Huntinglife reviews

Huntinglife reviews

4.3

Dårlig trofæbehandling, knækkede næseben

Jeg har haft nogle bukke til montering på plade og en enkelt til afkogning til en pris på 500 kr. Dette vil jeg også gerne betale hvis tingene er i orden, men da jeg havde bedt om at de skulle have brudt øjenhule og jeg i dag har fået dem uden, mens de er afsavet i skæv vinkel og knoglen ved næsen var på samtlige 4 knækket. Dette var jeg dog så dum ikke at opdage dernede og der er alligevel et lille stykke at køre for mig. Derudover fik jeg at vide at det ville tage en lille uge og det har nu taget næsten 3. Jeg finder det meget uprofessionel at de ødelægger ens opsatser når de tager så mange penge for det!

Damernes (våben) magasin - Langt fra hvad det har været!

Et eksempel på en forretning som tiden er løbet fra, tidligere gode reelle mennesker, nu arrogante nedladende top-egoister der mener at deres blotte tilstedeværelse i forretningen må være nok.
Her finder man semi-kvindelige ekpedimenter som mener at det er i orden, åbentlyst at stille sig op op og "måle" kunderne, ryste på hovedet at dem og vende ryggen til !
Mandlige ditto der har så lidt at lave at de endten slider gulvtæppet i deres faste "travlheds" kamouflagemønstre, eller lader kunder stå og glo, medens de snakker privat indbyrdes og endeligt en chef der har glemt at være "menneske" og som tydeligt ser sig selv med orakel status.
Kort sagt en butik som er langt "over the hill" og som har mistet enhver berettigelse på det moderne salg og service kort.
Goodbye youll not bee mist

vendekåbe butik

man kan ikke drive en god butik med den ene hånd og en yderst dårlig med den anden...... "MIDWAY DANMARK"

Grimt hjemmeside, genialt indhold, god service...

De har masser af gode produkter, fornuftige priser, og de er meget søde og servicemindet når man ringer til dem.

bestemt et sted jeg varmt kan anbefale.

ligeledes kan jeg anbefale et besøg i butikken

Hurtig levering - god service

Var lidt i tvivl om jeg havde bestilt rigtig vare, men efter opringning til forretningen blev tvivlen hurtigt afklaret af hjælpsom ansat. Modtog varen dagen efter! Kan ikke være bedre.

Is Huntinglife your company?

Østjysk Våbenhandel A/S Details

Visit Huntinglife