Hvejsel reviews

Hvejsel reviews

5.0

Gå uden om Hvejsel

Bortkommet vare og de har ikke engang den høflighed at informere om det! Brug dem ikke!

God og sikker transport

Alt går som aftalt. God servicemindet kundebetjening. Konkurrence dygtig pris.

Troværdig og god service!

Jeg købte 4 Arne Jacobsen stole som skulle fragtes fra Herlev til Esbjerg og da jeg havde skrevet en note til firmaet om at jeg havde fri på torsdage, sørgede de for at levere på en torsdag (som iøvrigt var inden 8 dage)
Derudover hjalp fragtmanden mig op på 2 sal med mine stole og de var i samme stand som jeg var blevet lovet.

Jeg benytter med glæde Hvejsel igen en anden gang!

Aldrig mere Hvejsel

Vil aldrig anvende Hvejsel mere. Købte en vase på Lauritz.com og fik besked om, at vasen ville blive afhentet 20/12, men fordi firmaet tilsyneladende ikke havde nok at transportere fra Nibe til Glostrup, fik jeg besked om, at vasen først var ankommet 30/12. Godt nok med juledagene imellem, men vildt irriterende, når de ved afgivelse af ordren lover, at varen hentes 20/12.

Elendig kunde håndtering

Havde købt et nyt badekar hos Lauritz.com og ved levering havde jeg aftalt med en nabo at de kunne hjælpe med at læsse karet af da jeg ikke var hjemme, 4 timer senere kommer jeg hjem og skal løfte badekaret ind men ser så et decideret hul i badekaret og en revne i modsat side, jeg kontakter hvejsel mere en 10 gange på Tlf. Og skriver over 10 mails men de afviser stadig, jeg har så snakket med en advokat som godt ville "sponsorere" min sag da han mente det burde være klokke klart, den har de så igen afvist så nu ligger den hos "dmf" (foreningen for professionelle flyttefirmaer) inden den kommer for retten. Under al kritik,

Alt for lang leveringstid

Tænk, at det skal tage over 14 dage at få transporteret en lampe fra Esbjerg til København? Det er hovedrystende!!
Bestilte og betalte den 4, varen blev hentet den 10, og er i skrivende stund (den 11) et andet sted i Jylland. Min lampe skal åbenbart lige på rundtur i Jylland!
Come on - det er altså det 21' århundrede det her.
Har forståelse for at man ikke kører med tom lastbil - MEN så prøv at forventningsafstem først med kunden, så man ved hvad man kan forvente!

Nægter transport

Købte på Lauritz et lot tallerkner delvis på grund af, at den annoncerede transport fra Sjælland til Hvejsels lager i Viby var rimelig. Af en eller anden grund var onlinebetalingen i uorden og da jeg ringede til Hvejsel, så nægtede de at transportere til den anførte pris. De påstod, at Lauritz havde begået en fejl !!!!!!!!!!!!!
Da jeg ringe til Laurits for at få rede på forholdet fik jeg blot besked på, at jeg kunne annullere handlen - meget fin service af to samarbejdende firmaer. Se denne anmeldelse af Lauritz særskilt.

Lang leveringstid

Jeg bestilte 4 stole fra Lauritz.com d. 22.08, og d. 24.08 betalte jeg for leveringen af stolene. Vi har i dag d. 02.09, og jeg har stadig intet hørt... De svare heller ikke på deres mails.
Jeg er ikke tvivl om at mine møbler nok skal blive leveret, men er dog træt af at processen er så lang. Det må kunne gøres bedre.

Imødekommende folk

Jeg har fået leveret produkter af Hvejsel Møbeltransport omkring Aarhus området en enkel gang, og jeg må ærlig talt fortælle at det var en oplevelse værd!

Jeg er ikke så meget inde i branchen, eller ved om der er andre indenfor branchen som der levere produkter indenfor det, men jeg kan klart anbefale flyttefolkene omkring Aarhus området!

Den ene flyttemand var meget hjælpsom og forståelig, samt imødekommende og venlig.

Virkelig ringe

Købte en lampe på lauritz, som skulle leveres af Hvejsel.
De kunne ikke leverer lampen i et tidsrum der var nogen hjemme (mellem 12-14!!), det er vel ret normalt at folk er på arbejde i dette tidspunkt. Så jeg kan da umuligt være den eneste der ikke er hjemme i dette tidsrum.

Så de fik lov til at sætte lampen ved bagdøren.
De kommer så med lampen 14:50 (der kom nogen hjem 10 minutter senere, kl 15.00).
Der lå en lampefatning, lampehæng og ledning pakket ind i papir, men lampeskærmen var ikke at finde!
Hvejsel påstår så, at de har afleveret lampen!

Hvis Hvejsel virkelig har afleveret hele lampen, så har der været en tyv der kun har stjålet en "halv lampe" og ladet resten ligge, og lampen er dermed ubrugelig for både tyv og os!!

Så jeg er ret overbevist om at hvejsel ikke har afleveret, hvad de skulle!

Glimrende service og fornuftige priser

Jeg har brugt Hvejsel i mange sammenhænge med transport af møbler både hjemtil og til lageret i Århus.

Det har altid været en god proces, og jeg har hver gang mødt venlige og imødekommende folk på både lager og kontor.

Top service

Har brugt Hvejsel et par gange, og har hver gang fået fantastisk god service.:-))

Urimelig dårlig kundeservice

1. Jeg bestiller Hvejsel til at hente hos Laurtiz.com.
2. De kan først hente det om 14 dage.
3. Jeg sender en mail en time efter at jeg har fået en beskæftigelse, og efterspørge om de ikke kan hente noget før.
4. Jeg hører ikke noget
5. De vil afhente den 14. maj.
6. De har ikke svaret min mail fra idag om varerne kan afhentes på deres lager.
7. Idag er det den. 21. maj og de har først afhentet igår.
8. Det fandt jeg ud af da min kæreste stod på lageret idag.......

W*T*F er det for en behandling af et "professionelt" firma?

Flinke folk

Jeg købte et bord i Sverige på Lauritz.com, og fik det bragt til Glostrup med Hvejsel.

Det fungerede uden problemer, og de folk som jeg var i kontakt med var super flinke.

Jeg kunne dog ønske, at de havde lidt længere åbningstider. De fleste er vel på arbejde fra 8 - 16.

Vil du have ødelagt dine ejendele og ikke ønsker information - så brug Hvejsel Transport !

Vi købte et maleri på Lauritz.com og bestilte Hvjesel til at transporter maleriet til deres lager i Glostrup. 8 dage efter, at det skulle have været afhentet hos Lauritz havde vi ikke modtaget den aftalte advisering, hvorfor vi kontaktede dem pr. mail - men vi modtog intet svar, hvorfor vi kontaktede dem telefonisk. Dette var lige så nytteløst - vedkommende vi talte med kunne ikke oplyse os, hvor vores maleri var men lovede os en tilbagemelding. Den modtog vi så telefonisk 2 dage efter. Hvejsel havde ødelagt maleriet !! Vi bad om et billede af maleriet så vi kunne vurdere skadens omfang - Det modtog vi så efter have rykket for det en gang mere - og det viste en stor flænge i maleriet på 25-30 cm som kun kan opstå, hvis Hvejsel ikke pakker malerier ind eller deres medarbejdere behandler betroede genstande med ligegyldighed. Har fået erstattet vores direkte omkostninger og en flad undskyldning -men et unika maleri er gået tabt. En helt igennem trist oplevelse - og vi vil ikke anbefale dem - hellere ikke til vores fjender :-(

De bedste....

Jeg har brugt Hvejsel mange gange, både i erhversmæssig og privat sammenhæng til møbeltransport. Man kan altid regne med at få en god service og fornuftig pris. Jeg har aldrig oplevet at noget er gået stykker undervejs. Kan varmt anbefale dem.

Super nemt, fik hentet mine ting udenfor ordinær åbningstid!

Bestilte et maleri på Lauritz.com, som jeg fik fragtet til Aarhus, hvor jeg så kunne hente det. Rigtig god og venlig kundeservice.

Møbler via Lauritz.com

Købte et nyproduceret sæt møbler via Lauritz.com. Fin service: møblerne kom hurtigt og til en fornuftig pris, men desværre var der kommet skrammer på møblerne - der var nok ikke brugt tæpper som adskillelse mellem møblerne (jeg havde set møblerne før afsendelsen).

Is Hvejsel your company?

O. Hvejsel Møbeltransport I/S Details