Hurupsofa reviews

Hurupsofa reviews

It is not possible to review Hurupsofa. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Er gået konkurs

Virksomheden er gået konkurs, men sælger tilsyneladende stadig på nettet.

Absolut god service

Vi har handlet hos butikken og fået topservice

Bestilte en hjørnesofa i mikrofiber. Leveringstiden blev fint overholdt.

Dog havde leverandørfirmaet ikke styr på tingene. De ringede og aftalte klokkeslet for aflevering, da jeg skulle styrte hjem fra arbejde for at tage imod. De kunne dog ikke finde vej, og det betød 40 min. ventetid, som chefen ikke var glad for. Derudover havde de ikke behandlet pakkerne særlig pænt, hvilket resulterede i synlige skader på 2 af de 3 collie. Man kan jo så diskutere om dette kunne have været undgået ved enten at sørge for uddannet personale eller tilføje plastikhjørner under indpakningnen for at få flyttet kontaktpunktet med jorden væk fra sofaerne. (Har selv arbejdet på møbellager tidligere).

Vi tog straks kontakt til sælgeren fra Hurup Hillerød, som foreslog at jeg bare samlede sofaen og afventede leverence af nye dele. Fik af vide at der ville være lang leveringstid grundet travlhed på fabrikken, men det kom MEGET hurtigt. Og denne gang fulgte kvalificeret personale med til at udskifte delene, som nu er ganske fine.

Så alt i alt en meget tilfreds kunde, både med kvalitet og service, men som håber de vil tage rådet til sig.

Dygtig og meget hjælpsom kundeservice de gange jeg har handlet hos Hurup. Møblerne kommer til tiden som aftalt.
Den store hjørnesofa jeg købte blev udpakket og opstillet på stedet, helt perfekt. Og den tomme emballage tog de selvfølgelig med sig ..:-D
Jeg handler gerne hos Hurup igen ...

Høj Service

Det virkede bare for os.. Hurup Møbelfabrik Viborg !

flotte i dårlig kvalitet

Hej... jeg købte lotus 3-2-1... maj 2009... og de er ikke ret god trækvalitet, pænt pænt læder, men ved benbeslag knækker de og rammen er hæfteklammet sammen, godt nok hjørner tappet men det hjælper ikke noget når det er knasttræ de er lavet af...Er ikke nogen der misbruger møblerne eller er tunge (65kg)...Men de er knækket fra både i ramme og gavl... OG DA JEG RINGEDE fik jeg at vide det nok var pga overbelastning.... hmmm 3 personers sofa der kun kan sidde 1 i....

Kære Elisabeth Larsen,

Tak for din anmeldelse. Vores Næstved-butik har forgæves forsøgt at kontakte dig vedr. en aftale omkring besigtigelse af dine møbler. De har ikke tidligere været i kontakt med dig, og er derfor uforstående overfor problemet. Vil du venligst kontakte butikken på tlf.: 55 77 88 01. På forhånd tak.

perfekt betjening god service

havde desværre en dårlig oplevelse med vores stol til værdi 12000 kr ikke var ok ved modtagelsen i hjemmet. dette er blevet rettet ved stor hjælp af brian i viborg. er lidt skuffet over at skulle betale hele beløbet 4-5 uger inden lev, og så viser det sig at varen langt fra er iorden. det må være noget varekontrol.

i samme omgang købte vi møbler i anden butik ikke noget i kunne lev. men betinglsene får betaling var helt anderledes købet var på 72000 kr det klarer vi lev. jeg synes godt at man kan bede om et depostiom på måske det halve eller andet.

det er bare en detalje vi er bare så glade for vores nye stue så mange tak for god behandling tak

God sevice, som forventet

Der kan man godt handle en anden gang-

Dejlig Sofa

Hej . Vi er meget glade for vores nye sofa,der er kun en ting. Det er rent kosmetisk. Der hvor hængsler er sat på sofaen(dem vi skulle bruge for at samle den) er indvendig i sofaen, istedet for at have sat dem fast på det rene træ, har man sat dem på det pæne indestof, hvor vi ikke tør at tage den klamp ud af frygt for at komme til at skade stoffet.
Men det er en dejlig sofa.

tilfredsstillende

fik fin service i butikken

sofaen var klar til levering en uge før tid, desværre var vi ikke hjemme til at modtage så det blev den forventede modtagelsedag.

fin levering lige ind i stuen.

har fået en god behandling

jeg har fået min sofa til den tid der er blevet lovet og det er jeg glad for

Supergod service

Betjeningen har været professionel, venlig og meget hjælpsom. Møblerne blev leveret helt som aftalt og til tiden.

Det kunne godt have været bedre!!!

Vi har bestilt og modtaget to stk. sofaer (Lotus). Sofaerne ankom til den aftalte tid.

Det viste sig imidlertid, at gevinderne på sofabenene ikke svarede til gevinderne i den ene sofa. Herudover var benene på de to sofaer ikke lige høje.

Målene på sofaerne er 5 cm kortere end oplyst på hjememsiden.

Vi havde bestilt og betalt for koldskum i ryghynderne. Vi fik ryghynder uden koldskum.

Vi har nu to sofaer med forkerte ryghynder og med forkerte ben. Vi afventer at få det udbedret.

Hej Helle,

tak for din anmeldelse.

Vi beklager, at der er blevet puttet forkert indmad i dine rygpuder.

Der er nyt indmad på vej til butikken, og det bliver leveret i morgen tirsdag d. 31/5-11. Du vil straks blive kontaktet for nærmere aftale om ombytningstidspunkt for puder og ben.

Kundeservice i verdensklasse

Tak for en flot service ifm levering af min sofa - der var en ridse
i skindet - og det blev proffesionelt håndteret af Rasmus i Taastrup. tak.

Ingen sofa

I havde bestilt den forkerte sofa, så jeg har ikke fået den endnu.

Hej Ulla,

vi beklager din oplevelse, som skyldes en tastefejl ved bestillingen.

Iflg. vor Tåstrup butik, er du blevet tilbud en lånesofa indtil din bestilte sofa kommer i uge 26, og dette tilbud er stadig gældende, såfremt du ønsker det.

Vi beklager endnu engang fejlen!

Kvalitet

Absolut kvalitet til særdeles konkurrencedygtige priser

Flot behandling.

Meget flot og grundig service og information i forbindelse med køb af lænestole. Informativ behandling fra ekspedienten. God tid til at vælge det rigtige læder og oplysning om behandling af dette. Levering til lovet tid af venlig og hjælpsom chauffør. Evt. senere spørgsmål er velkomne til forretningen.

Ok handel, men leverings uge var forkert.

Lidt for dårligt at varen først kom ugen efter aftalt, uden kompensation.

Hej Bjarne,

tak for din besvarelse!

Vi beklager, at du ikke blev gjort opmærksom på den ene uges forsinkelse!

Kanon god service

Jeg har købt min sofa hos Hurup i Vejle og allerede fra da jeg trådte ind ad døren, var der god service. Jeg fik mulighed for at stille de spørgsmål, jeg havde og fik derefter lov til at gå og tænke i fred og ro og afprøve de forskellige sofaer. Herefter fik jeg igen hjælp og fik valgt den helt rigtige sofa.

Tilfredsstillende.

Fremragende stole. Men vi købte dem i en forretning. Så bare på varerne på sitet.På sitet svært at hitte ud af om man kan bestille betræk/læder som ikke vises - og det kan man godt, bare i butikken. Vi tror Hurup er mere egnet til handel fra butik en fra nettet..

Reply from Hurup Møbelfabrik A/S

Mange tak for dit synspunkt, som vi kan bruge i vor videreudvikling af vor nye webshop/website.

Hurup Møbelfabrik A/S Details

Spar penge. Hurup Møbelfabrik er et godt tilbud til alle. Vi er en dansk møbelfabrik, hvor forbrugeren kan købe sofaer og lænestole direkte fra fabrik. Høj kvalitet til indkøbspriser. Kæmpe udvalg i sofaer.

Visit Hurupsofa

Write to: hurup@hurupsofa.dk