iBob.dk reviewed by

Bliver man bondefanget af Ibob???

Jeg fik en mail 26/2., hvor der stod, at der var et godt tilbud på blækpatroner hos Ibob: De havde indtil den 28/2. billige blækpatroner, og man fik ved køb af mindst 4 stk. en af dem til 1 kr. Beløbet blev 514,84 kr. alt incl.
Jeg bestilte 6 stk., og de kom allerede dagen efter.
Men stor var min forbavselse, da jeg pakkede dem op, for det viste sig at være uoriginale patroner! Det fremgik ikke på hjemmesiden.
Da jeg for en sikkerhed skyld lige ville tjekke igen, blev jeg endnu mere forbavset: For nu kunne man købe de samme patroner, der igår kostede op til 81,50 kr til 52,50 kr, og oveni var der gratis fragt!
Altså: det "gode" tilbud kostede mig 193,34 kr, eller 60% mere!
Jeg talte med en medarbejder hos Ibob, der sagde, at der ikke plejede at være noget i vejen med de uoriginale patroner, og at han ikke kunne se de nye priser...
    iBob.dk
    TrustScore 7.1 / 10

Reply from iBob.dk

Kære Elsebeth.

Mange tak for din anmeldelse på Trustpilot. Vi beklager den mindre gode oplevelse, du har haft med at handle hos iBob.dk.

I nyhedsbrevet du modtog d. 26. februar var der som du skriver et tilbud, hvor man kunne få den billigste blækpatron til kun 1 kr., hvis man købte minimum 4 stk. Tilbuddet i nyhedsbrevet var gældende for både printerproducenternes printerpatroner og vores egne printerpatroner. På hjemmesiden fremgår det, hvilke der henholdsvis er printerproducenternes produkter og iBob’s egne produkter. Dette kan aflæses både på ikon og varenummer. Hermed kan kunden frit vælge de produkter de foretrækker.

Alle vores egne printerpatroner er testet, så produkterne lever op til europæiske standarder og normer for kvalitet. På denne måde sikrer vi, at alle vores printerpatroner er af højeste kvalitet, og at vi kan tilbyde vores mange kunder højkvalitetsprodukter til absolut lavpris. Skulle du mod forventning ikke være tilfreds med dine printerpatroner, har du altid 30 dages fuld returret. Således kan du altid teste produkterne hjemme hos dig selv og vurdere deres kvalitet.

Med hensyn til prisen, justerer vi løbende vores priser på hjemmesiden, og ligesom de fleste andre virksomheder markedsfører vi os igennem en lang række medier. Her giver vi gode tilbud der kan variere alt afhængig af medie og kampagneperiode. Hvis du kontakter vores kundeservice på telefon: 75 45 79 00, vil vi dog gerne tilbyde dig en ombytning eller kompensation for din mindre gode oplevelse i form af en premierefilm til en værdi af kr. 149,-, et USB stik eller to pakker fotopapir.

Tobias
    Kundesupportteamet