Idehobby reviews

Idehobby reviews

7.7

Rigtig fin service

Har fået en rigtig fin service. Nogle af mine bestilte varer var i restordre og er blever underrettet pr tlf to gange, det er service :)
Pakket rigtig fint, så alt så fint ud da jeg åbnede den.
Alt i alt et rigtig godt sted at handle - ikke min sidste gang :)

rigtig godt

købte nogen små ting hos idehobby. Fik pakken kort tid efter, intet at komme efter, mine bestillinger var godt pakket ind. Jeg kommer til at handle hos idehobby mange gange i den nærmeste fremtid

Ganske fint, intet at komme efter (dog bekymrende med de andre anmeldelser)

Jeg bestilte nogle alfabet stickers i guld til 11 kr, og portoen var 8 kr. Okay pris, okay levering jeg har intet ondt at sige om idehobby - andet end at det var ganske bekymrende at læse de andre anmeldelser her på trustpilot. Overvejede at finde mærkerne et andet sted, men det fik jeg heldigvis ikke brug for.

Værste hobbybutik på nettet!

Det kan siges ganske kort.
LAD VÆRE MED AT HANDLE ONLINE HOS IDEHOBBY.DK!!!

Har returneret vare til dem de efterfølgende nægte at udbetale pengene for.
Bliver SVINET til af deres indehaver i de mails jeg har modtaget!

Hilsen
Sofie

Dårlig kundeservice

Jeg bestilte en pakke og fortrød 15 min. efter, hvorefter jeg straks sendte en mail til Idéhobby og bad dem om at slette min ordre. 6 timer senere, svarer de tilbage at mine varer allerede er afsendt, men at jeg kan sende dem tilbage på egen regning.

Nu er jeg heldigvis så heldig at jeg kender købeloven og ved at man kan nægte modtagelse af en pakke sendt med posten og så ryger pakken tilbage til virksomheden. Dette sker godt nok på virksomhedens regning, men det er din ret når du handler over internettet, at du har mulighed for at fortryde på denne måde.
Alligevel fik jeg et meget surt svar fra Idéhobby, da jeg pænt oplyste dem at pakken var på vej retur til dem, at jeg snød dem og at jeg nu var registreret som kunde de ikke ønsker at handle med.

I min verden er det i hvert fald en uacceptabel måde at tale til kunder på, især når det reelt var dem der forsøgte at snyde mig, ved at få mig til at sende pakken retur på egen regning, uden at fortælle mig om den anden mulighed.

Eksemplarisk netbutik!

Idéhobby er et eksempel for andre netbutikker.

Det er en af den slags virksomheder man håber på at løbe ind i på nettet. Kundeservice og respons på forespørgsler er helt i top. Levering+retur = gnidningsfrit.

Jeg kan på det varmeste anbefale idehobby.dk. Jeg ville faktisk gerne have hvis jeg kunne bestille alt (tøj, rejser, mm.) hvad jeg købte på nettet, gennem idehobby - så ville jeg være sikker på ordentlig behandling :)

Hurtigt og billigt

Købte Hama perler hos Ide Hobby, varene kom lynhurtigt og prisen var under halvdelen af, hvad producenten tager for samme varer på deres egen side.

Is Idehobby your company?

Visit Idehobby