HT Taars reviews

HT Taars reviews

7.1

Super Best er en MEGET GOD mellemting mellem supermarked og discount!

Mine daglige indkøb forretter jeg i SuperBest, og jeg er meget, meget tilfreds med både deres vareudbud, priserne og servicen. Selvfølgelig kan det - som det nu er u supermarkeder - somme tider svært at finde en, der har tid til at hjælpe, men dog nemmere end i de fleste supermarkeder. Og jeg er særlig glad for, at de gør sig endog STOR umage for at skaffe ting hjem, også selvom det er noget specielt, som du måske selv er den eneste kunde til - det har jeg selv oplevet. Flot!

Is HT Taars your company?

HT Super Best - A/S Harald Thomsen Details

A/S Harald Thomsen er en moderne købmandsgård i Vendsyssel, som består af grovvarer, supermarked og benzinstation.

Visit HT Taars

We live here: Bredgade 92