Hsdataservice reviews

Hsdataservice reviews

4.2

Elendig til at levere, svarer ikke på mails eller telefonopkald og uforskammet i deres kommunikation

Jeg havde bestilt varer som skulle leveres på min arbejdsplads mens jeg var på ferie. I stedet blev varerne leveret i døgnboksen, hvor jeg ikke kunne hente varerne når jeg var på ferie. Jeg skrev til dem fra min ferie om fejlleverancen. Jeg hørte intet... Da jeg kom hjem fra ferie, skrev jeg igen og forsøgte at ringe flere gange. Jeg lagde også besked på deres telefonsvarer. Men ingen kontakt fra dem... Varerne blev leveret tilbage til dem, men jeg fik dem ikke sendt til den rigtige adresse, som jeg havde bedt om, eller refunderet pengene...
Jeg besluttede derfor at gøre indsigelse til min bank, for de penge de havde hævet på min konto. Sjovt nok fik jeg svar på min mails lige så snart jeg havde skrevet til dem om at jeg havde gjort indsigelse, men desværre et ubehøvlet svar om hvorfor jeg ikke havde hentet min pakke, hvilket jo stod i den mail de svarede på...
Spar jer selv for det her og brug Jeres penge et andet sted...

Dårlig oplevelse

Bestilte et tastatur og fik besked om at det var sendt, men ingen tracking nummer. Pengene var trukket på mit dankort før varen blev sendt og varen ankom aldrig. Kontakt via email blev ikke besvaret og telefonopkald gik direkte til en telefonsvarer. Kontaktede e-mærket og fik mine penge (minus dankort-gebyr!) tilbage. Dér handler jeg aldrig igen!

Problemer problemer

Hej

Bestilte 2 varer som var restlager, men de kom ikke. Efter en uge ringede jeg flere gange til deres support nummer, men den gik direkte på telefonsvarer.
Skrev en mail til dem om status, men først efter over 1 uge får jeg svar og at de har slettet min ordre! Hvad med de varer jeg har bestilt? Ingen begrundelse eller noget som helst.

Det er useriøst!

/Christian

Hurtigt og smertefrit.

Bestilte et netkort til min computer om onsdagen og pakken lå i min postkasse fredag morgen. Hurtig og nem bestilling. Der er mange spændende ting på webshoppen.

Ingen respons

Jeg bestilte for cirka 1 mdr. siden nogle vare hos hs-data.
De var i restordre, men stod til afsendelse efter ca 7 dage.
Efter 10 dage uden lyd fra hs-data skrev jeg en mail med en forespørgsel på, hvornår de regnede med at sende min vare.
Jeg fik intet svar. Jeg forsøgte igen på en anden mail adresse på virksomheden med samme resultat.

Jeg fik først svar fra hs-data, da jeg annullerede min bestilling. Dårlig service.

Super hurtig levering, selvom en del af købet var i restordre.
Tak for hurtig levering, forsendelse advisering og faktura fremsendelse.

Stort 12 tal til: Hs data service

Fint nok. Manglede info om min vare.

Min vare var ikke på lager da jeg bestilte den så jeg fik sendt en mail hvori de sagde jeg ville have den en uge efter. En uge efter havde jeg ikke fået noget og ventede så nogle dage mere hvorefter jeg ringede til dem for at få besked. De er ikke så informative...

Jeg har handlet hos HS data masser af gange uden problemer. Er varene på lager - typisk memorykort og RAM er de kommet med posten dagen efter. Både pris og levering har været på toppen hver gang.

Ingen bemærkninger

Købte et 3 meter DVI til HDMI kabel, hurtig levering og nem bestilling.

Dårligt

Bestilte 4 produkter som HS data afviste og annullerede min ordre da "produktet var udgået". Sagen er bare den at produktet bliver leveret på fuld hammer fra producenten, så det passer jo ikke. Desuden vil de ikke besvare mine mails. Elendigt.

De har ikke sendt min vare og er ikke til at komme i kontakt med

HS Data service godkente min ordre i den 14. december. Lagerstatus var 1-3 dage. Dagen efter ændrede de denne status og fortalte mig venligt at produktet først var på lager den 28 dec.
Da det var ment som en julegave var det selvfølgeligt ærgeligt. Da jeg ikke modtagede produktet i starten af december, valgte jeg at skrive til dem (denne mail svarede HS data ikke på)

En uge senere skrev jeg en ny mail....denne har de heller ikke svaret på

Handler bestemt ikke der igen......!!!!!!!

(er dog godt klar over at det har sneet kraftigt på bornholm, men ville havde haft større forståelse hvis jeg var blevet holdt updateret)

Totalt iorden

Har igennem de sidste 5 år købt en hel del hardware og software- ja alt fra ringbind til en Brother MFC 9840 CDV, multifarvelaserprinter.
Altid gode priser, og levering og service lige efter bogen :-)

Ingen problemer

Købte en Delock Kortlæser IDE til CompactFlash intern. God pris, hurtig levering. Ingen bøvl. Absolut anbefalelsesværdig.

Dårlig levering og uacceptabel service

Forsøger at sælge varer den ikke er i stand til at leverer selvom når man ringe og spørger om den er på lager. Den besvarer heller ikke på mail eller telefonen bliver ikke taget, selvom der er supporttid. Ventet over 15 min i telefon

Både annullering og bestilling fungerer perfekt

Bestilte varer hos hs-data i weekenden og ombestemte mig. Efter annullering modtog jeg en venlig mail fra firmaet om, at min bestilling hermed var annulleret. Efter indsendelse af en ny bestilling gik der kun en dag og jeg stod med varerne i hånden. Track&trace og hele pivtøjet. Godt gået, hs-data.

Så godt som perfekt!

Lagde ordren onsdag og fik næste dag en mail med faktura på ordren. Det var egentlig ikke en bekræftelse på, at ordren var sendt, men da det var en faktura måtte det jo være ensbetydende med, at den altså VAR afsendt.
Da der blev betalt for brevpost, regnede jeg derfor med, at jeg havde varen lørdag (da fredag var en helligdag), men der havde posten ikke noget med til mig. Ventede til mandag, hvor posten heller ikke hade noget med til mig. Senere på formiddagen ringede det på døren og til min store forundring stod GLS der, med min pakke! Jeg blev noget forbavset, da der kun var betalt for brevpost og på deres hjemmeside stod der, at priserne blev beregnet udfra Post Danmarks fragtpriser og at kun kontormøbler blev sendt med GLS. Desuden stod der også i min ordrebekræftelse, at levering ville ske med Post Danmark !?
Derfor kan det til en anden gang, være fint med en definitiv bekræftelse fra HS-Data om, at pakken er afsendt og hvilket fragtfirma der er benyttet samt evt. pakkenummer så man selv kan spore pakken. Dette siger HS-Data dog desværre ikke er muligt, da det ikke er alle firmaer der tilbyder dem den service ved direkte forsendelser. Men nu var min ordre jo oprindeligt ikke nogen direkte forsendelse, da der stod, at HS-Data ville hjemtage den til deres lager og derfor ville de sende den. I stedet blev den sendt direkte fra Sverige! Havde regnet med, at ordren var blevet sendt fra Danmark, men afsenderadressen er som sagt i Sverige, ordreafgiveren er på fakturaen HS-Data, mens fakturaadressen er et firma i Hedensted i jylland (!?)

Ellers intet at sætte på handlen (og forhandleren). Det skulle da lige være, at HS-Data gentagne gange prøvede at krybe udenom, ved at undlade at svare på mit spørgsmål om, hvor vidt leveringstiden ville kunne overholdes, da nogle forhandlere ellers meldte udgået på produktet. Til sidst fik jeg dog presset et svar ud af dem om, at leveringstiden burde kunne overholdes når varen var på lager hos deres leverandør.

Ellers er der som sagt hurtig levering (og overholdes kunne leveringstiden også), forholdsvis hurtige besvarelser af mails (i deres åbningstid ligger det vel i et interval på 30-60 min.) samt en brugervenlig hjemmeside med rigtigt stort vareudvalg i alle varegrupper til ganske acceptable priser. Varen jeg skulle bruge var ikke på deres hjemmeside. Skrev derfor til dem og fik svar tilbage om, at varen nu var oprettet på deres side. Prisen var som hos de fleste andre forhandlere, men med den laveste fragtpris, var de billigst i sidste ende.

Så trods lidt forvirring omkring fragtleverandør var alt jo godt og varen ankom i fin stand.
Kan godt anbefale HS-Data til andre og vender sikkert tilbage igen en anden gang.

Fremragende service!!

Jeg bestilte en omgang Arctic Silver 5 kølepasta til min Quad core computer. Jeg kan ikke sige andet end WOW!
Hjemmesiden er et super sted at handle online og kan klart anbefales!!

Super serivce :-)

Det er egentlig først ved en reklamationssag, at man reelt kan vurdere serviceniveauet hos et firma. Her var det dog mig, der gjorde et "fejlkøb", men jeg fik pengene refunderet uden vrøvl.

God kundeservice

Nem og overskuelig hjemmeside. God kontakt via mail. God information om ændring i leveringstiden. Gode priser. Kan kun anbefales.

Sløjt firma

Jeg har købt en Switch, og jeg synes det er en dårlig oplevelse når:
Jeg får en automatisk mail, der viser at de har modtaget bestillingen søndag aften.
Jeg hører INTET mere fra dem før torsdag, hvor jeg får besked om at varen er sendt.
Man får let den opfattelse at de ikke rigtigt gidder..........

Is Hsdataservice your company?

Hs Data Service ApS Details

Visit Hsdataservice