Hovfokus reviews

Hovfokus reviews

7.1

God betjening, dog kan der være lidt længere svartid i perioder.
Super at der er blevet lavet online-betaling!
Og så er det ikke så smart at man skal betale 75 kr i porto uanset hvad man køber.
Vil man fx bare købe et par power straps til boots, kr 80 - så kommer man af med 75 kr i porto til trods for at de kun vejer få gram. Så løber det jo hurtigt op og bliver for dyrt.

Men eller synes jeg at der er god og professionel vejledning vedr. boots, og der er hurtig levering.

God service, men ville gerne have mulighed for at betale med kort

Har købt boots hos hovfokus.dk. Desværre passede de ikke og måtte byttes. Jeg skulle selv betale for portoen begge veje, hvilket jeg ikke plejer at gøre andre steder.

Man kunne ikke betale med kort i butikken, hvilket jeg synes virker en lille smule useriøst/utroværdigt. Men service via mail og levering fungerede upåklageligt, så de får mine anbefalinger.

Is Hovfokus your company?

Visit Hovfokus