HTH Køkkener A/S reviews

HTH Køkkener A/S reviews

8.1

HTH Gammel Kongevej - Super køkkenoplevelse.

Vi har fået nyt køkken fra HTH. Vores køkkenmand Peter Friis var yderst kompetent.
Hele vejen igennem en god oplevelse, gode ideer, behagelig, tilgængelig. Meget tilfreds med opsætning og opfølgning på dette. Alle fejl blev rettet uden mindste besvær.

(Vi fraråder dog butikken i Lyngby)

Slutresultatet tilfredsstillende, men forløbet langvarigt og til tider trælst.

Slutresultatet meget tilfredsstillende, men forløbet blev mere end fordoblet til næsten et halvt år med et utal af korrektioner på vores foranledning. Det var en total enterprise på køkken og bad, men ofte oplevedes det mere som om at undertegnede stod for projectledelsen. Alle håndværkere var søde og rare. Men hvor var den professionelle stolthed over veludført arbejde?

HTH Horsens kan VARMT anbefales

HTH Horsens er super søde og gode og dygtige. Tro mig, vi har prøvet SVane og Vordingborg, som vi også fik tilbud af. Men HTH HOrsens VANDT STORT. Og vi er super glade for vores valg af køkken

Flot køkken til fornuftig pris

Servicen var der ikke noget at sætte en finger på. Havde et par låger, som havde fået revet noget lak af i hjørnerne pga. indpakningen og de blev byttet uden problemer. Samlevejledningerne var meget udførlige. Fik leveret mit nye køkken og det var også fint mht. leveringstidspunkt, men bilen var pakket således, at pallen ikke kunne komme ud og vi måtte tømme pallen ud på jorden for at få køkkenet ud - det var ikke helt optimalt, men det gik. Har desuden haft lidt problemer med nogle skuffer, derfor giver jeg ikke topkarakter. Vil anbefale HTH Gør Det Selv til andre, som vil have et flot køkken til en god pris.

Inspirerede konsulent

Køkkenkonsulenten havde gode indretningsideer

HTH kan bruges til mere end køkken og bad!

HTH kan bestemt også anbefales hvis man skal have renoveret sine stuer. Vi har lige fået istandsat vore stuer, i en 100 år gammel lejlighed, til vores store tilfredshed. Det gælder både rådgivning til indretningen, opsætning af skabe og reoler, malerarbejde og gulvafslibning. Alt klappede til den planlagte tid, og kvaliteten er høj!

Super glad for mit nye køkken

Vi valgte total enterprise, og det fik vi! Vi var ikke hjemme i den tid køkkenet blev sat op, og vi er meget tilfredse med hele processen. Jeg kan kun anbefale HTH Gl. Kongevej og Peter Friis køkkenkonsulent. God oplevelse fra start til slut.

holder hvad de lover

alt kørte efter bogen alle terminer blev overholdt hurtigt og nemt-pænt arbejde

Professionel betjening, levering til tiden.

Hos HTH får du gode og inspirerende forslag, de virker meget kompetente. Priserne er rimelige. Du kan få både dyrt og billigt.

FIN SERVICE HOS HTH Køkkener

Jeg kan KUN anbefale HTH køkkener i Skalborg , hvor jeg fik en fin service da jeg købte skabe.

Perfekt oplevelse som førstegangskøber af køkken fra HTH

HTH Køkkener levede fuldt ud op til mine forventninger og hjalp mig professionelt igennem mit første køb af køkken. De var forstående overfor mit budget og kom med gode og opfindsomme ideer, der hjalp mig med at få designet et køkken, som jeg ikke troede var muligt at få i min lille lejlighed. Leveringen af køkkenet gik smertefrit og HTH var meget imødekommende i forbindelse med diverse spørgsmål etc. Kan kun anbefale HTH køkkener!

Professionel service. God pris.

Super rådgivning fra start til slut. Køkkenet blev lige, som vi ønskede det, og konsulenten fra HTH havde helt styr på det hele.

Super professionel service og super flot, funktionelt køkken!

HTH har leveret varen!
Servicen har været helt i top fra første møde med konsulenten til leveret køkken.
Proaktiv konsulent, der var kvik til at forstå behovene og guide os til et valg af model og endelig udformning af køkkenet.

Et køkken vi er stolte af

Vi vil klart anbefale HTH. Vi har igennem hele forløbet fået en utrolig god behandling og er meget tilfredse med det færdige resultat. Det gælder både fra konsulent og montør

Super service !

til tiden , til prisen, tlfreds !

God service i HTH Gør Det Selv i Roskilde.
De overholdte leveringstidspunktet og varerne levede op til vores forventninger.

Vi fik en rigtig god service af Morten fra HTH i Randers, vi kan helt klart anbefale HTH.

Professionelt og god service!

Meget tilfreds med HTH - både garderobe, køkken og bad.

God service og konkurrencedygtig pris.

Vi er meget tilfredse med vores nye badeværelse som vi har købt igennem HTH.

købt og leveret som aftalt

købte køkken i aug. 2013
fik nøjagtig det køkken, jeg havde bestilt. Beslagene til vægskabene manglede. Fik dem efterfølgende uden problemer

Nobia Danmark A/S Details

HTH tilbyder et stort udvalg af kvalitetsløsninger for køkken, bad og garderobe. Du får det lidt bedre hos HTH!

Visit HTH Køkkener A/S

We live here: Industrivej 6