Houseofhereford reviews

Houseofhereford reviews

7.3

En madoplevelse ud over det sædvanlige

Jeg besøgte denne restaurant i går, tirsdag d. 18-03-2014 og det kan varmt anbefales.
Fantastisk god betjening, og meget høflige, venlige og tålmodige medarbejdere. Maden var udsøgt lækker, og det er priser der er til at have med at gøre.
Jeg vil desuden gerne give 5 stjerner til betjeningen i sig selv, da vi på intet tidspunkt bare sad og ventede, de sørgerede hele tiden for at holde øje med vi ikke manglede noget, og var hele tiden høflige og venlige.
Dog vil jeg yderst gerne anbefale deres dessert, Chokoladetrøffel med vanilleis og friske frugter. Det er bestemt den bedste dessert jeg har smagt i dette lille land.
Jeg vil meget gerne anbefale at man tager ind og besøger dette hyggelige sted midt i København.

Anbefales ikke til familier

Betjeningen var utrolig uhøflig. Vi følte, vi blev skældt ud flere gange undervejs. Det var virkelig ikke særlig rart. Til at starte med, kom tjeneren hen og sagde, "om der var en, der lige ville hjælpe hende med at rydde op ude i garderoben, for der var nogen, der havde smidt deres jakker på gulvet." Jeg var lidt paf - gik med ud - og her var to jakker røget ned af deres bøjler, og lå ganske rigtigt på gulvet. Den ene jakke var ikke vores. Den anden ville bare ikke sidde fast på den glatte træbøjle...den havde jeg jo ikke smidt på gulvet med vilje! Virkelig besynderlig måde at tale til gæster på. Vi var et selskab på 7 personer, med sweetdeals og havde et barn på 3 år med. Han opførte sig eksemplarisk, men personalet rettede hele tiden på ham. Han skulle hele tiden flytte sit glas, eller sig selv. De var tydeligt irriterede eller stressede. Da vi skulle betale, fik vi at vide, at vi ikke måtte gå ovenpå. Vores 3-årige begyndte at gå op af trappen, og fik sørme læst og påskrevet af personalet! Maden var ok - men vi synes slet ikke, der var rart at være, så jeg vil ikke anbefale restauranten til andre med børn.

Afdelingstur

Vi valgte i forbindelse med vores afdelingstur, at spise på Hereford house, maden var fantastik, regningen var billigere end forventet og servicen var i top.

Dette sted er bedre end MASH til hver en tid !!!!!!!!

De bedste bøffer vi har fået længe og den hyggeligste stemning i KBH!

Vi spiste på Hereford den 1. April 2013, og havde den bedste restaurantoplevelse længe! Vi havde været der tilbage i 2010 og standarden var stadig rigtig høj!! Forretterne med kammuslinger og hummersuppe smagte bare så godt! den med kammuslinger havde jeg drømt om siden vi var hos jer sidst, og den levede til fulde op til forventningerne! hummersuppen smagte skønt sf cognac - præcis som den lovede. Perfekt stegte super møre bøffer og den bedste bearnaisesauce jeg nogensinde har fået! hyggelig candlelight dinner-stemning og sød betjening! Fremover vores foretrukne bøfhus i Kbh og omegn! (Eneste lille-bitte forslag til en ændring hos jer, kunne være en salat uden de revne gulerødder.. De er svære at spise med steakgaflen og passer ikke så godt i resten af salaten. Server evt en smule mere af de stegte grøntsager til bøffen, de var SÅ lækre!)

Fantastisk god mad og ypperlig service

Vi havde købt en spot deal, hvor vi fik to hovedretter for 225kr. Måske var det derfor at forventningerne ikke var i top.
Stor var vores overraskelse da der blev serveret de lækreste møre bøffer med bagekartofler og kryddersmør, veltilberedte grøntsager og den mest fantastiske bearnaise sovs vi har fået længe. Meget hyggeligt sted hvor man føler sig velkommen. Vi kommer helt sikkert igen ..
Ærgerligt at man ikke kan oploade billeder her, så kunne man se den lækre anretning.

Lækkert kød og god betjening

Var ude at spise igår på House of Hereford. Dejligt mørt kød med god smag og venlig betjening. Havde købt 200 grams tornedoes via Spotdeal, men da vi ønskede en 300 grams spurgte vi om vi kunne opgradere og bare betale differencen af mellem de to størrelser af den normale pris. Ingen problem.
Eneste minus var, at der var ret koldt og engang havde de levende lys, som gav lidt varme, men det var lavet om til dette kunstige stearinlys - derfor får den ikke helt 5 stjerner, men 4½.

Perfekt oplevelse

Spiser meget tit ude, og kan derfor roligt sige at HOH ligger højt på min liste over steder der levere kvalitet og yder en høj service. Samtidigt virker det som om de ansatte kan lide deres arbejde og det er en vigtig parameter ;)

Den perfekte oplevelse!

Kvalitets oplevelser som på denne restaurant findes der få af. Udsøgte bøffer der serveres af venligt personale i hyggelige omgivelser.

Kan helt klart anbefales!

De bedste bøffer i Danmark.

Jeg har spist herinde adskillige gange efterhånden, og Hereford holder altid en meget høj standard, både hvad angår Mad & service.
Altid smilende tjenere, retterne er ikke til at sætte en finger på og selve stemningen derinde er meget intim og hyggelig.

Kan ikke anbefales varmt nok.
*****

Is Houseofhereford your company?

Houseofhereford Details

Hereford House