Hvidevarebanditten reviews

Hvidevarebanditten reviews

8.7

Er nemme at handle med

Er hurtige, har gode priser og så er de nemme at handle med

Godkendt 😄

Bestilte en Weber stegeplade om søndagen (billigt) fik en email tirsdag om afsendelsen.
Modtog varen onsdag. Pengene blev først trukket på min konto efter leveringen.

Hurtig levering, fik den vare jeg havde bestilt og den virkede.
Har ikke haft kontakt med deres support, så kan ikke udtale mig om denne :)

Fantastisk service

Billig og levering allerede næste dag. Kan varmt anbefales.

Intet respons på reklamation

Jeg har købt en vare som gik i stykker og derfor har jeg selvfølgelig forsøgt at reklamere over varen da er under 1 år gammel. Jeg har intet hørt fra Hvidevarebanditten siden min reklamation, heller ikke da rykkede for et svar på reklamationen efter en uges stilhed. Virkelig dårlig stil ikke at svare på henvendelser.
Hvidevarebanditten

Reply from Hvidevarebanditten

Hej Jacob

Jeg ved ikke lige, hvad der er gået galt i denne sag, for vi har ikke nogle ubesvarede reklamationer liggende. Du må meget gerne sende din reklamation til os igen eller give mig et kald, så skal jeg nok tage mig af den med det samme.

Thomas Rasmussen
Hvidevarebanditten.dk
Tlf. 70 231 238

Overordenligt tilfreds

Perfekt service
Porto Inc,
Meget hurtig levering

alt i alt en rigtig god oplevelser. Jeg bestiller gerne varer ved hvidevarebanditten igen.

Hvidevarebanditten er af de rigtig gode. Hurtig og præcise.

Jeg kan kun rose "Hvidevarebanditten". Deres hjemmeside er hurtig og nem at finde rundt i, men kunne fortælle/beskrive noget om varen.
Varerne er af god kvalitet og prisbillige og så er de er lynhurtige med forsendelserne. Det er meget værd. Vh Gunner Olsen, Kalundborg.

Pris og levering OK, men man kan ikke få en faktura, og der bliver ikke svaret på mails.

Modsat andre hvidevareudbydere, så holder de hvad de lover med prisen på varen. Men det er ikke OK, at man ikke kan få en faktura på sit køb, og det er dårlig stil, at man ikke får svar på mails man sender til firmaet.
Hvidevarebanditten

Reply from Hvidevarebanditten

Hej Anni

Tak for behagelig telefonsamtale. Som vi snakkede om, så har du skrevet til os den 25. marts og vi har svaret dig den 26. marts, hvor vores svar desværre ender i dit spam-filter. Men vi har altså svaret på din mail og fremsendt den ønskede kvittering.

Thomas Rasmussen
Hvidevarebanditten.dk
Tlf. 70 231 238

perfekt!

lidt leverings problemer, men blev orienteret hele vejen igennem, super service:)

God og personlig service med meget hurtig levering! (ORDER97938)

ORDER97938

Jeg henvende mig til Hvidevarebanditten fordi at jeg tidligere havde bestilt en vare fra en anden online shop (Redcoon.dk) men ikke var tilfreds med deres service, og havde sent den varen i retur.

Ringde til Hvidevarebanditten om morgenen, fik meget god og personlig service over telefon, bestilte varen samme dag inden kl. 16:00 og fik levering dagen efter! Helt tilfreds, og godt at se at der stadig existerer personlig service online!

Tilfreds

Er tilfreds med ordrebehandlingen

Super service og hurtig levering.

Vi handler meget på nettet, og har kun gode erfaringer med det. Hvidevarebanditten fortjener dog 5 stjerner med pil opad. Vi placerer gerne en ordre hos dem igen, og kan anbefale andre at gøre det samme.

Både varen og forsendelsen var helt OK.

Varen var fuldstændig som bestilt, og den ankom i god tid inden for den tidsramme, som var opgivet af firmaet.

Hurtig levering, god pris

Hurtig levering, god pris

Fungerer fint

Den rigtige pakke kom rettidigt, og vi var løbende underrettet hvor langt den var nået.

Fungerede perfekt

Bestilte en støvsuger og nogle poser. Støvsugeren kom indenfor få dage. Det tog lidt længere tid med poserne.
Kan anbefales.

Fik aldrig min varer!

Bestilte en varer, som jeg desværre aldrig fik. 10 dage efter bestillingen kontaktede jeg hvidevarebanditten, som ville kigge på sagen. Dagen efter modtog jeg en mail, hvor der blot stod at de alligevel ikke kunne levere varen, og at jeg kunne købe den ved anden leverandør!!! Min kæreste fik ingen gave på sin fødselsdag, selvom at jeg bestilte i god tid!
Dårlig oplevelse

Hurtig levering og utrolig god service !!

Det er absolut ikke sidste gang jer handler der . Fortæller gerne om den gode service jeg fik.

Kunne ikke have ønsket det bedre

De havde både den laveste pris. Og den hurtigste levering.

fantastisk

en hurtig levering og ingen kritik overhovedet, alt er gået efter bogen, så du kan med god samvittighed handle her.

Hvidevarebanditten Support

Om virksomheden

Eksperter i hvidevarer - Konkurrencedygtige priser - Stort udvalg af kvalitetshvidevarer - 20 års erfaring i branchen - Uforpligtende vejledning - God service - Teknikeren tager ud til kunden - Sikre købsforhold - Levering er inkluderet i prisen - Hurtig levering - Montering i hele Danmark

Visit Hvidevarebanditten

We live here: Bredskifevej 20