Hottehvidevarer reviews

Hottehvidevarer reviews

5.0

Fordi jeg ikke får besked om, hvornår jeg kan forvente at få min ovn og ikke kan komme i kontakt med dem.

Hmm.....jeg fornemmer, at jeg får bøvl med den miniovn, jeg bestilte i sidste uge. Jeg har ikke fået besked, om at de har sendt den, og jeg har prøvet at ringe et par gange uden held! Dårlig service indtil videre.

Intet svar, ingen vare i 3 måneder

8. april 2010: Jeg bestiller køkkenmaskine til 825kr. plus 75kr. i
forsendelse på hottehvidevarer.dk, men herefter modtager jeg ingen vare, og kan ikke komme i kontakt med forhandleren hverken pr. mail eller telefon.

10. juni 2010: Beløbet på 900kr. hæves pludselig to måneder senere på min konto - men stadig ingen vare og stadig intet svar.

2. juli 2010: Stadig ingen vare. Jeg gør indsigelse i banken og orienterer
forhandleren pr. mail om, at banken vil kræve mine 900kr. tilbage. Forhandleren svarer samme dag på min mail og ønsker at rede trådene ud. Forhandleren siger, at de aldrig har modtaget mails fra mig, selvom jeg har skrevet (og ringet) flere gange, og de siger, at varen er sendt allerede én gang med DHL, men er bortkommet. Forhandleren sender en ny. Jeg oplever således god service, da jeg endelig får kontakt med forhandleren.

10. juli 2010: Jeg modtager min køkkenmaskine med posten. Den er ikke pakket i anden emballage end producentens originalkasse, og den er stærkt medtaget af turen. Men varen ser heldigvis OK ud.

Fremragende service og pris

Jeg bestilte en Juicer, som jeg skulle bruge til en gave. Der blev svaret på alle henvendelser inden for en time. Da der opstod problemer med at kunne få varen inden fødselsdagen ringede de og vi fandt en løsning så jeg kunne give gaven på dagen. Jeg handel helt sikkert her igen.

Forstår ikke kritikken!!!!

Vi har over de sidste 2 år ca. 8-10 gange købt varer fra firmaet og har ALTID fået en god behandling, så det undrer mig at læse kritikken af firmaet... Vi taler næsten altid med Jesper fra firmaet og han er både imødekommende og forstår at sætte sig ind i kundens problemstilling, så jeg forstår ikke noget af kritikken. I hvert fald kan jeg og min familie kun anbefale firmaet og ved at man altid kan spare penge ved at købe varer der..

Hottehvidevarer.dk

Bestilte en Gastroback Saftpresser den 31.03.2010. Den 09.04.2010 kontaktede jeg dem pr. email uden svar. Kontaktede dem igen den 13.04.2010 igen uden svar.
Det oplyste telefonnummer på hjemmesiden virker enten ikke, eller man kommer i kontakt med en telefonsvare.
Den 14.04.2010 lykkedes det endeligt at komme i kontakt med butikken gennem et tysk telefonnummer. De lovede at sende varen samme dag.
Kontaktede dem igen den 16.04.2010 hvorefter de atter lovede at varen nok skulle sendes samme dag.
Varen dukkede endelig op den 19.04.2010 - 20 dage efter bestilling og betaling. Absolut dårlig oplevelse.

Hottehvidevarer.dk

Har den 23/03-2010 bestilt et strygejern, har nu den 25/04-2010 intet modtaget. Har sendt emails, fax etc etc har ringet men intet svar. Har prøvet at tale med Scandi-Group UG, men de ringer ikke tilbage, selv om de i telefonen fortalte at de ville undersøge sagen.
Man kunne da i det mindste sende en mail eller frigive pengene, hvis varen ikke kan leveres.

Køkkenbordsfirma under afvikling!

17/4-2010
Han har leveret den forkerte vare.
Det er kun lykkedes at fange ham en gang på telefonen hvor jeg spurgte til hvorfor varen ikke var kommet endnu.
Han reagerer overhovedet ikke på de mails jeg har sendt.

Den lidt længere version (Kopi af mail "dialog"):
Jeg bestilte den 14/3:
BRAUN 330 Series 3 + PT 10 SilberSchwarz som var på tilbud til 650.-
og fik en mail bekræftigelse. Derefter hørte jeg intet indtil I 25/3 hvor jeg selv ringede og hørte til varen. Denne var lige blevet sendt fik jeg at vide.

Den 29/3 modtog jeg så en:
BRAUN 330 Series 3 som koster 685.-
vel at mærke uden PT 10. Der var intet følgebrev eller forklaringsmail.

For det første har jeg en klar forventning om at der kommer en mail hvis ikke varen sendes dagen efter ordren. Dette er normal kotume på internet butikker for at informere kunden om evt restordre eller lignende. Dette har jeg normalt fuld forståelse for inden for rimelighedens grænser.
Jeg bestilte denne maskine da min gamle barbermaskine var stået af og så er 15 dage altså lang tid at sætte min tålmodighed på prøve……..

For det andet vil jeg da ikke acceptere at man sender en ringere vare end den man har bestilt og betalt for. Jeg købte netop sættet da det jo var billigere end at købe maskinen alene. Jeg kan se at sættet stadig er på hjemmesiden:
idag 29/3 til 650.-
Prøver du bare at se om den går?

Hvad har du tænkt dig at tilbyde mig? Vil du eftersende en PT 10 eller skal jeg returnere den jeg har modtaget?

Venlig hilsen

Jens Mikkelsen
Ordre 1206

Kvalitet - service - behagelig kundebetjening

Hej jeg skriver denne anmeldelse efter at have oplevet en kundebetjening ud over det sædvanlige.. Ikke alle tænker mere på kunden som her, hvor ejeren af butikken spurgte rigtig godt indtil vores behov, i stedet for kun at tænke på hvor meget han kunne sælge. Og til sidste solgte han noget, men han sagde samtidig at der var andre butikker, som var bedre og billigere, og gav os et navn hvor vi skulle handle i stedet. Det var rigtig god service.. Jeg kan kun håbe på flere butikker af den slags,,, Her føler man virkelig at man er i centrum på grund af mennesket og ikke pengepungen.

www.hottehvidevarer.dk Details

Hos Hottehvidevarer.dk kan du købe alt hvad du har brug for af småapperater og hvidevarer til billige penge - vi er specialister i Siemens, Bosch, Liebherr og SMEG, samt flere tyske mærker Hottepriser.dk - vi samler på hotte varer, du samler dine køb hos

Visit Hottehvidevarer