ICE-Shop.dk reviews

ICE-Shop.dk reviews

8.6

service og support...overhovedet ikke!!

Købte radio/nav. til 8000,- til 8000,- Senere fugt i Nav.boks og skulle have en ny. Købte ny Nav.boks med tilh. SD-Nav.kort.
Vidste fra tidl. at opdatering over nettet at det ikke var så lige til, så derfor. Det nye skulle jeg selv opdatere. Spurgte om ICE-shop kunne opdatere inden jeg fik leveret.
"Nej, det gør vi ikke" - Rasmus fra ICE-shop. Jamen, det er vel Jeres produkt, der skal leveres med de sidst nye opdateringer? "Det må du selv gøre"!! Prøver lige igen...Det er da Jeres Nav.boks der skal leveres med opdateret SD-kort og ikke et gammelt kort. "Du må selv finde ud af den opdatering".
TAK -for ingenting. Service og support...??!! intet !!!!
Kim

Har handlet her før og denne gang er ikke sidste gang.
Tak for jeres kanon gode service.

Godt tilfreds

Hurtig levering. Glad for varen

faktistgodt

Det var en god oplevelse det eneste er den lange ventetid i telefonen men når der er kontakt så var der en flink fyr

go service

er tilfreds med proceduren omkring levering af mine bestillte varer.fik også besvaret min spørgsmål angående mine forskellige dele.har på nuværende tidspunkt dog ikke sæt musikanlæg ind i bilen endnu.regner dog med at få hjælp hvis det nødvendig.

Hurtig og nemt, med gode beskrivelser på produktet

Det er nok ikke sidste gang jeg handler der.

UTROLIGT STED MED MASSER AF GOD BETJENING

Ice-shop.dk er et super sted, gode priser og super hurtig levering. Rigtig god betjening når man ringer og har spørgsmål til produktet. Jeg kan klart anbefale dette sted og vil helt sikkert handle der igen

Hurtig Levering og super service!!

Købte et anlæg, modtog 2 dage efter, havde lidt problemer med ledningsnet, men fik hurtige og gode svar på mine mails..

Så kan kun anbefale ice-shop

Fremragende

Stort Udvalg, Goder priser og super hurtigt leveret :)

Meget hurtig og effektiv

Super shop..

Jeg har intet at sætte på mine ordre god service prisbillig og jeg handler helt sikkert der igen. :-) tak for en god shop

Synes siden er nem at finde rundt på

En kanon oplevelse

Havde en super oplevelse med ICE-shop. Alt gik som smurt. Selvom de havde udsolgt af en vare, medleverede de en dyrere udgave af varen uden merpris. Super service.

God og hurtig

Jeg synes det er et godt sted at handle.
Vare ekspederes hurtigt.

super god service

super sælger jeg kan kun give ++++++ herfra samt hurtig levering

4 stjerner :

Hurtig levering :) intet negativt her :)

Yderst kompetent forretning og henvisning til en virkelig ekspert

Meget venlig service og i var gode til at snakke med mig og så anbefalede i en virkelig dygtig ekspert - Louis. Louis er ovenikøbet en dejlig dreng som er imponerende dygtig og laver PERFEKT arbejde. Han har indbygget et musikanlæg i min camper med jeres komponenter som jeg synes er af meget høj kvalitet. Lidt svært at få jer til at tage telefonen :-), formentlig gr. travlhed, men flink flink service.
Hilsener Kurt Johansen Helsinge

svineri af højeste klasse

da jeg har haft dårlige oplevelser med xtrons har jeg købt en raasdal fra ice-shop. når jeg fik pakken var der alligevel en xtrone inside som de forklarede at den er en raasdal når den sælges som deres firmaprodukt....varemærke. .tror jeg..??? anyway var der ikke noget navigation og i kassen var en kæmpe rod... nu efter vinter kom tiden til at bruge den igen i sommerbilen men SD og USB vil ikke virke. det er første gang siden købet at jeg prøver denne funktion. jeg sender ind til ice-shop og ringer efterfølgende 3 gange til at se hvad der sker. de havde problemer hver gang om at finde den... men den blev testet og fejler ingenting !!! på den måde står jeg for forsendelsen. jeg monterer den og fejlen er der !! nu læse et styk tid men so kommer (no usb). når den fider den, efter 15- 20 forsøg aflæser kun udvalgte mp3 fil ikke andet. jeg ringer og sender billeder til dem som har ikke gjort en skid med,, og siger de at jeg skal sende igen til en ny test. en ny test som er ok igen og jeg betaler.!!! de anerkender aldrig fejlen og nu sender jeg den ikke mere. .. radioen er ud a bil og venter på forbrugerrådets svar om hvad skal men gøre med sådan en bande af bedragere som underminerer købeloven med deres triks. jeg skulle ikke være sur hvis de havde repareret den ,men de har bare sendt den retur efter 15 dage og med en meget barnlig bortforklaring at grund ledningen er ikke slået til stel..???!!! så hvordan virker DVD ??. pas på xtrons er en meget lav kvalitet. køb raasdal !!!!
ICE-Shop.dk

Reply from ICE-Shop.dk

Hej Janos,

Jeg er ked af at høre om din oplevelse og opfattelse af os som firma.

Jeg vil forsøge at besvare lidt fra toppen og ned;

Ifht. Xtrons og Raasdal, så er den god nok. Vi har i lang tid solgt Raasdal, hvilket er vores husmærke. Det vil sige at det dækker over en række produkter som vi importerer og som ikke selv har et stærkt varemærke. I de sidste par år er Xtrons dog kommet mere frem, og vi har derfor omkring Nytår skiftet dem væk fra vores husmærke og over til deres eget, nemlig Xtrons. Jeg beklager hvis dette har givet anledning til forvirring om hvilket brand du rent faktisk har købt!

Ifht. kassen da du modtog den, vil jeg gå ud fra at det blot skyldes at der var tale om en Demo-enhed som du købte (det er hvad din faktura i mit system siger i hvert fald). Disse enheder er af sagens natur ikke nye og pakkes derfor manuelt af en medarbejder. Afhængig af hvor stramt fabrikspakningen er, så kan det give lidt rod i kassen. Dog skal jeg beklage hvis der decideret har manglet dele i den - vil gå ud fra du har ordnet den del med kundeservice da du ikke nævner det yderligere.

Men ifht. hele sagens kerne, omkring at du ikke kan få USB/SD til at virke, så kan jeg se at du har sendt den ind til os, og vores værksted har behandlet den d. 26/2. Værkstedet har testet radioen uden fejl og har derfor blot sendt den retur til dig. I dit tilfælde lyder det til at det er en periodisk fejl, og her er der desværre chance for at dette kan ske - at værkstedet ikke finder nogen fejl, men at den stadig er der. Det er selvfølgelig beklageligt, men desværre en risiko ved periodiske fejl.

Jeg forstår dog ikke din uvillighed til at sende produktet retur til os igen. I din tekst her, lyder det som om du har indsendt den flere gange - men der er jo faktisk kun tale om at du har sendt den ind til os én gang og blot antager at det samme vil ske igen?. I dit tilfælde skal du blot indsende produktet til os igen, og bede om dine penge retur istedet for. Hvis vores værksted ikke har kunne fikse din fejl i første forsøg, så har du ret til dette. Også selvom vores værksted ikke har godkendt fejlen. I et tilfælde som dette, kan du endda få en fragtlabel til posten, så du ikke skal betale for fragten. Dette skulle vores supportafdeling også gerne have gjort dig opmærksom på.

Jeg tror generelt du miskommunikerer med vores supportafdeling, ifht. om hvordan vi håndterer en "ingen fejl" konstatering på en reklamationssag. Jeg skal i hvert fald beklage hvis du har fået en opfattelse af at vi bare gentager samme procedure hvis du sender produktet ind til os igen.

Jeg har bedt kundeservice om at sende dig en returlabel til posten, så du kan sende dit produkt ind til os, og blive refunderet. :) Bemærk at det kommer som en email fra Postdanmark (med en pakkelabel du skal printe ud). Er du i tvivl, så skriv til salg@ice-shop.dk og skriv "ATT: Kenneth" i emnefeltet, så skal jeg hjælpe dig videre.

Venlig Hilsen

Kenneth Jensen
ICE-Shop.dk

God service !

Der stod levering var 3-6 dage men det tog 7 dage hvilet er lidt misvisende, men da jeg fik leveret min Eonon g2240 og mine højtalere, virkede gps kortet ikke, jeg ringede herefter og snakkede med dem hvorefter de sendte mig et nyt som virkede :) Så alt i alt en god oplevelse med super service!

ICE-Shop.dk Details

Visit ICE-Shop.dk