Internet 123 reviews

Internet 123 reviews

9.8

Billig og luksus Hosting!

Jeg har været tidligere kunde hos jer, jeg kan klart anbefale Internet 123 - Alt er perfekt.

HELT I TOP

Jeg har ikke så meget at sige, jeg er nu kunde på andet år, jeg har 3 domæner hos i123.dk, blandt andet min webshop www.ipfix.dk !

Uden fejl i 3-4 år - så kan det vist ikke blive bedre!

Har tidligere anvendt andre udbydere, og var jævnligt irriteret over nedbrud eller andre uregelmæssigheder. En god bekendt anbefalede mig at overveje Internet 123 - jeg syntes at navnet lød lidt poppet, men OK.
Nu har jeg været kunde hos Internet 123 i 3-4 år og mangler at opleve det første reelle nedbrud. Mener kun jeg har været i kontakt med kundeservice én gang, og da viste det sig, at fejlen lå her hos os, idet vores trådløse server havde fået nykker - den fejl havde jeg aldrig fundet uden den uvurderlige service fra Internet 123.
De kan deres kram, tjenesten fungerer fejlfrit og de taler ikke nørd-sprog, så hvad mere kan man forlange?

Meget tilfreds efter flytning af webhoteller

Efter at havde flyttet 3 webhoteller fra en anden udbyder uden problemer så er jeg 100% tilfreds med internet123. De har hurtige servere og en særdeles god service.
Jeg bruger joomla og har en ret kompliceret sikkerhedsprogrammering på mine sider. Da jeg bruger BCMath lib i min encryption og denne ikke var aktiveret på serverne tog jeg kontakt til support. Jeg fik svar næsten med det samme.
""Jeg vil få vores tekniker til at kigge nærmere på det. Jeg vender tilbage. Det kan tænkes at det kan installeres i starten af næste uge.""
Og ugen efter var BCMath lib enablet. FLOT service og en service som mange andre betaler for andre steder.
Så alt i alt fortryder jeg at jeg ikke valgte internet123 fra starten.

superp kundeservice

Anbefaler i123 til enhver Dee er ny udi at have hjemmeside, blog og e-shop. De yder super support endda oplevet ekstra goodwill. Brug i123 du vil ikke fortryde det.

- Ole
Your Nuts!

Fantastisk kundesupport!

Der er altid hjælp at hente hos support teamet hos Internet 1-2-3. De er super kompetente, hurtige og rare :-)

Jeg vil derfor uden tøven anbefale denne udbyder til andre!

Lars

Bedste webhotel

Stabil drift og super service - altid!

Ekstra service oven i købet

Min hjemmeside har af forskellige årsager sovet tornerosesøvn i flere år, og min version af WP var fra 2008. Mikkel havde aldrig set så gammel en version, så ud fra ren og skær teknisk interesse opgraderede han uden beregning. Fin og flink service - og WP klarede i øvrigt springet uden problemer.

Din bedste priser

Jeg skulle købe en håndfuld domæner og Internet 123 var de billigste.

Det er få steder, som i123, hvor man finder lave priser og HØJ service

Jeg har været kunde hos i123 i over 8 år, med mange domæner, og oplever altid hurtig ekspedition, super service, og fyrerne er super serviceminded pr tlf.
Vil aldrig bytte til andet webhotel, for de er bare SÅ hjælpesomme.

Super!

Et produkt der virker!! Kanon service, fornuftige priser og lynhurtig support!

Billigt, stabilt og super service!

Jeg kan kun tilslutte mig de ord, Internet 123 selv benytter sig af om Basic-pakken: "Vores basic-løsning er billig, faktisk blandt de billigste på markedet. Alligevel tilbyder vi hurtige og stabile servere, masser af plads og båndbredde".
Udover dét må jeg fremhæve den gode kundeservice og kundesupport.
I takt med de stadig større bombardementer fra hackere, bliver flere og flere CMS-baserede hjemmesider forsøgt hacket.
Hvor jeg har oplevet at andre webhoteller bare lukker ned for private hjemmesider på deres servere, og har forlangt at man skal købe teknikerbistand til 600 kr. i timen for at få hjemmesiderne åbnet igen, vælger i123 blot at blokere adgangen til CMS-programmets administration.
De sender derefter en udførlig vejledning om hele situationen - og med vejledning om hvordan man igen kan få adgang til sin hjemmeside og gøre den mere sikker mod hackerangreb.
Hvis man så, som jeg, alligevel ikke helt forstår alt det tekniske, så sidder supporten klar ved telefonerne og man bliver hjulpet og guidet!
Alt i alt: et rigtig godt webhotel med super god service for kun 12 kr. i måneden!

Skift af host blev gjort legende let

Vi har længe talt om, at vi gerne ville skifte host. Da der for nyligt opstod nye udfordringer med vores tidligere host, så faldt valget på Internet 123.

Tusind tak til Mikkel for fantastisk service, tusind tak til Internet 123 for god hosting - er vild med hastigheden! :)

Fremragende og hurtig service

Jeg har været kunde hos I123 i kort tid, men har dog allerede to hjemmesider hos dem.

Jeg har i den anledning haft en del spørgsmål, men alle henvendelser er blevet ordnet hurtigt og nemt, uden problemer. Selv henvendelser, der ellers ikke falder inden for de sædvanlige kategorier, har de hjulpet med.

Så herfra kan jeg kun give gode anbefalinger.

Peter Kaltoft

Altid en super service

I123.dk levere altid en super og professionel service, og er yderst tilfreds med medarbejder i supporten. De er hurtige, og altid behjælpelig med og få løst ens problemer.

Hurtig og professionel assistance

Jeg har kun haft særdeles positive og kvalificerede kontakter til Internet 123. Hjælpsomhed, forståelse for kundens behov, og meget serviceminded!!

Super hurtig og professionel support.

Jeg har kun haft gode oplevelser med i123. Deres support er hurtig, dygtig og professionel.

Næsten selvdestruktive flinke

Jeg har igennem tiden haft flere webhoteller hos I123.dk og hvad enten det har være basis eller pro løsninger har de været så behjælpelige og flinke, at jeg næsten har skammet mig bagefter. Selv flere af mine egne fejl har de rettet uden det mindste brok.
Og selv i situationer hvor jeg har haft ønsker som betød en lavere indtjening til dem, har de været behjælpelige.
At de så er billigst, og tilbyder den letteste løsning med automatisk installation af diverse CMS'er, og automatisk roll back på deres pro hoteller gør det jo ikke dårligere.

Lækkert!

Tak til www.i123.dk for en god service og godt produkt! Fandt jer via trustpilot, og det høje niveau holdt stik :)

Godt produkt - lav pris - god service

Har kørt med flere websites hos i123 i ca 5 år. Selv på deres billige løsninger har de kørt meget stabilt og hurtigt.
Kundeservicen har været meget bedre end man kunne forvente når man kun betaler et par hundrede kroner om året.
i123 beviser at god service og lav pris godt kan hænge sammen.
Har derfor for nylig valgt at flytte nogle andre websites til i123 som kørte hos en ustabil udbyder med middelmådig support. Bad i123 om at stå for flytningen som kostede 3 teknikertimer, hvilket jeg synes er helt ok. Mailsupporten var under flytningen helt i top når man tager prisen i betragtning.
Hvis man ikke vil bruge mange penge på et webhotel tror jeg man får svært ved at finde nogen på det danske marked som er bedre end i123.

Internet 123 Details

Billigt Webhotel webhosting, webhoteller og mere, billig server hosting. Vi går ikke på kompromis med service og support.

Visit Internet 123

Call us on: +45 77 345 123