Hvidevaredele.dk reviews

Hvidevaredele.dk reviews

8.7

jeg var ved at opgive at få min vare, ingen kontakt med Hvidvaredele.dk

Du skal være klar på at vente på dine vare hvis de ikke er på lager :-(

Super tilfreds

Super tilfreds kom et par dage efter jeg havde bestilt det og prise var også lige som den skulle være

Bestilte søndag og fik varen mandag, det må siges at være perfekt :-)

God oplevelse

Hurtig forsendelse, ingen slinger i valsen :-)

Enkelt med Hvidevaredele

Da mitt over 10 år gamle Vestfrost kjøleskap måtte ha nytt dørhåndtak, var det kun Hvitevaredele som kunne hjelpe.
Jeg be tipset om Hvidevaredele.dk av en forhandler i Norge.
Handelen på nett gikk greit og delen lå i postkassa etter 3-4 dager.

Okay behandling

Det gik hurtigt

Superhurtig leverance

Jeg bestilte lørdag formiddag, og fik levering om mandagen!

Sender ikke bestilte varer og svarer ikke på henvendelser

Har forgæves forsøgt at kontakte dem, da mine varer endnu ikke er ankommet efter 1 1/2 måned. Jeg skal bruge det bestilte, men ved ikke, om jeg blot skal købe andre steder, eller om de pludselig fremsender varerne. Hvis de så bare tog genkontakt!

Jakob Kjærulff

Hej Jakob
Da din bestilling indløber, får du en restordremedd. via mail - Lev. tid op til 1 måned.. ( Lev. tiden på op til en måned på restordre er anført under vore samhandelsvilkår som man accepterer som kunde inden handlen indgået.. - Helt efter retningslinierne for handel på nettet..
Vi kan desværre ikke registere at have modtaget nogen yderligere mails fra dig..?
Din ordre er afgået fra lager med få dages overskridelse af de 30 dage..
Din ordre er indløbet hos www.hvidevaredele.dk den 26.02.2014 - og du skriver denne anmeldelse den 24.03.2014 ?
Jeg ved ikke rigtigt Jacob.. - Man siger jo altid at "Kunden har altid ret.." - meeennn..? - Kan du ha en go dag !

Super kvalitet og service

Swirl Micropor støvsugerposerne er faktisk ret utrolige. Der er et godt sug til poserne er helt proppede, så hver pose holder i over 3 måneder.

Tidligere reparerede jeg en del selv på vores hvidevarer og der har aldrig været problemer med stumperne fra hvidevaredele.dk

Denne gang er der sket en forveksling af varenummer, men fejlen er straks rettet med en returlabel sammen med den rigtige vare.

greb og skruehulsdækning passede ikke sammen

Bestilte nye greb og skruehulsdækning til et køl/frys. Det viste sig ved modtagelsen, at skruehulsdækningerne kun passer til et andet greb. Det burde have været oplyst i løbet af ordrebehandlingen. Jeg fik pengene retur uden problemer efter returnering af varen, dog for min regning. Ellers godt tilfreds med forløbet.

Hej Annika
Det skulle gerne tydeligt fremgå på varekortet for den bestilte vare " Skruehuls-afdækning" at den KUN passer til vare nr. 605023 ?
Vi kan jo ikke, i løbet af en ordrebehandling, fortække kunden at man ikke må bestille to forskellige varer som ikke passer sammen ?
Man må jo eks. gerne bestille støvsugerposer til flere forskellige støvsugere..?
Det er jo IKKE en fejl..
Det anføres på webshoppens forside, at når man bestiller reservedele, er man SELV reparatøren.. - IKKE www.hvidevaredele.dk :-)

www.hvidevaredele.dk

Hurtigt og nemt med fin leveringstid

Reply from Hvidevaredele.dk

Fejl fra www.hvidevaredele.dk side.. - Og vi beklager meget !
Fejlen er rettet og du skulle gerne have modtaget korrekt vare UDEN yderligere omkostninger for dig !?

Rettede fejl omgående.

Det eneste, der ikke virkede, var, at der i annoncen på nettet var opgivet et forkert varenummer, hvilket naturligvis medførte en fejlleverance, men fejlen blev rettet omgående, da jeg havde fået fat i firmaet, hvilket var meget besværlig, da der ikke var opgivet telefonnumre, men kun en mail-adresse.

God service og god levering

Spurgte først om råd. Fik et hurtigt svar. Bestilte varen som jeg fik leveret hurtigt.

Fin ekspedition

Fin ekspedition, varede kun 4 dag til jeg havde pakken

Fornøyd kunde

Er fornøyd kunde hos dere

Overskuelig hjemmeside. Prompte levering. Alt ok
Vh. Knud

Hurtig og fleksibel uden problemer

Jeg fik nemt ændret min bestilling. Levering dagen efter.
Flot.

super oplevelse

intet at klage over

Skriv til Ole for support !

Vedr. Support til fejlfinding & reparation !

Har du spørgsmål eller problemer med dine hvidevarer, guider vi dig gerne ( hvis muligt ) i fejlfinding og reparation.. - Eneste krav er at du selv udfører opgaven ! ( Dvs. du skal gøre op med dig selv hvor dit niveau findes mht. fejlfinding & reparation på el-maskiner, INDEN du begiver dig ud på for dybt vand.. ) Du er ALTID velkommen til at udfylde vores mail-formular i web-shoppen - OPLYS FLEST MULIGE DATA PÅ DIN HVIDEVARE ! - Beskriv dit problem - Så kan vi som oftest hjælpe dig ved din første mail-henvendelse..

Visit Hvidevaredele.dk

Anvend venligst vores mail-formular ved enhver henvendelse ! ( Telefon-support er IKKE en mulighed..)

Call us on: Anvend mail-formularen via web-shoppen !
We live here: 7600 Struer