Htcaccessorystore reviews

Htcaccessorystore reviews

5.6

Død butik

Bestilte tilbehør til min HTC ONE den 2. juli 2013, med lovet levering på 3 dage.
I dag lørdag den 13. juli 2013 kan jeg konstatere, at jeg ikke har modtaget noget som helst.
Jeg har sendt mail til HTC accessory store (Expansys) for 5 dage siden, -ingen svar, og jeg har ringet til HTC kundeservice, men tænk- De tager ikke telefonen.

PÆNT SKUFFET!

Langsom levering

Bestilte en vare på siden og fik hurtigt bekræftelser på min ordre. Men de lover 2 dages levering, men brugte noget mere end det. Varen jeg bestilte er den rigtige og i fin stand
og er leveret som den skal - dog med en uges leveringstid i stdet for 2 dage.

Svindel og humbug

Gennemførte en bestilling, og tjekkede først bagefter firmaet bag. Stor fejl!

Er åbenbart i ledtog med expansys.dk. Det er i hvert fald expansys.dk, man får en græsk-/engelsksproget (!) mail fra, om at man lige skal ringe til dem og fortælle lidt mere om ens kreditkortdetaljer. Helt sort!

Lad være med at handle med de her karle..

Is Htcaccessorystore your company?

Visit Htcaccessorystore