Husumdyreklinik reviews

Husumdyreklinik reviews

8.2

Super på alle måder.

Vi har kun været der en enkelt gang, hvor vi fik vores to hunkillinger steriliseret. Men det gik også super godt :) Rigtig god behandling af killingerne og os. De kom hurtigt på højkant igen uden problemer, og vi fik god vejledning med.

omsorgfulde, og professionelle. . .

Jeg bliver altid mødt af opmærksomt, og lyttende personale/dyrlæger. . . Og jeg ved mine dyr er i de bedste hænder, og får altid en tid selvom der er travlt ♥ dyrene kommer først♡ har også kun brugt den dyrlæge siden Marianne åbnede klinikken :-)

Den bedste dyrlæge på Sjælland

Jeg har været kunde i mere end 20 år og mine dyr har altid fået den bedste behandling :) Kan varmt anbefale klinikken - ved at mange kunder kører mange km med deres dyr for at komme til disse dyrlæger - og jeg er helt enig i deres vurdering:)

Super dygtige og god service :)

Jeg har brugt klinikken til 3 hunde i en periode over 4 år. Jeg har altid været godt tilfreds med at bruge dem.. Der er forskel på hvor gode de forskellige dyrlæger er til at fortælle og forklare, men de fleste er gode til det og der bliver altid svaret ærligt på de spørgsmål man har. 2 af mine hunde har været under narkose og 1 er blevet steriliseret og jeg har ikke haft nogle bekymringer ved at overlade mine hunde hos dem. Jeg har en gang, hvor min hund kom til skade, i panik ringet til dem, hvor de sagde at jeg skulle komme med det samme. Da vi kom, var de klar og vi kom til med det samme. De vil altid gerne hører hvordan det går med hunden, hvis de har været til behandling og beder ofte en om at ringe om fortælle det.
Udover det har jeg deltaget i deres hvalpelegestue, som er et genialt tiltag, hvor hvalpene bliver socialiseret under opsyn. De får lov til at møde andre hvalpe og mennesker, blive trygge ved at være alle steder på klinikken og lærer at ting som f.eks. paraplyer ikke er farlige. Derud over får man lidt undervisning i adfærd og træning, og får lov til at prøve forskelligt aktivitetslegetøj.

Er rigtigt glad for at gå der med min hund.

Jeg går hos husumdyreklinik med min hund... Men vil helst gå hos lederen Marianne da jeg før har gået hos en af de andre og da min hun havde infektion i øjne (som de dig aldrig helt fandt ud af hvad var) sagde hun efter flere undersøgelser at det kunne ende med at min hund skulle aflives og det undrede mig meget da det var noget i øjne jo. Og det en hård besked at få når man elsker sin hund rigtigt meget. Og græd i flere dage.. Og det måske ikk lige det man vil hører.. Vi fik ham ikk aflivet og og det 2 år siden og han har det dejligt... Og den oplevelse glemmer jeg aldrig...

God og tryg

Husum Dyreklinik har godt personale, hvor man føler sig tryg og sikker i deres behandling - deres omgang med dyrene er god - og de er yderst venlige og rare ..! Kan varmt anbefales ..!

Min Grand Daonis bliver altid forkælet af det søde personale ..!

Særpræget politik

Jeg var til årlig kontrol med mine 3 katte, og fik at vide at 2 af dem havde brug for tandrensning under bedøvelse. Desuden var mine katte nu så gamle (8 og 10 år) at det ville være en rigtig god ide med en blodprøve først, hvis ikke de skulle dø af bedøvelsen. Det ville koste 2 x 500 kr, foruden de 2 x 700 tandrens koster.

Jeg kunne ikke skaffe de ekstra 1000 til tandrensning, men ville jo heller ikke have mine katte skulle dø, så jeg spekulerede i flere måneder.

Så snakkede jeg med en nabo, arbejdsløs dyrlæge, som syntes det lød meget mærkeligt blodprøve skulle være nødvendigt til mine katte. Efter at have snakket med hende, kontaktede jeg Blågård Dyreklinik, som umiddelbart heller ikke var enig i behovet for blodprøve, men jeg kunne komme med kattene, og så kunne vi nok finde ud af det hvis blodprøve skulle vise sig at være nødvendigt.

Så jeg drog ned med den første af kattene. Og blev sendt hjem igen med det samme, da de under ingen omstændigheder ville bedøve en kat for en tandrensning, som den ikke havde behov for.

Jeg fik derefter naboen til at kigge på alle kattene, for måske havde jeg byttet rundt? Men nej, ingen af dem havde behov for en tandrensning. Den ene havde lidt tandsten, men ikke noget der krævede behandling nu.

Jeg ringede så til Husum Dyreklinik og bad om at blive ringet op af ejeren fordi jeg ikke kunne forstå dette; jeg har været glad for dem ellers og har fået dem anbefalet.

Hun ringede så og forklarede, at de kørte med en meget fremsynet forebyggelsesbehandling og at de jo hele tiden var på kursus, så de havde fingeren på pulsen. Hvordan det indebærer at fjerne tandsten på en kat, som ikke har tandsten, forstod jeg så ikke lige.

Anbefalingen af blodprøver, som de 2 andre dyrlæger altså ikke delte, skyldtes at hun engang havde bedøvet en kat, hvis ejere ikke rigtig lyttede til hendes bekymring over kattens tilstand, som ikke virkede god. Katten døde en måned senere pga nyresvigt, hvilket ejerne havde bebrejdet hende meget stærkt, så nu anbefalede de blodprøver til alle katte over 5 år.

Det er vel så også en måde at takle, at man har bedøvet en kat, som ikke skulle have været bedøvet, men skal alle fremtidige kunder betale for det?
Nu har jeg i hvert fald skiftet dyrlæge.

Grov fejlbehandling af min kræftsyge kat.

De har fejlbehandlet min kat, og bagefter vil de ikke stå til ansvar for fejlbehandlingen.
De trak alle tænder ud på hende, selv om det viste sig at hun havde ondartet kræft i hele halsen. De lyver om forløbet på trods af, at jeg har dokumentation på deres fejl bl.a. har jeg skriftligt to modstridende diagnoser indenfor 3 måneder.
Kattens symptomer var de samme gennem hele forløbet.
De giver mig skylder for deres fejlbehandling med løgne om at jeg hverken ville betale for den ene eller anden undersøgelse.
Jeg har dog dokumentation på det modsatte, da jeg har betalte regninger fra klinikken på over 6000 kr. Desuden har jeg betalt knap 1000 kr. for at få katten hjem i en urne - som om man betaler for det hvis man skulle være ligeglad med sin kat.
Jeg kan kun råde alle til at holde sig langt væk fra den dyreklinik. Min oplevelse er, at de ikke kan lide dyr, men KUN tænker på penge.

Is Husumdyreklinik your company?

Husum Dyreklinik ApS Details

Dyreklinik og dyrlæge i Husum, Brønshøj, Vanløse og Herlev