Hvidovre Bilskrot reviews

Hvidovre Bilskrot reviews

7.5

Påstår at bilen bliver skrottet og afmeldt MEN...

Jeg har været ude hos hvidovre bilskrot for at skrotte min bil. Jeg kommer ud med bilen og får at vide at de vil give en mindre præmie fordi at der er en defekt på bilen. Det er vel fuldstændig irrelevant hvis bilen skal skrottes? Her lidt tid efter opdager jeg så at min bil LIGE er gået igennem syn? Totalt uacceptabelt!

Nu er det anden gang er skrotter en bil gennem Hvidovre bilskrot og det er anden gang jeg må sige at det bare virker.
God pris, afhentning samme dag og afmelding skete som aftalt først kommende fredag..
Kan kun anbefales
mvh.
Lars

En reel og effektiv service

Brugtbilbranchen har et blakket ry. Det var derfor med nogen bekymring jeg stod overfor valg af firma til at skrotte min gamle bil.

Heldigvis gjorde Hvidovre bilskrot mine bekymringer til skamme. Da først aftalen om afhentning af bilen var i hus, kom de og hentede den som aftalt, der blev afregnet kontant og papirerne blev underskrevet på stedet.

Jeg fik at vide at pladerne normalt altid bliver afmeldt førstkommende fredag, men allerede samme aften som bilen var blevet afhentet kunne jeg se online at pladerne var blevet afmeldt.

Det blev en rigtig god oplevelse. Tak for handlen.

Piece of cake!!

Jeg følte mig simpelthen på herrensmark og ringede desperat til Hvidovre Bilskrot for at komme af med den bil af ligvogn, jeg har haft hængende på mig!. Jeg har været yderst tilfreds med dem og blev også guidet meget godt og grundigt igennem proceduren, da det i mit tilfælde var første gang, jeg skulle skrotte en bil. For at være sikker ringede jeg ind for at høre om min nummerplade var afmeldt, hvilket den også var - tusind tak !

DUKKER IKKE OP TIL AFTALEN 2 GANGE

Ja jeg må jo også indrømme at jeg heller ikke er den store fan af Hvidovre Bilskrot, måske min bil ikke var vigtig nok, men vores aftale om afhentning kunne de ikke holde, faktisk dukkede de slet ikke op….ingen opringning at de var forsinket eller noget, det er fanme ikke fair…..men jeg var tålmodig og vi lavede en ny aftale dagen efter, og der kom de heller ikke, 2 timer efter aftale kom de og hentede min bil.
Jeg er slet ikke tilfreds, og det er desværre sidste gang jeg benytter mig af dem.
Jens-Ole

Ikke tilfredsstillende kundeservice

Jeg har åbenbart været uheldig med hvidovre bilskrot, for trods de fine anmeldelser her på siden, føler jeg ikke at de har levet op til disse.
Det kostede mig en masse bøvl med div. opringninger til hvidovre bilskrot, da de ikke var venlige med at give mig ordentlig og tydelig besked. Jeg oplevede en ubehalgelig adfærd, som medførte at de smed røret på under en samtale. Jeg er meget forbavset over deres opførsel, og jeg har utrolig svært ved at anbefale dem til andre. Det lykkedes dem at få afmeldt min bil 2 uger efter afhentningen, som i mine øjne er uacceptabelt. Dette kostede mig et par opringninger til mit forsikringsselskab, da jeg blev bange for at de fuskede med min bil. Jeg har lært: Husk at lave en slutaftale når de skal afhente bilen!

God service!

Jeg fik skrottet min bil i sidste uge med hjælp fra Hvidovrebilskrot. Bilen blev hentet af en venlig og imødekommende ansat, som var yderst hjælpsom. Afslutningsvis fik jeg også en god skrotpræmie. De bedste hilsner // Henning

Nemt og problemfrit

Fik afhentet min bil på den anviste adresse helt nemt og problemfrit. Kan anbefales!

God afmeldingsservice af nummerplader!

Til alle dem som gerne vil sælge deres køretøj til nogle som overholder aftalen vedr. Afmelding af plader.
Efter blot 4 dage modtager jeg et link fra dem, hvor jeg kan følge med, om min bil var afmeldt.
God service- fortsæt med det!
Mvh.
Mahmut Kizilkoc

Service i top.

Kan kun skrive godt om det forløb, er en MEGET tilfreds kunde.
Tak for god service og hurtig handel. ; )

sådan skal det gøres

fin, hurtig og kompetent betjening af flinke folk

Topprofessionel og serviceminded firma

Jeg afleverede min bil en søndag eftermiddag og havde inden fået en grundig forklaring/vejledning. Det var min første gang som bilskrot-afleverer.

Da vi mødtes fik jeg igen det hele forklaret, fik en udførlig udfyldt skrot-attest udleveret, fik en meget fair pris for bilen og fik et link udleveret så jeg selv kunne gå ind på motorregister/skat og tjekke afmeldingen.

Bilene stod afmeldt 44 timer efter jeg havde afleveret den og 9 dage senere har både forsikring og CRM afregnet restbeløb.

Dælme ok service. Kan på det varmeste anbefales !! :)

Fin, hurtig og god behandlig - og pris !

Jeg kunne uden vrøvl og besvær (efter kort instruktion) komme af med en "gammel vens gammel bil" - tilmed fik han en fornuftig pris. !

Dejlig betjening og fornuftig pris !

ingen klager ingen hovedpine , nemt og enkelt . helt klart det bedste sted at komme af med sin bil :)

Mvh Tilfreds bilskrotter

Sikker skrotning af min bil

Fik indleveret min skrotbil til Hvidovre Bilskrot med krav på en kvittering når min bil blev afmeldt. Dette blev gjort til tiden og jeg fik en mail fra dem med et link, hvor jeg kunne slå min bil op i registeret og tjekke min forsikring/ vægtafgift. Prøv dem hvis i ikke vil brænde nallerne hos et andet skrot firma. Tak til jer.
Bodil Nielsen

Fin service

Fik dette firma til at komme og hente min bil gratis fra min parkeringskælder fordi den ikke kunne starte, og så var den blevet indkaldt til periodisksyn, og dette ville komme til at koste mange penge fik jeg oplyst af min mekanikker. Derfor valgte jeg at lade dette firma stå for skrotningen af bilen. I får 4 stjerner fordi i kom lidt sent unden at ringe og fortælle det. Ellers var alt andet upåklageligt :-D
Cathrine Sønderborg

God Service

Min udtjente bil blev afhentet og transporteret væk uden at jeg skulle betale for transporten, samtidig fik jeg en skrotpræmie som jeg er yderst tilfreds med.

God kundebehandling! Økonomisk en rigtig god deal.

Jeg kan kun sige; servicemindet personale, man føler at man er en værdsat kunde. Og så kunne jeg ikke finde andre der ville give noget i nærheden af samme skrotpremie!

En klar anbefaling her fra!

Genial skrotpræmie

Fik skrottet min firmabil en Toyota Hiace via Hvidovre Bilskrot, de udbetalte mig 9.400kr kontant samme dag! Hvorimod de andre skrothandler lå i en prisleje ml. 3000 -4750kr. Denne høje skrotpræmie gjorde det acceptabelt for mig at arrangerer en tur til Lalandia her i juleferien med min kone og 2 børn.. Takket være Hvidovre Bilskrot, kommer vi til at have en GOD jul med familien..
Familien Phill ønsker jer en super jul og et godt nytår.:)

Glædelig jul og tak for en super handel.

Takker jer inderligt fordi i kunne komme før jul og fjerne min udtjente bil. Ellers ville det give mig store problemer med politiet fordi den holdte ulovligt. Fik også en høj skrotpræmie kontant, som jeg kunne bruge på julegaver. God jul:) Mvh. Alfred Johansen/ Humlebæk

Skrotbilgiganten.dk Details

Vi opkøber alle former for skrotbiler: Personbiler, Varerbiler, 4X4, Skadede biler, Defekte biler og Biler som mangler diverse karosseri eller interiør. Biler uden afgift Vi afhenter bilen lige hvor det passer dig, helt gratis!

Visit Hvidovre Bilskrot

Call us on: 29 858 858