Hundested Kro reviews

Hundested Kro reviews

5.9

Usselt, elendigt og MEGET småt

Jeg har før boet på små hotelværelser, man aldrig har jeg oplevet et dobbeltværelse så lille. Med en dobbeltseng der er 140 cm bred. Med et badeværelse der er 80 cm bredt. Hvor døren til badeværelse/toilet ikke kan lukkes. Hvor døren ikke kan åbnes helt, fordi sengen er i vejen. Hvor gulvet er så ulækkert. Hvor der er askebæger og tydeligt røget på værelset. Hvor man skal reservere bord for at spise den morgenbuffet, der skulle være inkluderet i prisen. Hvor alt ser ud som for 40 år siden, bare med 40 års slid. Og så koster det endda 900 dkk for en overnatning!

Hundested Kro og Hotel, det er kun på grund af udsigten, at jeg runder op til en stjerne.

virkeligt et godt sted

jeg kunne ikke beskrive det mere præcist end indlægget nedeunder ;) et helt fantastisk sted.

super god mad. og MASSER af det. :) super søde tjener god behandling.
Intet negativt herfra..
vil klart anbefale det til andre. :)

tjek deres hjemmeside..
super billigt.. overnatning med aftensmad, morgenmad og frokost til ca 1100 kr :) pr, person :)

Virkelig godt sted med skøn mad

Vi er lille gruppe som lige har været på en mini weekend til Hundested Kro , skønt vi ikke var helt appelsinfrie :o) blev vi meget behandlet flot og professionelt ……….
Værelserne:
Værelserne er ok uden at være pralende, vi skule bare overnatte der og der var hvad der skulle være ..
Kroen:
De har en lille lokal krostue med lokale gæster (selvfølgelig) , man føler sig velkommen i og der kan man sidde og nyde en genstand med de lokale inden man skal til middag på selve Hundested kro med musik og dans, på selve kroen er der virkelig hyggeligt og selv om der er andre selskaber fungerer tingene fint og alle skåler med når man råber hurra for Tante olgas fødselsdag ved nabobordet :o) det var virkelig hyggeligt og alle damerne der serverede var dygtige og hurtige og som tidliger beskrevet var mig og vennerne ikke helt appelsinfrie, men det taklede de flot og med et smil her gang og man føler sig virkelig velkommen og vi manglede bestemt ikke noget og fik dejlig mad om aftenen!!
Men lille advarsel :o) Deres morgenmåltid er flot og der mangler bestemt intet, men skulle i også have bestilt deres frokost så spring morgenmaden over ! tro mig frokosten indeholder alt hvad hjertet begærger !! 5-6 slags sild, alt i varme retter, kager, ost og hvad man ellers kan nævne og jeg kunne blive ved!! , vi kravlede ud efter at have spist der :o) Så er i advaret ! :o)
Hundested kro - vi vender tilbage !!

Is Hundested Kro your company?

Hundested Kro og Hotel Details

Hundested Kro & Hotel har en fantatisk beliggenhed ved en hyggelig hovn og en dejlig badestrand. Tag på Krooferie, Miniferie, Weekendophold eller afhold Selskab på Hundested Kro.

Visit Hundested Kro

We live here: Nørregade 10