Husodde Camping reviews

Husodde Camping reviews

6.1

Snyder med rabat via ACSI Kortet

Da vi ankom til pladsen en sen fredag aften viste vi dem campingcard ACSI kortet, men det brugte de ikke der.
Men ved afregning efter opholdet kunne vi se ACSI skiltet var på deres dør og de er tilsluttet dem. Men hov, så skulle vi have vist det ved ankomsten, hvilket vi også gjorde, men såååå var det bestemte pladser, og det kunne de bare sige, da vi ikke havde bedt om bestemte pladser. Men de havde givet os nogle andre pladser, som rabatten ikke gælder på. Men der var intet at gøre, da der sad en sur kvinde i receptionen, så vi skulle bare betale.
Vi har camperet mange stedet i dk og udland, men første gang at vi blev behandlet så useriøst. Faktisk var vi der, for vurdere om vi skulle have sæson der med vognen, men det nåede vi heldigvis ikke at bestille.
Efterfølgende har vi bedt ACSI forklare hvorfor denne plads fremgår som medlem, når selve campingpladsen ikke vil acceptere deres kort.
Ellers er pladsen meget pæn og ren, dog meget dårligt belyst om aftenen. Men med så sure personer i reception, så vil vi ikke anbefale den.

Is Husodde Camping your company?

Husodde Strand Camping Details

Vi byder velkommen til en hyggelig og familievenlig turistplads beliggende i den skønne natur med gode læforhold og direkte adgang til Horsens fjord

Visit Husodde Camping

We live here: Husoddevej 85