Hotsjok reviews

Hotsjok reviews

9.3

Et supergodt firma at handle med

Særdeles godt tilfreds og jeg vil ikke tøve et øjeblik med igen at købe varer herfra

Let og ligetil

Bestilling kom til tiden og opfølgning for at tjekke at alt var forløbet optimalt.

Nem, overskuelig og hurtig

Nemt, hurtigt og uden problemer at bestille de pågældende vare. Hvis leveringen går lige så let er der intet at klage over....
hotsjok

Reply from hotsjok

Hej Tina, Mange tak for din anmeldelse, håber bare du har fået pakken, det ser ud som om du ikke har, tjekkede på T&T den er udleveret for 5 dage siden, håber det er til dig.

Fantastisk service fra Pia Eriksen :)

Fantastisk service fra Pia Eriksen. Altid parat til at yde den bedste service.

Hurtig og forsvarlig levering.

Selvom hjemmesiden ser lidt sjusket ud, så fik jeg min bestilte ring efter få dage, og den var forsvarligt pakket ind i først vat, så æske, så boble-plast og til sidst en kuvert.

Veldig fornøyd. rask svar på spørsmål og levering

Jeg er veldig fornøyd med skoene jeg fikk. Jeg fikk veldig god behandling. Bestilte egentlig noen andre sko først som ikke kunne leveres. Det eneste jeg har og trekke på er at på nettsidene står det at "dame selskinn sneekersene" kan bestilles i herrestørrelse 40 - 47 med 7 dagers leveringstid. forstår at de må lages ekstra i fabrikken. da er det vel urealistisk at de kan leveres på 7 dager. i mitt tilfelle var reell leveringstid langt fra løftet om 7 dager. Poenget mitt er at det bør ikke stå 7 dager leveringstid hvis det ikke kan holdes. Det er bedre å skrive riktig leveringstid på spesialbestilte varer, en å ikke klare holde tiden som står på nettsidene.

Holder som lovet

Holder som lovet => tillid til handel på nettet

Forbavsende entusiasme

Jeg sendte et spørgsmålmaf sted i en sen aftentime - og fik svar samme aften.
Derefter var der en livlig korrespondance, med billeder og oplysninger.
Vi skød os ind på den rigtige vare, som kom hurtigt.
Meget fin service, god hjælp.

Bælterne blev lavet efter speciel ønske - på trods af det var leveringstiden meget kort. Jeg kan varmt anbefale firmaet.

Imødekommende og god handels dialog

Var meget tilfreds med, den dialog der var omkring mit køb, da det skulle ændres.

smukt hårbånd

smukt hårbånd,flot lavet,meget høflig betjening og hurtig levering...ik sidste gang jeg køber derfra..jeanett.

Rigtig fin service

Jeg bestilte en vest ved Hotsjok en mandag morgen. Ringede ind for at få lidt hjælp vedr et spørgsmål om rabatten på nettet, og blev hurtigt og venligt hjulpet. Havde min vest allerede dagen efter. De giver en rigtig god service og sender din vare med det samme. Køber normalt ikke på nettet, men var helt tryg ved denne handel.

Helt perfekt

Fin, kvik betjening - og venlig korrespondance

Wonderful service

Pia is very attentive and professional. My christmas order was handled the same day abd arrived already the day after, despite the rush. Pia kept me up-to-date with the order until it arrived. Thanks

Perfekt behandling

Perfekt behandling af min bestilling. Jeg ikke noget at klage over

Tilfredshed

Jeg er fuldt ud tilfreds med hvad jeg har købt hos jer. Dog syntes jeg godt at i kunne skrive længden på jeres bælter, men ellers er jeg fuldt ud tilfreds og mine bestilte vare passer perfekt!!

Fantastisk service!

Min ordre ankom allerede dagen efter, jeg afgav ordren - det er bare god service. Nemt at finde rundt på websiden, de havde lige hvad jeg manglede. Jeg vil klart overveje at handle der en anden gang.

Super !

Varen var rigtig fin og matchede beskrivelsen på hjemmesiden. Meget hurtig levering.

Rigtig flot jakke fra hotsjok.dk

Rigtig flot jakke og hurtiug levering fra hotsjok.dk

5 stjerner

Meget fin orientering om hvor bestilling befinder sig i systemet.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg har handlet med jer.

hotsjok Support

ALTID HURTIG LEVERING.

Hotsjok sørger for hurtig levering og en problemfri kundeservice. Du får en unik varer, som ikke alle har.

Om virksomheden

Hotsjok sælger unike tasker, bælter og smykker i nyt design, accessories med blandet inspiration fra inkakulturen og Skandinavien. Vi arbejder med eksklusive materialer som koskind med hår, krokodilleskind, slangeskind, turkiser m.m. Et design der spænder fra cool til klassisk. Se varerne LIVE i vores butik på gågaden i Ebeltoft.

Visit Hotsjok

Write to: hotsjok@hotsjok.dk