Hoyer Autodele reviews

Hoyer Autodele reviews

4.5

Vil ikke bytte fejlleveret vare.

Her er min 100 % sandfærdige oplevelse af Høyer Auto. I 2010 køber jeg forskellige sliddele til min bil, da den skal til syn. Bl.a. køber jeg bremseskiver til alle hjul. Det viser sig imidlertid, at det kun er de forreste skiver som er under mindstemål, så der er ingen grund til at skifte de bagerste skiver før næste syn om 3 år. De forreste skiver som jeg skiftede passede - naturligvis som forventet - perfekt, og da Høyer Auto har fået de korrekte oplysninger vedr. min bil, og bilens navn står på kassen, så har jeg jo ingen grund til at tro, at de bagerste ikke skulle passe ligesom de forreste.
Nu skal bilen så til syn igen, og tiden er kommet til at skifte de bagerste. Men nej, de bagerste bremseskiver er ca. 20 mm for små i diameter.
I min verden har tiden også indflydelse på hvornår man kan bytte en vare, men når fejlen så åbenlyst er Høyer Autos fejl helt fra starten, og varen stadig er 100% intakt i original emballage med kvittering, ja så kan jeg ikke se andet end, at det er ynkelig grådighed, at de beholder mine penge, for en forkert leveret vare.
At sælgeren så sammenligner salg af bremseskiver, med salg af et tv, fortæller jo bare, at sælgeren ikke har lys på alle etager!
Uanset hvordan man vender og drejer den, så havde vi ikke haft dette problem, hvis ikke Høyer Auto havde begået en fejl.
Nej, jeg er definitiv færdig med at handle hos Høyer Auto (og THansen!) efter at de har stjålet 600 af mine surt tjente kroner. ALDRIG MERE HØYER AUTO!

Rigtig god kundeservice med svingende kvalitet

Bestillte et topnøgle sæt over internettet til 600 kr.
Selve opfølgningen med information omkring pakkelevering var helt i top. Men da varen kom hjem og skulle tages i brug, må jeg sige, at kvaliteten virker som noget billigt Kina-skrammel. Skraldenøglen var defekt og ingen toppe kunne komme på. Forarbejdingen af metallet på toppene var meget svingende og vist ikke helt færdig i fremstillingsprocessen.

Så det fik de retur hos en T Hansen butik (Hillerød).
Ingen problemer med at tage det retur, men det skal de også, da man ikke har mulighed for at bedømme kvaliteten af varen ved internethandel.

Summeret set en rigtig god kundeservice, men lige dette topnøglesæt var alt for ringe i forhold til prisen.

Samme dele som THansen

Man får kun hvad man betaler for, vælg reservedele med omhu.
Det kan jo være ok at gå på kompromi.

billig lort

var nede for købe nye tendrør, efter jeg kom hjem og fik dem monteret ville bilen stadig intet. så var jeg forbi en mekaniker der med det samme efter kigget på dem og sagde dem her de har aldrig virket. de skulle vel ikke være købt hos hoyer autodele.. så mon der andre der har oplevet dettte ??
kontaktet hoyer autodele der efter for få penge tilbage hvor svaret var det jo ikke vores skyld du ikke kan montere det..

skod firma.

Garanti en by i Langtbortistan

Har købt viskerblade til 460kr.de falder fra hinanden.Det er bare ærgeligt siger hoyer.Så det var det sidste der er købt der.

Billigt

Hvis man har en brugt bil og ikke gider at købe alt for dyre resevedele, fordi man ikke ved om bilen overlever næste syn, så er det her man køber sine dele.
Kvalitet og pris hænger sammen.
Har aldrig selv haft problemer med forretningen, altid en god service.
Stort + til deres hjemmeside

Firmaet drives åbenbart af T.Hansen

Samme adresse og samme personer som i T.Hansen og med de oplevelser jeg har haft der via nethandel skal jeg ikke nyde noget så jeg har lige annuleret min ordre da jeg blev klar over sammenhængen.

Is Hoyer Autodele your company?

T. Hansen Gruppen A/S Details

hoyer-autodele.dk - Salg af autoreservedele og autoudstyr til biler, både via postordre og butik. - Høyer Autodele - Autoreservedele med prisgaranti - få bedre råd til din bil!

Visit Hoyer Autodele

We live here: Gammel Køge Landevej 77