Huntershouse reviews

Huntershouse reviews

5.1

God service og gode priser

Har efterhånden handlet et par gange i butikken og købt både dyre våben, optik og genladningsgrej og jeg har altid fået en god pris på mine varer, der er ingen tvivl om at jeg til enhver tid vil forhøre mig om priserne i HH inden jeg hører i en anden butik.

"Reklamation...? Nej, det bruger vi ikke."

Jeg har handlet en del hos Hunters House og har faktisk været tilfreds, men det er måske heller ikke så underligt, at man får god service, når man køber noget.

Til gengæld blev jeg ekstremt skuffet (og forundret), da jeg skulle indgive en reklamation på en jagtlygte, der skulle være vandtæt. Det var den ikke. Den havde taget vand ind, hvilket resulterede i indvendig rust, dug på indersiden af glasset i hovedet og at den i øvrigt var holdt op med at virke. En ældre herre fra Hunters House (ejeren?) nægtede at sende lygten ind og beskyldte mig for at lyve, da jeg fortalte den havde taget vand ind under en jagt i regnvejr. Hvis jeg ville sende den ind kunne jeg ringe til producenten. Jeg forsatte med at insistere hvilket resulterede i, at han ville have mig til at betale for at sende den ind...? Hvad er det han tror hans rolle er, når han sælger en vare? Hvis der er en fabrikationsfejl skal det selvfølgelig være muligt at sende varen retur. Jeg har ganske enkelt aldrig oplevet så arrogant et menneske.

Min konklussion: find et andet sted at købe dit jagtudstyr. Der er masser af fremragende alternativer.

Ualmindelig uforskammet service!!

HH er ikke stedet hvor jeg oplever imødekommenhed og et serviceniveau på bare acceptabelt niveau. Har i flere situationer oplevet den ældre herre (ejeren?): Vil du sælge dem et våben i bytte bliver dit gamle kære eje nærmest svinet til. Kommer du med en reklamation bliver du afvist på en decideret nedværdigende måde, vil du købe noget kan det dog godt lade sig gøre. Så skal man bare håbe det ikke får i stykker.

Uærlig og snyder sine kunder

Det er simpelthen noget svineri. Min mand og jeg har købt et ellers smukt jagtgevær for 30.000 kr hos Hunters House og nu står vi og desværre skal sælge det, for det bliver stort set aldrig brugt. Vi prøver at sælge geværet tilbage til Hunters House, men de vil ikke engang give pris på det. Da vi så går videre til andre jagt butikker, finder vi ud af hvorfor. Det gevær vi købte i sin tid, er et brugt gevær ! Det nævnte Hunters House intet om. Vi er jo ikke eksperter i området, så vi anede jo ikke hvilke klistermærker på geværet eller koder på papirene vi skulle kigge efter.
Efter hvad andre jagtbutikker siger, burde geværet ikke have kostet mere end 14-15.000 kr. Jeg er intet mindre end rasene !! Den butik burde ophøre med at eksistere. Stol aldrig på dem. De vil jo tydeligvis skide kunderne et stykke..

Advarsel: Hunters House ændre priserne efter varen er bestilt.

Har bestilt en vare F.lli Pietta Colt 1873 SA kaliber 45 som jeg har set været til salg de sidste 10 år men nu ville jeg bestille den og ved bestillingen blev prisen sat op over 1000 kroner pr efter at bestillingen var sendt.

Dagen efter at Hunters House hade modtaget min bestilling hade de tilfældigvis solgt den sidste revolver hvilket at jeg finder meget besynderligt at ændre prisen efter at have modtaget en bestilling det minder mest som fup og meget uprofessionelt om ikke andet en elendig kundeservice.

Jeg syntes overhovedet ikke at dette er iorden da de jo hade modtaget min bestilling inden at de pluslig solgte den sidste vare til en helt anden kunde.

Hunters House er ren Fup snyder kunderne for at tjene 1000 kroner extra.

Kanon service!

Jeg har handlet ved H.H. Af flere omgange, Jeg har til tider oplevet problemer med at deres hjemme ikke er opdateret (dvs. de har LANGT flere vare på lager end der er på hjemmesiden) siden kan virke lidt gammeldags og at man har svært ved at bestille deres varer online, det kræver en e-mail korrespondance og en online faktura at bestille sin ordre.
Den til tider gammeldags og ikke opdaterede hjemmeside, er kun en lille forhinring i mine øjne!
Da man oplever en Kvalitet og service UD OVER DET SÆDVANLIGE på nettet!

Jeg har handlet med alle deres ansatte efterhånden, de er alle søde og rare, og vigtigst af alt, DE VED HVAD DE SNAKKER OM !
Jeg har oplevet en service og vejledning jeg ikke har fået andre steder ved nethandel, så derfor denne anmeldelse.

Havde deres hjemmeside og bestillings/betalings metoder været opdateret og "tip top" havde de klart fået 5 stjerner her fra.

Vh. Christian

har handlet der flere gange og er tilfreds

Alle de ekspedienter jeg har været udsat for hos Huntershouse har været dygtige og haft produktkendskab.
De har været ærlige og høflige.
Jeg har købt flere fiskestænger, fiskehjul, reservedele til fiskehjul, waders, jakker og meget andet.

Gode erfaringer i en flot butik med flinkt personale - dog med høje priser

Jeg har både været i den fysiske butik samt bestilt bl.a. sportsskyttevåben og -udstyr gennem internetbutikken og har kun haft positive oplevelser med butikken.

Våbentilladelser behandles hurtigt og effektivt, man holdes opdateret og forsendelse mv. forløber ganske fornuftigt.

Personalet er altid imødekommende, hjælpsomme og venlige.

Eneste minus er de ret høje priser på visse produkter, men der findes bestemt også gode tilbud i blandt.

Super butik

Jeg har flere gange handlet i deres våbenafdeling og hver gang er jeg blevet sat godt ind i produktet før jeg forlader butikken. Om man vil spørge om noget, handle eller har brug for hjælp behandler de altid en med en faglig og venlig entusiasme.

Området er lille og trangt og det giver en hyggelig stemning nede i kælderen - selvom der ofte er en del mennesker dernede. Og rummet kan de jo ikke gøre noget ved når der er sådan et bredt udvalg af produkter, som hænger på vægge - som også giver en rigtig god stemning!

Jeg/vi har handlet nede i kælderen mange gange og har ofte også bare kigget og fået svar på nogen spørgsmål. De er ikke blege for at tage våbnet frem og lade en holde det og spørge ind til det.

Jeg kan anbefale det til alle, som skal købe udstyr til jagt, sportsskydning, fiskeri etc.
Perfekt butik!

Ingen problemer..

Jeg købte Scierra MWF Kit til til enhåndsstænger klasse 6/7 på tilbud uden problemer..
De gav besked da varen var sendt, og leverede samtidig et track & trace nummer...det gik stærkt og jeg er tilfreds med den hurtige forsendelse samt varen :)

Det sku en OM'er...

Synes godt nok det var en blandet oplevelse at handle hos dem...jeg skulle ind og købe et par La Crosse vinterstøvler hos dem.
Jeg havde tidligere(en anden butik) prøvet et par Sorel støvler, som jeg synes virkede smalle ved/over foden - jeg spørg ekspedienten om der er hold i, at La Crosse er en bredere støvle. Det vidste han ikke rigtig, men en kvindelig ekspedient blandede sig spydigt og sagde at Sorel er en bred model... Jeg forklarede hende at Sorel og min brede fod ikke rigtig matchede med at det skulle være en bred model. Hun kastede sig endnu engang over sit sproglige formåen og spyede ud "Sorel er en bred model og La Crosse er smal!"....
Så fik vi ligesom den ged barberet..... Magen til opførsel skal man lede længe efter...tsk.

Derudover virker butikken enormt støvet, rodet & uoverskuelig....

Sætter ikke mine ben i den butik igen - og vil ikke anbefale nogen at handle der!

Super kompetent og venlig betjening.

Kan absolut anbefale at handle hos Hunters House

Bedste oplevelse i fiskeafdelingen.

Første gang jeg besøgte butikken fik jeg fantastisk service, reelle og gennemtænkte svar på mine spørgsmål, og enda rabat på mit køb...
Anden gang fik medarbejderne mig til at føle som en stamkunde, og det er virkelig flinke mennesker der arbejder i Hunters House...

I Hunters House slipper du for en lang og røvsyg salgstale som de har lært udenad på pakken af det produkt de sælger.
Du kan selv mærke produktet inden køb, og derved opnår du det bedste køb - vil du have garanti for at gå glad ud fra butikken hver gang, så er der intet alternativ til Hunters House!

super service

jeg kan varmt anbefale dette firma, super service. Hurtig levering.

Tid til betjening

De gange jeg har handlet her, har der været tid til en snak og til at yde en god service. Handler der stadig, og kan kun anbefale Hunters House

Jeg har handlet pistoler flere gange hos dem og altid fået en rigtig god faglig betjening ligeså er deres service god, hvis man bestiller varer over enten nettet eller tlf.

Købte vare på postordre.Ganske god service.Ombytning af vare uden problemer.

Hunters House A/S Details

Alt du har brug for i frilufts livet

Visit Huntershouse

We live here: H. C. Ørstedsvej 7 B