Hr. Sko reviews

Hr. Sko reviews

8.1

Ganske enkelt kvalitetssko til gode priser.

Siden mit første køb helt tilbage i 1984 og utallige køb herefter, så har Hr. Sko altid været min foretrukne skobutik, og jeg kikker altid lige ind forbi hvis jeg alligevel er i nabolaget, da de tit har Lloyd sko m.m. som passer godt til mit behov og smag. Deres "nye" netbutik kan også anbefales, da forsendelsen altid fungere perfekt, hvorfor jeg som 2. generations kunde gerne vil anbefale forretningen. Indehaverne er også flinke og professionelle mennesker, hvorfor jeg forbliver fast kunde så længe at jeg kan stå og gå i kvalitetssko fra Hr. Sko 😊

God og ualmindelig hurtig service.

Jeg har til morgen bestilt og betalt et par sko via nettet.
Umiddelbart efter fik jeg en kvitteringsmail, at ordren var modtaget.
Jeg tænkte vel, lørdag.. det ekspederer de mandag el tirsdag..
Men nej, lørdag over middag ny mail. Ordren er pakket og sendt.
Det er godt nok hurtig ekspedition og god service.

Fantastisk..

Jeg bestilte et par rigtig fine sko til 1.119 kr. Hvis man købte for 1.200 kr., fik man et gratis Lloyd bælte med (værdi 599 kr.). Så jeg købte lidt ekstra og kom op over de 1200 kr. Jeg bestilte tirsdag formiddag, et par timer efter var pakken sendt og jeg modtog den dage efter - det er virkelig fedt. Bæltet var virkelig pænt, og hvor er det dog en fin gave, at få gratis med. Eneste minus var, at kassen til skoene var helt smadret da den kom frem, det er lidt ærgerligt, når det er til en gave, men så længe skoene stadig er fine, så går det vel også. Alt i alt et super sted, som jeg helt sikker vil bruge igen. Kan kun anbefales.

Førsteklasses butik!

Ringede og fik vejledning om køb af et par Lloyd sko, da jeg var i tvivl om pasformen. Og var ikke i tvivl om, at hende jeg snakkede med havde styr på det udvalg de har i butikken, så jeg bestilte efterfølgende på deres webshop. Utrolig god service og hurtig leveringstid.

Dårlig ved reklamationssvar af Reiker støvle, brugt ca. 7 måneder, købt for ca 1½ år siden.

Jeg reklamrede over et par Reiker støvle, somjeg har brugt i ca. 7 måneder og købt for ca 1½ år siden: for 799 kr. Den venstre støvle er slidt igennem i sålen og dermed blevet utæt, der er et llile hul ind til et hulrum i sålen, som bevirker at vand sges ind ved hvert skridt. Vandet trænger ind i støvlen, således at hele fodsengen og demed foden bliver våd. Det område som er slidt igennem er ca 5 mm tyk, men det er bygget op på en profileret tykkere gummisål, som giver indtryk af at slidsålen er tykkere end den faktisk er.
Hr Sko´s svar hermpå var at "det er slidtage, som der ikke er nogen garanti på og men derfor ikke kan reklamere over. Det ligesom at have slidt et cykeldæk, det er der heller ingen garanti for"!
Derefter søge jeg Rieker firmaet på nettet, men har ikke fundet noget sted som man kan klage over deres produkter.
Så jege meget utilfreds med HR Sko´s afvisning. Jeg har aldrig før oplevet at et par støvler til den pris skulle være slidt ned efter så´ kort tids brug. Den holdbarhed kan måske forventes for billige sko, ikke Rieker til 799 Kr. :-((((

Value for money

Min svigermor havde på et andet site, købt et par sandaler til mig der skulle leveres af Hr. Sko.
Desværre var billederne af sandalerne på det andet site knyttet op til et forkert varenummer, og det rigtige varenummer sendte Hr. Sko så til mig. Det var jo så desværre ikke de sandaler jeg ønskede mig. Derfor kontaktede jeg Hr. Sko, og aftalte med Henrik at jeg blot skulle sende de forkerte til dem, og angive hvad det var for nogle jeg så ville have. Det gjorde jeg, så torsdag. Fredag ringede Vicki fra Hr. Sko så til mig og fortalte at de ikke havde flere tilbage af den ønskede sandal i min størrelse, men at de i stedet ville sende mig et par Clarks, som var 200 kr. dyrere end de Rieker jeg egentligt havde fået, hvis det var ok med mig. Jeg betingede mig selvfølgelig at jeg kunne returnere dem, hvis ikke jeg synes om dem, men det er bestemt ikke nødvendigt.
Rigtig fin behandling, og fin håndtering af en simpel fejl.

Arrogant behandling af fejlekspedition

Jeg havde bestilt et par sorte Lloyd herresko str. 45. De kom ganske vist hurtigt efter min bestilling, men i str. 46.

OK, fejl kan ske allesteder, tænkte jeg, og kørte ind til forretningen i Jorcks Passage for at få byttet til den rigtige størrelse. Men i forretningen blev jeg belært om, at selv om der stod str. 46 på skoen, så var det alligevel str. 45.

Da jeg så kunne fortælle dem, at jeg rent faktisk havde købt samme model, blot i brun, i str. 45 i deres fysiske forretning i Jorcks passage for kun to uger siden, kunne jeg godt mærke, at de vidste, at den var gal.

Historien endte med, at fik byttet til den rigtige størrelse - magen til den størrelse jeg havde købt i forretningen for to uger siden. Men ikke et ord til undskyldning for at jeg skulle spilde en lørdag formiddag. Nedladende, arrogant og ikke villig til at lytte til mig som kunde.

Har handlet der for sidste gang!

Vinterstøvler

Har købt vinterstøvler TIMBERLAND 44548 LYS BRUN.

Bestilte søndag og de ankom tirsdag.

Alt fungere perfekt.

Hr. Sko Details

Københavns største udvalg af herresko finder du i Jorcks Passage. Hr. Sko er den eneste specialforretning for herresko i indre København. Vi forhandler 14 forskellige førende mærker fra str. 39 til str. 47.

Visit Hr. Sko

Write to: info@hrsko.dk