt med hotmail og microsoft i lang tid - ingen problemer der! :) Indtil man her i går får den latterlige oplysning om, at Microsoft tror der er nogen der har ville prøvet at logge sig ind på min konto. Derefter lukker de min hotmail og jeg kan ikke genoprette den, da de ikke synes det er sikkert nok. Der er simpelthen ikke okay! Det er min arbejdsmail, og jeg har store projekter i gang i øjeblikket! Tag jer sammen.

Microsoft gør det umuligt for mig, lige foreløbig, at få min konto tilbage.

umuligt at komme ind igen

prøvede at komme ind på min mail adresse men fik at vide at en anden måske også prøvede og skulle komme med alle mulige UMULIGE svar bla mit oplyse mit telefon nummer og det har jeg ikke lyst til så nu kan jeg ikke komme ind på min mail konto!

Mail, MSN & Nyheder

Jeg er nu glad for min Hotmail.dk, den har jeg ingen problemer med, jeg kan gode lide den måde, man ser beskederne i indbakken, den er rigtig godt udstyret med ændre af tekst, bogstaver, farve og smileys osv.

Den er super lækker med Msn - Hvis man bruger det.

Den er rigtig god til at sætte andre sidder til som f.eks Facebook, MySpace osv, så man ikke behøver logge ind altid, men kan se de sidste nyheder over sin mails forside, når man logger ind og tjekker mails.

Jeg er vild med, det er gratis og man kan få de bedste APP´s, så man kan bruge den over mobil også uden problemer.

Så alt i alt, så ville jeg ikke undvære min Hotmail.dk

(Elsker oz at lure nyheder ude på msn´s side, hvor de største som mindste nyheder dukker op.

Clean and easy emails

I've never switched to another email service and there's a reason; Ive never had to! Never had to worry about junk and spam in my inbox so I'm a satisfied user

På vej ned ad bakke

Jeg havde primær e-mail på hotmail i syv år og var godt tilfreds, men sidste år blev kontoen lukket uden grund og uden mulighed for at genåbne den. Trods mange ihærdige forsøg over flere måneder var det umuligt at komme i kontakt med nogen form for kundesupport - alle veje førte til det samme FAQ-opslag på nettet eller en falsk supportmedarbejder (en robot), der gav samme ikke-svar. Det var skidesurt efter at have akkumuleret en masse breve og livshistorie på denne ene mail, at jeg pludselig mistede det hele, og det gav mig også praktiske problemer ifht at skifte mailadresse på diverse logins på nettet, til firmaer osv. Det var nok til dels min fejl, fordi jeg lagde alle mine æg i én kurv.

Jeg har stadig én adresse på hotmail, men mit indtryk er at det er på vej ned ad bakke. Der er oftere og oftere tekniske problemer og andet skidt, og manglen på fornyelse tyder på at der ikke ligger noget engagement bag længere. Gmail er den gratis e-mail-udbyder, jeg nu stoler mest på.

Det er den jeg bruger.

Den kan det det skal og jeg kan logge på over alt.

SUPER god stop af spam-mail og nem at finde rundt i..

Før havde jeg ofir mail, men jeg druknede simpelthen i spam, fik omkring 300spam mails om ugen!! Så jeg blev træt af det og skiftede til hotmail.dk - Har ikke fået én eneste spammail derinde og den er super nem at finde ud af og rundt i... Fungere super godt for mig, og det er lækkert at man kan ha en kontaktliste gemt.. Også bare det at man kan logge på den fra hele verden af hvis man er ude at rejse osv... Er meget glad for hotmail.dk..

Ellers tak!

Jeg har kun dårlige erfaringer med Hotmail. Efter at have brugt hotmail igennem 2 måneder holdt mit spam-filter op med at fungere. Nu slap alle mails igennem nåleøjet og jeg drukenede i spam. Ikke tilfredsstillende overhovedet og jeg har nu skiftet til et andet firma, der levere en langt bedre service.

Simpelthen fot ringe!

Hotmail

Er en mail over internettet som er let at logge ind på og man kan logge ind stort set alle steder der er internetforbindelse. Det er let at sortere sine mail og du kan altid trygge at en persons mails skal være uønsket hvis han/hun går dig på nerverne.

Man har også sin egen kalender der inde så man kan holde styr på fødselsdagene og andre begivenheder.

når man opretter en hotmail får man automatisk en messenger og hvad er så messenger? Det er et online chat program hvor du kun kan chatte med dine kontaktpersoner. kontaktpersoner får du enten ved at trykke tilføj kontaktperson eller en der spørger dig. Når en anden spørger dig popper der en lille ting op hvor du sige om du godt vil eller ej

Hotmail Details

Powerful free e-mail with security from Microsoft - Windows Live Hotmail is a best in class e-mail service that helps you organize and manage all your online stuff in one place.

Visit Hotmail