iBob.dk reviews

iBob.dk reviews

7.2

Seriøs Webbutik

Har handlet med Ibob mange gange og har oplevet en enestående service, når
en enkelt gang at de bestilte varer ikke nåede frem og en enkelt gang at varer var
defekte ved modtagelse - så blev omgående sendt erstaningsvarer

Altid god service - Billige varer - Hurtig levering - Styr på tingene

Der er altid god service når man ringer og hvis det er en varer som de ikke har så får man tilbudt et lige så godt alternativ.

Man får varerne hurtigt og der er altid styr på det.

Har jeg mon kvajet mig ved at handle hos iBob?

Jeg købte printerpatroner hos iBob - et tilbud på 2 sorte og 2 kulørte. Den første sorte ville printeren ikke acceptere, så jeg ringede og klagede. Et par dage efter kom der en ny og jeg returnerede den dårlige. Så troede jeg at alt var ok, jeg satte den nye i og den virkede. Med den nye fulgte et tilbud om rabat på 100 kr. Det kunne jeg ikke stå for, så jeg købte et par stykker til, for den virkede jo!
Nu - efter ganske kort tids moderat brug - fortæller printeren, at den sorte (nye) straks er slut!
Så jeg er i tvivl, om jeg har kvajet mig ved at handle hos iBob.

Hej Ralf

Vi er kede af, at du ikke har været tilfreds med de produkter, du modtog i forbindelse med din bestilling. I lang de fleste tilfælde virker vores kompatible patroner uden problemer der kan dog være visse faktorer som gør at din printer ikke vil acceptere de kompatible patroner.

Vi vil gerne tilbyde dig mulighed for at få ombyttet dine printerpatroner til producentens egne.

Da vi ønsker, at alle vores kunder er glade og tilfredse, er dette en service vi tilbyder hos iBob. Det eneste du skal er at betale prisforskellen på de printerpatroner du oprindeligt købte og de nye printerpatroner vi sender i stedet. Hvis de skulle vise sig at være dyrere.

Jeg kan desværre ikke finde dig i vores system på dit navn men du er mere end velkommen til at kontakte os så vi kan få sat en ombytning igang.

1 måneds levering og dårlig kundeservice på mail

Da jeg bestilte en vare hos ibob.dk fik jeg at vide at den var på lager, men samme dag får jeg en mail om den er i restordre. Så jeg måtte vente 1 måned på min vare og ikke 1-3 dage som det tydeligt fremgår af deres hjemmeside. Da jeg endelig modtog den havde fragtmanden kastet rundt med pakken så den var fuldstændig smadret. Jeg ringede og måtte vente 15 min før jeg kom igennem til kundeservice. De besvarer heller ikke mine mails om spørgsmål vedr deres tilbud de sender ud.

Hej Natasja,

Vi bestræber os efter at have alle varer på lager og dermed kunne levere indenfor 1-3 hverdage. Desværre kan der være nogen faktorer som spiller ind som gør at vi ikke har varerne på lager og derfor vil der være en længere leveringstid.

Det er beklagelig at fragtfirmaets håndtering har været så hård at den bestilte vare var defekt ved modtagelse.

Jeg kan forstå at du har været uheldig med ventetiden da du ringet til os. Vores gennemsnitlige ventetid denne måned til d.d. er på 31 sekunder og vi arbejder på at forbedre os hele tiden, så der burde ikke være ngoet problem i fremtiden.

iBob´s kundeservice

Hurtig levering og super kundeservice

Min bestilling blev leveret superhurtigt. Desværre var et par varer i restordre. Jeg fik en e-mail omkring at den ene vare desværre ville tage længere tid end normalt. Jeg kontaktede iBob pr. telefon, og kom igennem uden ventetid, og fik min ordre ændret til et andet tilsvarende produkt der var på lager, og blev lovet at jeg vil modtage resten af min ordre i morgen, og at prisen vil blive reguleret.
Det havde naturligvis været bedre om den oprindelige vare blot var blevet leveret, men det er kun når der er problemer med en ordre, man finder ud af om et firmas kundeservice er god eller dårlig. iBob's kundeservice er helt i top!

Hej Joakim,

Tak for de rosende ord.

Da vi stræber efter at informere vores kunder bedst mulig omkring deres ordre og holde ventetiden nede på telefonen, er det rart at høre at vi er på rette spor.

Det er selvfølgelig beklagelig at den oprindelige vare ikke var på lager, vi håber erstatningen var tilfredsstillende.

iBob´s kundeservice

Super behandling & hurtig.....det skal I prøve !!!!!!! ;-)

Vi har købt blækpatroner samt spejl hos iBob.dk
Det var NEMT og HURTIG levering....Kan anbefales

god servic

jeg vil stækt anbefalde iBob da de har et godt servic og billig priser

Upålidelig levering

Har bestilt igennem iBob 3-4 gange, alle gangene ved længere leveringstider, enten pga. langsom ekspedition eller fordi en varer har været i restordre, som de ikke vender tilbage med.
Sidste gang jeg bestilte fra dem, manglede der 2 ting, den ene ting er blevet eftersendt og den anden afventer jeg stadig.
Dog havde de ændret i min bestilling, så nr. 2 ting på magisk vis var ændret til en anden varer, som så var med ordren (vi taler om postit blokke til 3,- stykket, intet voldsomt)

Både nemt og med god service

Som overskriften siger - nemt at handle, både pr. telefon, hvis man skal have hjælp, og på nettet. Eventuelle problemer bliver også løst, hvis der opstår fejl.

SUPER SERVICE

Jeg modtog for nogen tid siden en sort- og farvepatron til min Lexmark printer. Ved isætning af den sorte patron viste farvestanden på printerens display at være meget lav. Jeg kontaktede firmaet, og uden problemer modtog jeg dagen efter en ny patron uden beregning.
Et seriøst firma jeg bestemt kan anbefale andre at handle med.
Eva Dyrskjøt

Super firma!

Godt produkt udvalg, både bredt og dybt.
Godt website, overskueligt, nemt at navigere og købe fra.
Super service, hurtig og nem levering.

ibob hurtig levering af farvepatroner til printeren

har rendt rundt og ledt after farvepatroner til min printer det gider jeg bare ikke mere de ville ingen gang bestille dem hjem sagde de i butikken da de ikke havde lavet plads til dem på hylderne , så nu bestiller jeg hos iBob 2 dage så har jeg dem , det er jo dejligt nemt ;-)

Hurtigt og nemt

Det er hurtigt og nemt

skuffet

Hurtig levering men blæk virker ikke! Måske er partron for gammel.

super betjening

en god forretning, bare køb hos den

Skuffet over iBob

Jeg er skuffet - får næsten daglig tilbud om billig printerblæk, og rabat på meget andet , men jeg har flere gange handlet for over 400,00 kr. og aldrig fået det mindste rabat ! - er det bare" reklamegas" det hele ! !
Skuffet kunde - handler aldrig mere hos iBob
Henning Riger

Hej Henning,

Jeg beklager hvis der har været problemer med at du ikke har fået vores tilbud til at virke. Normalt er der ignen problemer med at bruge vores udsendte tilbud på hjemmesiden.

Der kan være forskellige faktorer som gør at hjemmesiden ikke vil acceptere det tilbud man prøver at bruge, for eksempel gælder de fleste tilbud kun på kompatible patroner og ikke originale eller sampakker.

Skulle der være problemer med at bruge tilbud er man altid velkommen til at kontakte os enten på mail eller pr. telefon.

Super service.

Ved reklamation fik jeg super og hurtig service. Fik erstatning af defekt vare uden diskussion. Det kan ikke gøres bedre.

Venlig service

Hurtig venlig betjening

God og hurtig service

Meget tilfreds med mit første køb hos ibob på nettet, god og hurtig service, handler gerne der igen

svarer ikke mails

har prøvet at skrive til dem 4 gange!!

iBob Details

Visit iBob.dk