iCheap.dk reviews

iCheap.dk reviews

7.6

Hurtig levering, dårlig service og dårlige produkter.

OPDATERING:
Da der åbenbart har været noget bøvl med teknikken, har iCheap ikke modtaget mine første 2 mails. Jeg har fået refunderet mine penge, og jeg slipper for at sende skidtet tilbage igen, måske er iCheap.dk slet ikke så farligt ;-)
____________________________________________
Ville købe 2 kabler til iPhone 5 i Lørdags, men fik trykket forkert, så det blev til et kabel til iPhone 5, og et til iPhone 4/4S. Jeg skrev med det samme efter jeg lavede min ordre at de gerne måtte ændre det. Jeg fik aldrig svar, og modtog et kabel til iPhone 5, og et til iPhone 4/4S. Fair nok, så er i bare super langsomme til at tjekke jeres mail (Har dog ikke fået svar endnu)! Hvad der så gør det hele værre er at det kabel til iPhone 5 ikke virker, det samme gør den iPhone 5 dock jeg bestilte heller ikke. Kablet til iPhone 4/4S har jeg ikke testet. Jeg forsøger at ringe til dem 2 gange her i dag, og der bliver ikke besvaret. Alt i alt, super dårlig service, og jeg handler ikke her igen!

Hurtige ekspedition, nemt at bestille

Jeg er tilfreds med at handle med icheap

Hurtigt og det fungerer

Fik et tilbud på to opladere til iphone til en meget billig pris.
Afsendt samme dag - modtaget den næste.
Så kan det ikke gøres meget hurtigere :-)

Service i top . Handler gerne igen

Godt og hurtigt

Oplader virker perfekt

Hurtigt, ikke det værd

Umiddelbart gik leveringen hurtigt, som jeg var meget glad for, da jeg stod og skulle produktet ret hurtigt. Dog blev jeg hurtigt skuffet da produktet gik i stykker allerede et par dage efter - her taler jeg om laderledning til iphone5, hvor den går i stykker i enden, øv.

Langt bedre end næsten alle andre ikkeoriginale Applevarer.

Først og fremmest er iCheap hurtig. Varerne kommer typisk dagen efter bestillingen. Min seneste bestilling (et opladerkabel til iPhone) er god kvalitet, virker til iOS og oplader ligeså hurtigt som et originalt kabel - modsat visse andre kabeler som jeg har brugt.
Vil helt klart anbefale og købe igen herfra.

god service knap så god kvalitet

jeg købte om mandagen fik det om tirsdagen nemlig et guld oplader til min iphone 5 men det virker ikke, jeg skrev til deres kundeservice og fik pengene tilbage.
så alt i alt super sevice samt super skuffelse med opladeren

Tilfreds

Jeg havde en god oplevelse med iCheap.dk. Dog tog leveringen nogle dage mere end jeg havde forventet, men det var også lige i mellem jul og nytår, hvor de helt sikkert har haft nok at se til, så det er acceptabelt.
Mine to produkter, som jeg fik tilsendt (løbearmbånd og iPhone oplader), fungerer rigtig fint, så det har været en succes oplevelse.

Hurtig levering men utrolig ringe varekvalitet...

Købte her forleden dag et par earpods til en normalpris til 180,- stk. Bestillingen blev hurtig afsendt og modtaget få dage efter. Så ganske hurtig levering, men desværre viser det sig at de earpods som jeg havde bestilt er fake! Aldrig har jeg oplevet høretlf som har så ringe lydkvalitetsmæssigt. Så ringe, at jeg endte med at smide dem i hjørnet. 180,- for sådan et par høretlf, det er simpelthen for latterligt... På trods af den hurtige levering får icheap, 2 stjerner ud af 5.

Hurtig betjening

Fin og hurtig betjening.

Nem og hurtig levering

Det var nemt at finde tingene på hjemmesiden. Samtidig med at levering gik hurtigt. Fornemt !

Ekstrem hurtig levering

Det kan jeg da være meget stolt af. 😀

Dårlig oplevelse

Hej icheap. Jeg købte en iphone 5 oplader igår, og da jeg modtog den virkede den ikke? Lidt underligt ikke? Syntes det virkeligt synd siden det ikke er den første oplader jeg har købt herfra der virker i cirka en uge kun? Come one.. Mvh en meget skuffet kunde

Lækre priser og god levering

Jeg er yderst tilfreds med min handel ved iCheap.dk
Stod og manglede et billigt oplader stik søndag aften. Skyndte mig derfor at bestille et, og bum, så lå det i postkassen tirsdag morgen. Rigtig lækkert!

Service ud over alle grænser :-)

Min datter købte en oplader til sin iphone 5 på iCheap.dk da vi modtog den virkede den ikke. Jeg skrev en mail til firmaet og fik kort efter en mail om at de ville sende en ny. Uden at man først skulle den tilbage eller stille nogen spørgsmål.
Da der var gået 3 uger havde vi stadig ikke modtaget opladeren så jeg skrev til dem igen. De skrev at de ville sende en igen og 2 dage senere havde min datter en ny oplader der virkede. Rigtig dejligt at man ikke føler sig mistænkt og at der med det samme bliver sendt en ny. Rigtig god kundeservice

Hurtig levering - gode tilbud!

Fik min vare dagen efter bestilling - virker perfekt og er lækre!

Hurtig levering og hurtigt i stykker

Icheap er mega hurtige til at få varen hurtigt frem men som andre også skriver så går de rimelig hurtigt i stykker desværre.

super hurtig levering... nemt og bestille

Icheap holder hvad de lover jeg bestilte en eftermiddag om aftenen fik jeg mail om min ordre var afsendt næste dag havde jeg det jeg bestilte med posten

Jeg har kun godt at sige jeg så jeres indslag på facebook jeg åbnede siden bestilte kablerne til min iPhone 5 en eftermiddag om aftenen fik jeg mail om at min ordre var afsendt næste dag havde jeg min bestilling med posten.
Jeg kan kun sige at i holder hvad i lover i jeres reklame jeg har allerede anbefalet jer til alle mine venner jeg takker for en god service og vil benytte mig af jer fremover

iCheap.dk Details

Visit iCheap.dk