Hugin Mugin reviews

Hugin Mugin reviews

9.4

Helt igennem tilfredsstillende!!

Tøjet var endnu flottere end på hjemmesiden (hvor det bestemt så godt ud). Priserne yderst rimelige. Levering præcis og ordentlig. Indtryk af "styr på sagerne": alle varer fuldstændigt som bestilt, nydeligt pakket. Hurtigt leveret. Så kan man vel ikke ønske sig mere?

super kvalitet til prisen

JEG HAR KØBT NOGLE SUPER FLOTTE KJOLER -

Dårlig service

Bestilte og fem dage senere, da jeg intet havde hørt skrev jeg en mail vedr hvornår jeg kunne vente min ordre og i tilfælde af så lang ventetid, på blot at høre tilbage.. Har de modtaget min ordre.?
Tilbage fik jeg en mail.. Dybt foruroligende at der sidder en "servicemedarbejder" og svarer sådan. Mailen starter med at fortælle mig at når man bestiller på nettet, så bliver man utålmodig og vil gerne have det med det samme... Jeg tænkte blot Wauw tænk at skrive sådan, som om jeg er 12 år og bestiller første gang på nettet.. Skal tilføje at jeg samme dag også bestilte fra Danefæ' s webshop og modtog efter 4 dage tøjet, altså da jeg skriver den første mail..!! Herefter går mailen hen og forklare de faktisk har haft problemer med at hæve kundernes penge..... Og mailen afsluttes med at Hvis jeg ikke ønsker tøjet vil hun meget gerne slette min ordre...!!! Jo tak slet min ordre og så videresender jeg denne mail videre til veninder, mødregruppe, netværk og familie, så de ved hvordan det står til med Hugin&Mugin& Mugin' s kundeservice..
For mit vedkommende kunne mailen være svaret tilbage med at de havde haft problemer mht betaling og så havde jeg trukket på skuldrene og blot syntes at det manglede da bare med lidt Info omkring dette...

Jeg vil gerne tilføre at da Hugin&Mugin lå i Kbh havde jeg Aldrig problemer og servicen var i top.. Min søn er to år nu og har gået i deres tøj indtil nu. Men nu er jeg færdig med at shoppe deres tøj, da jeg ikke vil betale for så dårlig service og man må jo sige der er alt for mange lækre danske børnetøjsmærker til at jeg vælger Hugin&Mugin..

Hvis det er sådan at HuginMugin svarer tilbage herinde med dårlige undskyldninger, så er i velkommen til at kontakte mig, så kan jeg videresende mailkorrespondancen.
Advarsel om top dårlig service !!!!!!

Lækkert kvalitetsbørnetøj, der holder både former og farver vask efter vask efter...:o)

Jeg købte forrige sæson en pæn stor ordre tøj ved jer, bla. et par børne-knickers med store gule knapper på siden. Én knap faldt ret hurtigt af, og jeg sikrede resten for ikke at det skulle gentage sig. I den forbindelse skrev jeg til jer for at høre om man evt. kunne købe eller få en ny knap, da dette er det der gjort bukserne unikke.
Jeg hørte dog aldrig fra jer - det var en anelse irriterende at man ikke bare lige kunne høre et "ja" eller "nej" - bare et svar.
Ellers kun rosende ord herfra :o)

Super godt tilfreds :-)

God kvalitet, og hurtig levering. At anbefale ;-)

lækkert tøj og god kvalitet

Det er nemt at bestille, de tager forbrugsforeningskort, tøjet kommer hurtigt efter det er bestilt. Tøjet er lækker og er rigtig god kvalitet.
Kunne blot ønske mig, de lavede mere tøj :-)

Lækkert tøj med hurtig levering.

Bestilde tøjet og hade det dagen efter. Dejligt tøj. Elsker det.

Mjuk kvalitet med fina mönster.

Rekommenderar dessa kläder till din bebis. Det gick smidigt att beställa på hemsidan och kläderna kom inom en vecka till Sverige.

fragt dårlig

Har ventet på mine varer 1½ måned har endnu ikke modtaget dem. forsendelsen kunne have været bedre.

Hurtig levering, fin kvalitet

Det tog et par dage, så havde jeg modtaget det fine tøj. Kvaliteten er fin, så det er ikke sidste gang, jeg handler hos Hugin og Mugin. (Hvorfor hedder I ikke Hugin og Munin lige som Odins ravne?)

Så fint

De har det sødeste børnetøj til en billig penge..

Der går ingen tid før man har tøjet, når man tænker på at det skal afsted fra Sverige..

Jeg var så glad for mine køb..

Rigtig god kvalitet

Jeg har handlet hos Hugin Mugin flere gange og synes at tøjet er af rigtig god kvalitet og de har nogle utroligt gode tilbud. Jeg har f.eks. lige købt 15 stykker børnetøj til 800 kr. inkl. fragt. Jeg bor i Sverige og synes at det er outstanding at de sender til Sverige for kun 75 kr. det er der ingen andre danske webbutikker der gør. Jeg fortsætter at handle hos dem, så længe jeg har børn i huset.
Eneste minus ved seneste køb er at der ikke var vedlagt nogen faktura/ordrebekræftelse så er det lidt svært at tjekke at jeg fik det jeg har bestilt og betalt for.

kvalitet, god til prisen. Anbefales af en mormor

God kvalitet i dejlige farver, med god pasform. Noget jeg er glad for at give til mine børnebørn.

Fin og hurtig ekspedition

Jeg fik fin og hurtig ekspedition Hos Hugin og Mugin og de var søde til at kontakte mig da de mente at jeg havde hakket forkert ud i leverings/afhenter selv delen.
Deres tøj er fortsat lidt småt i størrelsen, men i en fin kvalitet.

Lækkert tøj i fin kvalitet, farverne holder godt.

Lækkert design i rimelig kvalitet til prisen. Farverne holder godt.

Fantastisk service, hurtig levering

God overskuelig hjemmeside. Levering dagen efter bestilling. Varerne levede op til forventningerne.

god betjening

Jeg vil gerne anbefale jer til andre hurtigt lervering tøjet er en god kvalitet .

Lækkert tøj, super og hurtig service!

Lækkert og blødt børneundertøj. Bestilte om eftermiddagen og modtog pakken næste dag. Super service!

super hurtig levering og god hjemmeside

Super kvalitet, super priser, nem hjemmeside, hurtig levering. Kan kun anbefales ;-)

Godt og billigt

Vil helt sikkert foreslå, at du lige går ind og tjekker hjemmesiden. Super gode tilbud og hurtig ekspedition.

Hugin & Mugin Details

Børnetøj i lækker kvalitet fra Hugin & Mugin. Vi sælger økologisk børnetøj i flotte farver og til konkurrencedygtige priser.

Visit Hugin Mugin

Call us on: +45 41 11 95 26